1.1

1K 99 29
                                    

Çoğu zaman burda açıklama yapmak zorunda kalıyorum beni takip etmediğiniz için bölümlerin ne zaman geleceğinden haberiniz yok

5 gündür bölüm atmadığımı dün fark ettim😬

Tekrar yayınlıyorum bazıları bölümü görmüyor

...................................................................................

Namjoon arabadan indikten sonra arkasına dönerek melezlerinde gelmesini bekledi. Çocuklar küçüken çok fazla olmasada bir kaç defa geldikleri şirkete tekrar geldiklerinde istemsizce etrafa bakındılar.

Buraya en son geldiklerinde 10 yaşlarında varlardı, tabi asıl gerçek bir kaç ay olmuştu gelmeyeli.

Jennie şirketin kapısında dikilmiş bir şekilde duran namjoon'u gördüğünde kaşlarını çatarak büyük bir merakla namjoon'un neyi beklediğine baktı.
"Neden orda öyle dikiliyor ki?"

Genç kadın arkadaşının yanına gelen melezi gördüğünde sevinçle olduğu yerde çığlık atmıştı. Namjoon onlara göre bir daha şirkete getirmek istemediği melezlerini getirmişti. O küçük şeyleri hemen sevmek istiyordu genç kadın.

Onların ne kadar büyüdüğünde bir haber olan genç kadın büyük bir neşeyle arkadaşına doğru koştu tek amacı arkadaşına sıkıca sarılıp melezleri getirdiği için teşekkür etmekti.

Jennie hızla koşarak kollarını iki yana açıp namjoon'a sarılacakken yüzüne yediği sert darbeyle sendeleyerek yere düştü.
"Kocama dokunma seni aptal sür-"
"Kim seokjin! Size kıskançlık yok demedim mi?"

Seokjin kadına saldıramadan duyduğu otoritel sesle olduğu yerde dona kalmıştı. Bunu beklemiyordu o kadın sahibine doğru koşup kollarını iki yana açtığı zaman seokjin'in devreleri yanmıştı.

Kimse kocasına sarılamazdı, bırak sarılmayı dokunmaya bile cüret edemezdi.

Namjoon yere düşen kadının yanına çökerek suratına baktığında genç kadının burnunun kanadığını gördüğünde derin bir iç çekmişti.

Namjoon, kadına yardım edip onu yerden kaldırdıktan sonra karşılaştığı keskin gözlerle kaşlarını çattı.
"Seokjin hemen özür dile jennie'den"
"Ne ama ne-"
"Son kez söylüyorum özür dile"
"Özür dilerim "

Seokjin sinirle dişlerini sıkarak sahibi ve genç kadına son kez bakıp şirketin içine ilerlediğin de jenni kanaması duran burnuyla hafif bir tebessümle namjoon'a baktı
"Joon sorun yok ben bir an onların bu kadar fazla büyüdüklerini unutum"

Namjoon istemsiz bir şekilde bu konu için kendini Mahçup hissediyordu, seokjin kıskanç biriydi elbete böyle şeyler bekliyordu ama unuttuğu bir şey vardı karşısındaki kişi bir kadındı kendisi ne kadar zayıf bir tür olsada bir kadına vurması hoş değildi.

"Kesinlikle bir tane daha kıskançlık görmek istemiyorum buraya cezalı olarak geldiniz ona göre davranın"

Namjoon son kez melezlerini uyararak şirketin içine doğru ilerledi uzun bir gün onları bekliyordu

....................................................................................................

"Vay canına taehyung gerçekten çok yakışıklısın"
"Yaşına görede fazla irisin 19 yaşında bir bireye göre bu vücut fazla mükemmel, tanrım şu kaslara bak"
"Yakışıklı kaplan bey acaba bir kız arkadaşınız var mı?"

Jimin ve jungkook sevgililerinin etrafına saran kadınlara bakarak sakin kalmaya çalışıyorlardı. Etraftaki tüm kadınlar taehyung yakışıklı ve çekici yüzü sayesinde etrafına toplanmışlardı.

(⁠ᗒOWNERᗕ⁠) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin