Seungmin -" Abi valla o gün takıldı peşime, ben ne kadar bırak be git be desem de salmadı, sonra senin hakkında bilgi istedi. Tabii önce vermedim, ama sonra baktım ağzından sıfırlar dökülüyor. Donunun rengine kadar söylemiş olabilirim. Ama asla pişman değilim sayemde rich and bitch mafya babası yolunda kul köpek o yüzden keyfine bak."
Hyunjin'in o gün anlattığı şeyleri beynimde bir kez daha tekrar etmiş, aşağı öyle inmiştim. Yaklaşık iki hafta geçti, ne kadar istesem de Chan bir türlü bana izin vermiyor, işime dönmeme müsade etmiyordu. Fakat kendimi böyle kötü hissediyorum, o yüzden kesinlikle bugün onunla bir daha konuşacağım.
Aşağı indiğim sırada hızla mutfağa girdim.
" Günaydın!!!"
" Günaydın Seungie~~"
Anna'ya sarılıp öptükten sonra Sehun'a dönmüş ;
" Sana da günaydın buzluk." demiştim." Hey o ne alaka?"
" Şu sıfada bir bak, donduruyorsun adamı. "
" Haha! "
Anna'ya yardım etmeye başladığım sırada dakikalar boyunca birlikte eğlendik!! Onunla temizlik yapmak bile çok eğlenceli.
" Biliyor musun Seung.."
" Hm?"
" Geçenlerde, bay Lee'nin kız kardeşi buraya geldi. "
" Oh kız kardeşi mi varmış, ben görmedim. "
" Hm sen evde yoktun. Çok güzel kız... "
" Ooooo!! "
" Ne oluyor hemen daha bir şey demedim?"
" Ama diyecek çok şeyin var gibi!"
Elindeki bezlerden birini bırakıp bana döndü.
" Garip hissediyorum kendimi... Sanki hoşlanıyor gibi!"
" AŞIKSIN KESİN AŞIKSIN! "
" Hey bağırmasana!"
Saatlerce onunla uğraşmanın üzerine yorulup içeri attım kendimi. Telefonla uğraşırken uzandığım koltuk bile sıkmıştı beni. Berry yanıma geldiği sırada hızla kucağıma aldım.
" Ow bebekkk..."
Tüylerini okşayıp onunla aşk yaşadığım sırada içerideki adım sesleri yüzünden oraya baktım.
" Chan!!"
Hızla ayaklanıp kucağına atladığım sırada kollarını belime dolayıp boynumdan öptü.
" Bebeğim.. "
" Sonunda geldin... Öldüm sıkıntıdan."
Gülerek odaya çıkmaya başlamış , bu sırada beni indirmemişti.
" Ow benim miniğim yalnız mı kalmış?"
" Herkes vardı fakat sıkıldım artık."
Giyinme odasına girdiği an beni yere indirmiş o üzerini değiştirirken ben konuşmaya devam etmiştim.
" Chan.."
" Hm?"
" Ben..."
" Sen?"
" Ça-"
" Hayır."
" Ama ya daha bir şey demedim ki!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARES - °ChanMin°
Fanfiction-" Bu eve adımını attığın an içinde bulunduğun hayat artık senin değil..benimdir." 19/02/23