Ep 1 - Kim Seungmin. -

7K 404 141
                                    


Hi!!!
Yeni ficimiz vatana millete hayırlı olsun ksnsksnksns

- Seung -

Öncelikle merhabalar... Ben kim miyim...? Hemen anlatayım.

Hayatım; Dostlarım ve ailem ah bir de köpeklerden ibaret... Yani bir zamanlar böyleydi evet. Bana nasıl ulaşıldı? Fikrim soruldu mu bilmiyorum fakat bir sabah aniden kendimi Christopher Bang Chan denen herifin evinin önünde buldum.
Ne tür bir bedeviyim ben... En yakın dostum Hyunjin'in bu habere benden daha çok sevinmesine mi, yoksa  ne yapacağımı bilmiyor oluşuma mı şaşırayım?

Hâlâ kafanız karışık değil mi... Merak etmeyin, beni ve mükemmel komedi dolu hayatımı zamanla öğrenirsiniz. Yani eğer bir mafyanın yanında geberip gitmezsem. Gitmem değil mi? Yok yok gitmem.

Size kısaca kendimden bahsedecek olursam... Kim seungmin der geçerim.. Sadece 23 yaşından sonrası için endişe duyduğum bir hayatım var.
Çünkü  mafyanın teklifi üzerine evine gidiyorum?
O " Bir mafya" da öyle, mafya denince aklınıza gelen;
Pezevenk gömlekli, belinde silah , ağzında sigara, abuk sabuk giyimli,cebinde dolu para olan tiplerden değil. Bu ciddi ciddi büyük bir mafya, ve hepsinden çok daha farklı! gizliliğin esas alındığı bu sektörde beni nasıl buldu inanın hiçbir fikrim yok. Fakat asla korkmadan evine gidiyorum? Hatta bana sunacakları teklifi de merakla bekliyorum. ÇÜNKÜ HAYATIMI BENİM YERİME YÖNETEN BİR ARKADAŞIM VAR!
Umarım senin yüzünden ölmem Hyunie... Daha çok gencim.

Her neyse... Artık şu karşısında durduğum saraya girip hayatın bu sefer beni nereye sürükleyeceğini izleme vakti... Bu " Ekşın" dolu macerada... Benimle olacak mısınız?

--

Selam hacilar

Of of mükemmel bir şey yapıyorum yine övünmek gibi olmasın! Biraz daddy chris görelim yahu!!!!

Değer görmezse anında kalkacak bir seri daha hadi bakim...

Seung açısından biraz tassak bir fic ama genel olarak ciddi ve yüksek libido hahah

Çok heyecanlıyım şimdiden! BİZE GEREKEN DEĞERİ VERİN 😚🛐
---
Şimdilik hoşçakalın...

ARES - °ChanMin° Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin