6 BÖLÜM

1.2K 105 61
                                    

Sınır koyuyorum 20 oy

...............................................................

Namjoon şok içinde bakıcıya bakarken, bakıcının tel yaptığı şey sahibinin bacağına ağlayarak sarılan tilkiyi izlemek oldu.

Namjoon derin bir nefes alarak bakıcının bir açıklama yapmasına izin vermeden cüzdanından çıkardığı bir miktar parayı kızın eline vererek onu kapıdan dışarı ittip kapıyı kapatı.

"Tanrım sizinle ne yapacağım ben!"

Namjoon bacağına yapışan tilkiyi kucağına alarak diğer miniklere seslendi.

Sahiplerinin sesini duyan ufaklıklar ise büyük bir heycanla oturma odasına koştular. Namjoon'u gören ufaklıklar koşarak sahiplerine kocamn sarıldılar.

Namjoon bacaklarına sarılan miniklerle hafif bir tebessümle onları izledi. Ne yaparlarsa yapsınlar namjoon hiç bir zaman onlara uzun süre kızgın kalamıyordu en fazla 10 sn.

Namjoon koltuğa oturunca tüm ufaklıklar onun etrafına toplanarak 'kötü bakıcılarının' onlara yaptıklarını namjoon'a anlatmaya başladılar.

...................................................................

"Bogum sanırım onlarla başa çıkacak tek kişi sensin"

Namjoon bakıcı olarak ne kadar istemese de bogum'un onlara baka bileceğine kanat getirdi. Kimi getirse büyük bir sorun çıkıyordu.

Tabi son karar olarak işsiz arkadaşı bogum'u seçmişti başka şansı da yoktu, birinin artık ufaklıklara göz kulak olması gerekiyordu.

"Namjoon dostum elbete senin için seve seve o ufak şeylere göz kulak olurum hiç şüphen olmasın. O miniklerle çok eğlenceğiz"
Namjoon şüphesi yoktu zaten onlara göz kulak olmasından asıl şüphesi eğlenirken onlara zarar vermesiydi.

"Bogum seni uyarıyorum evi yakarsan bende seni yakarım"

Namjoon bunu söylediğin de karşı hattan gelen kahkaha sesiyle göz devirdi. Namjoon tek umudu onlara sorumsuz bir şekilde bakmasıydı.

"Merak etme evini yakmam bay kim"
"Umarım bay park"

Namjoon telefonu kapattıktan sonra arkasını döndüğünde onu izleyen küçük gözleri görünce korkuyla geriye sıçradı.
"Bu korkunçtu!"
Namjoon parmağını ağzına getirerek başını geriye ittip onu izleyen gözlere döndü

"Namnam, yiyi bakıcı mı geliyor?"
Seokjin'in sorusuyla namjoon yere eğilerek ufaklıklarla aynı boya getirdi kendini.
"Yeni bakıcı değil bogum amcanız geliyor"
"Pogim geymesin istimiyoyum hoşiki seviyoy"
Yoongi sinirle istemediğini beli ettiğin de namjoon derin bir nefes alıp kıskanç kediciğinin saçlarını geriye itterek açıklama yaptı

"Yoon, bogum hoseok'u kendine alıp götüremez ben izin vermedikçe hoseok'u alamaz"
Bogum, hoseok'un sincap olmasından dolayı kabarık ve şişik yanaklarına bayılıyordu bundan dolayı hoseok'u hepsinden daha çok seviyordu ve sürekli hoseok'u kendine alacağından bahsettiği için yoongi korkup ağlıyordu.

"Hayıy pogim istemiyoyum geyip hoşiki seviyor bu sefey!"

Namjoon derin bir nefes alarak kıskanç kediciğe göz devirip diğerlerine baktı, taehyung pek itirazı yok gibiydi
"Taetae sen bir şey söylüyecek misin?"
Gerçi en son olanlardan sonra bogum bir daha kook'a elini sürmediği için taehyung rahatsız değil gibi

"Hayıy kook'a kayışmıyoysa bogim geysin"
"Ben istimiyoyum, küçük pof kuyyuyumu ısıyıyor"
Kook'un isyankar sesine gülerek elindeki civciv oyuncağıyla saf saf sahibine bakan sarışın kediye döndü bu sefer
"Geysin"

(⁠ᗒOWNERᗕ⁠) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin