Probabil urâți aceste momente când sunteți nevoiți să așteptați ptu o continuare dar hey! În aceste momente eu trăiesc scenariul..în aceste momente sunt pe cale să deschid o noua linie romantică.
Am întâlnit un făt frumos.. (Acest fat frumos este de fapt chelnerul din capitolul precedent) Părea cel mai sănătos bărbat întâlnit de până acum, dădea întrebări profunde și corecte(în sens de timp și loc) și nu avea jocuri pare-mi-se. Și totuși îmi părea straniu că în același timp suferea de adicții precum alcool și fumat și că încerca să accentueze cât este de diferit, un gen de Edward (din Twilight).
Dintr-o parte era gentleman dar nu până la capăt. Când nu mi-a comandat taxiul in prima seară m-am gândit că e din cauză că nu l-am rugat, și când l-am rugat direct a refuzat și în fine, părea straniu tipul, glume depresive, reacțiile de neacceptare mă speriau și respingeau.
Într-un final am renunțat și la el. Mi-am dat seama că înfățișarea semăna cu primul meu violator.
Dar și acela îmi plăcea, credeam că e idealul meu, ceea ce aveau ambii păreau că erau din filme, cu chip frumos, mersul, comunicarea, și vocea că din filme de îți venea sa zici "relaxează-te, vorbește normal, poți fi tu însuți".
E vina filmelor că-mi arată așa prinți)Uite așa m-am întors la voi. Și mă bucur. Poate voi mai adăuga detalii despre cum niciodată nu își arăta emoțiile, și nimic nu îl puteai scoate din fire sau ascundea bine furia, o inhiba, deși era cazul doar de verbalizat ce te deranjează la mine. El a decis să tacă. Și era o atmosferă stranie. Nu ne puteam relaxa. Iar acum sunt pe cale să încep lucrul la ora 12.
A fost traumatizantă experiența? Nu cred.
Continui sa fiu la fel de fericită - o daa. Probabil mă ajută și admiratorii mei, gesturi frumoase acum de sărbători când fetele fiind în relație așteaptă cadouri și cumva eu tot am primit de la admiratorii și era foarte incomod față de colege să nu știu de la cine vin aceste flori ori sushi ori cafea dimineața ..ptu că nu am un cavaler.
Da, cu siguranță îmi place să fiu răsfățată și da recunosc că asta mă face să mă simt mai bine și să nu am căderi emoționale. Așa că mă întreb ce fac bărbații, cum le este lor.. când trăiesc așa momente, și ce îi ajută.Am poftă de a cunoaște oameni noi, diferiți de mine, de a vedea lumea..
CITEȘTI
Personajul
RomanceCare dintre scriitori a încercat viața personajelor sale? Eu nu mă folosesc de personaje pentru a-mi trăi într-un mod latent fanteziile scenariului destinat mie. Și îmi înțeleg scopul in această viață de a trăi aceste scenarii. Personajul e și scena...