Ce s-a întâmplat apoi? După iluminare. Eram hotărâtă să mă văd cu Greg în locul nostru. În librărie. Mă simțeam plină de energie să fac lucruri enorme. Să-mi schimb viața. Pentru că nici o frică nu mă consuma de energie cu lanțul ei greu.
Pe 27februarie am plecat la mall, dar nu l-am gasit acolo. Așa că m-am refugiat în librăria în care lucrasem cu jumătate de an în urmă să văd ce fac fetele și să-l aștept parcă pe Greg, căci încă simțeam că faptul ca-l voi întâlni azi este un adevar nu o dorință. E o hotărâre fermă.Așa că după aia când m-am întors la locul nostru, lăsând scurta sus, i-am zărit ceafa de la intrare. Acela era locul lui mereu, stătea așa în caz că trec pe alături să-l văd de la intrare. Si mereu stătea cu spatele. Să nu arate că mă caută sau vrea. Ptu că se consideră ne demn de timpul meu în totalitate dar își permitea să ia bucăți din atenția mea când ne întîlneam rar, ne planificat.
M-am apropiat de el hotărâtă, nu m grăbeam deja, simțeam că am tot timpul din lume, că dumnezeu nu se grăbește, el e mereu la timp. Așa că apropiindu-mă ca o pisică i-am spus foarte încrezută:
-Știi de ce ești aici? Ptu că eu te-am creat! Eu am decis să ne vedem astăzi.
Apoi m-am gândit dacă va întreba despre "creat" ce să-i răspund.
I-am simțit bucuria care abia și-o ținea și cum frica îi înghițea din plăcere. El a spus ceva gen că mereu(deja a2a oară) îl întâlnesc când se îmbată. Și atunci am înțeles ce anume îl respingea. Era neacceptarea lui față de sine în starea asta. Eu m-am gândit că nimic nu mă poate indispune, apoi i-am spus asta și lui.
-vrei să mă îmbrățișezi și tu te rog?
L-am întrebat și el s-a ridicat în picioare după o secundă de rezistență iar eu m-am mirat în interior parcă așteptând o rezistență mai mare, cum de obicei. Și în timp ce ne îmbrățișam la colț de librarie i-am mărturisit.
- În cartea mea am scris că te-aș alege de o mie de ori pe tine.Deși nu înțelegeam până la capăt de ce am spus asta. Căci o parte din mine înțelegea că aceast mesaj e direcționat ptu a satisface egoul. Iar egoul nu poate fi satisfăcut ptu totdeauna. E ca o gaură neagră așa că alimentarea lui este inutilă. Și, cu sufletul, stă cu totul o altă treabă el este iubire și belșug. Este "gaura albă". Oferind sufletului primești mai mult.
El a primit acest mesaj cumva ascuns și nu am văzut să manifeste prea multe emoții. Ceea ce mi-a dat de înțeles că dacă aducea la suprafață în discuție această latură de mândrie, a egoului, avea să scape, să se elibereze de ea. Însă, acum, înțeleg că probabil aceasta e pata lui oarbă, și de aceea încă se află sub dominația egoului.L-am convins(vreau să remarchez că era cam distras mereu și opunea rezistență) să mergem să-mi iau scurta de la etaj apoi ne-am oprit pe canapeaua confortabilă din zona cinema să discutăm. Căci eu am refuzat mai devreme propunerile lui de a cina "sau macar vre-un desert". Nu s-a obisnuit cu faptul că de fiecare dată când îl văd am emoții, sunt fericită, și de fiecare dată când am emoții nu-mi vine apetitul.
M-am rezumat la apă plată și contraziceri pe canapea. Mintea lui îmbătată refuza să mă interpreteze ca pe o persoană nouă (după jumătate de an de la ultima întâlnire) deși atunci înțelegeam că nici mintea lui trează nu ar putea crede într-o schimbare asemenea de mare.
Eu însă nu hotărâsem sa-i spun sau nu despre iluminarea mea. Căci nu știam ce se va întâmpla dacă nu mă va crede. Căci dacă alții nu mă cred habar nu am. Însă Greg e iubirea mea. Nu e alții. Realizam că mi-e frică; și de asta nici nu mă opuneam curajului. Am zis că atunci când va apărea natural cererea voi spune. Și nu spun din start ptu a evita impresia că mă laud.
În scurt timp mall-ul se închidea și noi am ieșit. Tot acel timp am discutat despre multe iar eu mă tot întorceam la discuția despre noi; pe care el a vrut să o evite. Și într-un final am aflat că el crede în existența posibilității de relație cu cineva care să nu vadă măsoare în bărbat puterea drept capacitate de a face bani.
Acum îmi mi-am amintit niște cuvinte din Biblie care nu am citit-o dar fiind populare au ajuns și la urechea mea. "CE MASURATOARE FOLOSESTI PENTEU ALTII CU ACEEA VEI FI MASURAT."
Acum înțeleg că măsurăm capacitatea bărbatului în termeni financiari și că am putea; într-o zi să ne refuzăm de aceștia. Și să renunțăm la bani. Atunci când vom fi pregătiți. În cartea "Anul 2150" așa realitate există, acolo totul este gratuit. Ptu că lucrează mașinile sau cum spun ei "servo-mecanismele" Iar ele nu obosesc. Ele tot consumă energie. Dar energia este infinită. Și sunt sigura ca unii dintre voi au auzit deja că Nikola Tesla inventase de mult o metodă de a obține energie infinită. Doar că aceste informații au fost inconvenabile ptu stistemul noastru financiar. Deși acum la fel oamenii de știință vorbesc despre o sursă de energie aproape infinită venită din Hidrogenul auriu.Și cum eu simțeam plinătate și nu aveam frică(de moarte; care stă la baza tuturor temerilor) i-am spus lui Greg că eu sunt acea persoană, care a depășit acest prag normal de supraviețuire al femeilor, care vede bărbatul prin prisma resursei de întreținere a familiei. Acea persoană în existența căreia el nu credea decât în viitor. În prezent nu ne consideră la acest nivel de dezvoltare. Atunci el a devenit curios dar timpul nostru a devenit limitat și am zis să ieșim din mall. Pe drum discutând. I-am spus că mă consideram destul de materialistă. În trecut. Și când m-a întrebat ce s-a schimbat de atunci, i-am spus că m-am iluminat.
CITEȘTI
Personajul
Любовные романыCare dintre scriitori a încercat viața personajelor sale? Eu nu mă folosesc de personaje pentru a-mi trăi într-un mod latent fanteziile scenariului destinat mie. Și îmi înțeleg scopul in această viață de a trăi aceste scenarii. Personajul e și scena...