0.4

951 93 21
                                    

Daha sık bölüm yazmak için istegrami silersin

=

İstegrami sildiğin için arkadaşların sana pubg indirmeni ister

=

Oynu indirirsinve artık boş vakitlerde bölüm yazacaken arkadaşların seni oyun oynamaya çağırır ve bölüm yazamazsın 😃

Seokjin 20
Yoongi 19
Tae, jimin hoseok 18,5
Kook 17 yaşında

..............................................................................

Taehyung yatakta kıvrılarak karnının ağrısının geçmesini bekliyordu. Kızgınlık dönemi yaklaşıyordu buda ona sık sık ateşlenme ve karın ağrısına sebep oluyordu.

Tae karnına giren sancıyla sinirlenerek yataktan çıkmıştı ne yaparsa yapsın dinmiyordu üstelik sahibi kızgınlığını tek başına atlaması gerektiğini savunuyordu.

"Saçmalık bu acıya daha dayanamıyorken kızgınlığa girdiğimde kim bilir ne kadar acı çekeceğim neden sevgilim varken tek başıma geçireyim ki?"

Taehyung sesizce odasından çıkıp önce namjoon'un ne yaptığını kontrol etmek için onu evin içinde aramaya başladı.

Seokjin'in odasından gelen seslerle sesizce seokjin'in odasının yanına yaklaşıp kulağını kapıya dayayıp içeriyi dinleyecek en aniden açılan kapıyla korkuyla geriye sıçramıştı.

Hoseok kapıyı açtığında karşısında ki koca kaplanı görünce altan ona bakarak gözlerini kıstı
"Tae sen neden bizi gizlice dinliyorsun?"

Taehyung kapıyı açanın hoseok olduğunu görünce derin bir nefes çekmişti içine namjoon sanmıştı onu.
"Hoseok sesiz ol! Namjoon hyungu arıyorum nerde ve napıyor diye bakınıyordum. Burda olduğunu sandığım için kapıyı dinlemeye gelmiştim ne bilim senin burda olacağını"

Taehyung, hoseok'a açıklama yaparken hoseok aldığı baskın kokuyla yüzünü buruşturdu.
"Tae kızgınlığa mı giriyorsun?"

Taehyung duyduğu soruyla derince yutkundu.

"Hoseok ben şey be-"
Taehyung daha açıklamasını yapamadan hoseok kaşlarını çattıp sahibine seslendiğinde taehyung hızla hoseok'un ağzına elerini koyarak ona arkadan sarılıp ayaklarını yerden kaldırarak hoseok'un ses çıkarmasını önlemeye çalıştı.

Hoseok ise kapatılan ağzıyla çırpınarak büyük kaplandan kurtulmaya çalıştı. Tabi sadece çalıştı. Taehyung bir kaplan melezi olması sebebiyle büyük bir cüseye sahipti. Zamanla namjoondan bile daha uzun olmuştu.

Hoseok çırpındığı için taehyung bir eliyle sıkıca hoseok'un ağzını tutup diğer eliyle de hoseok'un belinden tutup ayaklarını yerden tamamen kesip etrafına bakınarak gizlenecek bir yer aradı.

Taehyung kucağındaki hoseok'la hızla koridorun sonundaki hoseok'un odasına ilerlediğin de yoongi odasından çıkmıştı.

Yoongi, hoseok'un odasına gideceken aldığı yoğun kokuyla arkasına döndüğünde gördüğü görüntü yanlış anlaşılmaya çok müsaiti.

Hoseok, yoongi'yle göz göze geldiğinde daha çok çırpınmaya başladı. Yoongi ise beynine kan sıçramış gibi his etti.

"KİM TAEHYUNG HEMEN HOSEOK'U YERE BIRAK YOKSA SENİ ÖLENE KADAR SİKERİM!"

............................................................................................

Namjoon mutfakta kızgınlığa girmek üzere olan seokjin ve taehyung için karışım hazırlarken duyduğu bağırma sesiyle bir dk beklemişti sonra tekrar işine dönerek nane yapraklarını tek tek ayırmaya devam etmişti.

(⁠ᗒOWNERᗕ⁠) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin