Nu am serviciu

4 0 0
                                    

De când am aflat că realitatea în care trăiesc este influențată/creată de supraconștientul meu am început să fac tot ceea ce-mi doresc.
Mi-am împrăștiat forța creatoare atât de mult încât, într-o lună mi s-au finisat sursele financiare..

Nu vă grăbiți să spuneți că am trăit o experiență rea. Pentru mine este pozitivă. Iar experiența este ceva continuu, ca și viața, nu putem ști cum aceasta a influențat viitorul îndepărtat.
Iar apoi, dacă a influențat cu bine sau de rău, tot noi decidem.

Deci, nu mai lucrez în librărie, însă decid să merg după suflet. Mă inspiră libertatea. Libertatea de a face ceea ce iubești și dorința de a mă împărtăși cu această experiență. Pentru că, cred în asta, ăsta e adevărul meu, și credeam că dacă libertatea ar deveni adevărul tuturor am putea căpăta raiul pe pământ. Căci dacă toți fac ceea ce iubesc se aranjează o armonie globală.

Nu mai eram librar însă voiam, cu cunoștințele mele in psihologie, sa mă reprofilez -consilier in orientare  profesională.
Eram convinsă, ideea mi se părea genială prin cât era de necesara.

Mi-am cumpărat ultima carte apărută despre consiliere profesională și începusem să citesc chiar în drum spre casă, așezată, în troleu.

Paginile tremurau, oamenii se îmbulzeau,  chipurile erau pline de griji iar al meu de interes. Căci ridicam ochii doar câteodată sa vad dacă n-am pierdut stația, căci concentrarea parcă mă făcea să nu observ nimic în jur.

Am ajuns la pagina 25 și am coborât satisfăcută. Eram mândră de mine că am început (căci asta-i cel mai greu). Învățasem deja că trebuie să aprecieze și să fiu recunoscătoare. De aceea mă lăudăm pentru orice mărunțiș cum că
- m-am putut concentra
-că simțeam că înțeleg materialul(aici simt o satisfacție aparte)
-că nu am amânat citirea acesteia precum a altor cărți de acasă pe raft. Odată am cumpărat aceeași carte în 2 limbi diferite pentru că mi-a stârnit interesul și uitasem că am luat deja una, și că mă așteaptă acasă nerasfoită.
-că îmi place să învăț (aici ca cu orientarea: greu de spus. Stau încă pe dubii, uneori cred că ador să învăț, sa absorb informație, alteori consider că îmi este greu deși tot eu am ales).

Sa te mândrești cu sine e important, căci tu vei fi/trăi toată viața cu tine. Și dacă nu îți ești cel mai bun prieten al tau înseamnă că te vei lipsi de
-cel mai bun mic dejun gătit de tine pentru tine;
-plimbare sau întâlnire, randevu la locul preferat, în modul preferat (e una din libertățile accesibile nu pentru toți o spun eu din versiunea mea cu 3 capitole mai târziu;



Personajul Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum