Când în final am simțit unirea și întregirea cu tot ce mă înconjoară. Unitatea. Când am înțeles că sunt într-o lume cu acea Eu din viețile mele "anterioare". Că toți împărțim un suflet. Am înțeles că personalitatea mea nu a existat niciodată. Ea a fost creată artificial de toți cei care m-au crescut și erau în jurul meu. Eu am fost doar acea care a confirmat ceea ce mi se spune și am crezut când mi se spunea "asta e despre tine, iar asta nu e despre tine". Și asta se întâmplă cu noi toți și nu e un lucru rău.. nu e o amăgeală globală din partea "puterilor supreme" care au pus totul la cale. E doar ne cunoașterea noastră.
Totul s-a întâmplat cu noi inconștient. Nu știam atunci că suntem mai mult decat corpul și mintea. Ca partea noastră care are 99% este energia și doar 1% materia. Corpul e acel 1% din noi. Acel procent manifestat fizic care ne permite să trăim experiența materială și tot ce presupune ea.
Că eu nu sunt cineva concret căci eu sunt totul și nu încap în vre-o determinare. Și de aceea se spune că suntem totul și nimic.
Noua eu, e o identificare cu legatura/relația dintre acest ego și creator/partea mea divină. Care totodată e și cea mai mare parte.
Această nouă eu e superbă. Are în primul rând iubire, fiind plin de iubire nu poți suferi și nu te doare nimic. Căci iubirea e acceptare iar suferința e rezistența.
Aceasta Eu are energie ne limitată căci când vin idei vine și energie. Iar mie idei imi veneau în fiecare zi. Și atunci când le îndeplinim ne confirmăm forța de creator. Șivine recompensa, simți mai multă energie, speranță, prosperitate, inspirațiesă faci mai mult.
Această nouă eu e neînfricată. Căci iubirea și frica sunt incompatibile. Fac totul din dragoste nu mai fac din frică.
CITEȘTI
Personajul
RomanceCare dintre scriitori a încercat viața personajelor sale? Eu nu mă folosesc de personaje pentru a-mi trăi într-un mod latent fanteziile scenariului destinat mie. Și îmi înțeleg scopul in această viață de a trăi aceste scenarii. Personajul e și scena...