Ep 9 - Yara " Aşık mısın lan?!" -

2.8K 296 348
                                    


Sabahın ilk ışıklarında duyduğum o aklımın ucundan asla çıkmayan cümleler beni uyutmadı. Anında Hyunjin'e yazmış, saatin kaç olduğunu umursamadan anlatamaya başlamıştım.

Hyunjin - seungmin

Mong mong hrr 🥺🐶:

ulan sikik!

Drama lama 👽💗:
Ne var lan

acil olay var gel buraya kaçma

aaa ne oldu ayol dökül!!

en baştan anlatıyorum hazırlıklı ol

tamamdır

ya bak şimdi bu bay Christopher şerefsizi dün gece yanıma geldi...o anlattığım olaydan sonra, ayol bir seviştik bir seviştik...allahs8z gibi yemin olsn! Neyse işte, ben yatmaya çalışıyordum. Valla o utançla kaçtım odadan. Neyse işte geldi yanıma ben uyuyor gibi yaptım, öptü falan! Tabii ben kalp krizinden gitmemek için kendimi zor tutuyore 🛐👽 sonra... Şey dedi...

la orospi en güzel yerde kesilir mi! Ne dedi amk?

yazar gerizekalı
B12 eksikliği tavan yapmış
önceki bölüme gidip baksın anlatıcam

ha ok

" Kendini kullanılmış hissettiğin için üzgünüm.
İyi uykular küçüğüm...
Umarım yarın sabah yine o kocaman gözlerinle bana güzelce bakar,
Sana aşık olmamda haklı çıktığımı gösterirsin."

ne ...
OHA AMAN TANRIM ALLAH'IM GOD!
GEBERİYORUM! SİKTİR! ASİK MİYMİS SANA !!!
BELLİYDİ AMK O EVİN KURALLARINI NEDEN BİR TEK SEN ÇİĞNEYİP ATİYORSUN YANİ!
BELLİYDİ!
OHA KANKAM ZENGİN Mİ SİMDİ! BİDE MAFYA KAEİSİ
ANANNO SİKİM BENDE MİN'İ SURUNDURUYORUM DAHA !!!
ADAM KAPİMDA KUL KOPEK AMK

PUAHJAHAJ İSTE BU
UKELER KAZANACAK LAN!

👽 TABİ OGLUM! #UKEYİZHEPİNİZİSİKERİZ

BU TERSLİKTE BİR İŞ VAR AMA
ŞİMDİ GİDİYORUM BENİMDE İŞİM VAR

TAMAM ASKİM OPTUM🌈💗

BEND BNdE 😭💗

----

Sohbetten çıkıp telefonu bıraktığım sırada çıktım odadan. Gerçekten bana aşık mı... Ölüyorum! Ama ben ona aşık mıyım ki? Sadece büyük bir hayranlıkla izliyorum onu o kadar yani... Bİ ' DE GÖRÜNCE NEFES ALAMIYORUM FALAN!

Odadan çıktığım sırada saat öğleni de geçiyordu. Bana izin verdi... Uyuyabilirsin dedi... Ölürüm lan sana orospu evladı!

Giyinmiş ve hazır bir şekilde çalışma odasına girdiğim sırada hararetli hararetli biriyle konuşuyordu...

" Gebert gitsin! Daha fazla uğraşamam onunla."

" Gerizekalı mısınız ciddi soruyorum?! Ben mi dedim yanlış mal yolla diye?"

ARES - °ChanMin° Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin