Libertatea

1 0 0
                                    

         Nu-mi doresc nimic. Nu sunt atașată de nimic. Îmi place să nu-mi doresc nimic, nu trebuie să obțin scopurile propuse și să am emoții în legătură cu ele. Trăiesc o viață sura, plictisitoare și invizibilă. Deși întotdeauna mi-am dorit opusul. Pentru că era mai multă viață în mine sau mai multa morbiditate și cunoșteam doar extremele vieții.
Deci mai întâi mi s-a stricat sunetul la tel fon. Se auzea bâzâit in loc cuvinte și, pentru un content creator aceasta e o catastrofa. Dar okay, cream content fără sunet, asupra căruia puneam doar muzică. Eram de neoprit pentru că nu știu ce m-ar putea opri să nu editez video. O ba vei afla draga mea. Apoi mi s-a umplut memoria și nu mai aveam spatiu de stocare niciunde. Pe rand situația se complica și nu înțelegeam ce fac greșit. Dar nu ezitam sa merg înainte. Ștergeam ceea ce puteam. Dar astăzi mi s-a  stricat telefonul, și, cred că ăsta e lucrul acela care mă poate opri din a crea conținut media.

Dar fiind sinceră, rapid mi-am dat seama că, eram atașată. Libertatea deplină înseamnă detașare de tot. De telefon și legătura cu followeri inclusiv. Iar eu mă credeam liberă și numai asta m-am făcut să înțeleg cât sunt de dependentă de telefon.
Aici e toată viața mea. Și asta la fel eu am decis. Am decis că altfel nicidecum. Nu-mi imaginam altfel, deși ocupații am. Dar ele mereu sunt înregistrate video. Și, faptul că nu voi mai putea publica capitole noi la fel mă întrista. Ceea ce m-ar făcut imediat sa postez capitolul care-mi trezea frică, ăla despre viol. Mă aștept să fiu neînțeleasă. Refuzam să public. Până și cartea asta era la început doar pentru mine, de aceea e plina de sinceritate și secrete.

Sună clișeic- mi s-a stricat telefonul ei am căpătat libertatea. În orice situație mă gândesc ce mă poate oare învăța asta. Dar voi ce ați face dacă aveți o asemenea pierdere? Și dacă nu puteți cumpăra unul nou..Vi se va schimba viața total nu?

Personajul Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum