- Seungmin -
👽💗
-Derin bir nefes alıp solana geçtiğim sırada hizmetli kız koşarak yanıma geldi. Çok tatlı bir yüzü, beyazlar içerisindeki kıyafetleri ve kısacık bir boyu vardı.. Bir mafyanın evinde bulunmak için fazla şeker... AMA BENDE ÖYLEYİM!
" Ah sen yeni sekreter adayı olmalısın.. "
Ona baktığım sırada gülümseyerek cevap verdim.
" Oh evet evet, Kim Seungmin ben!"
" Orasını biliyoruz canım, görüşmeye son üç dakika... Bay Christopher çok dakiktir. Sakın geç kalma.. o saatte çalışma odasının tam önünde olman gerekiyor, çok şaşırma çünkü bu daha hiçbir şey... Geçireceğin zorlu mülakattan sonra tekrar konuşuruz, umarım kabul edilirsin çünkü çok yoruldum.."
" Ah anladım.. hiç merak etmeyin!"
" Hadi hadi yukarıda üçüncü oda...koş bakalım Seungmin-shi!"
Ona el sallayıp yukarı çıktığım sırada daha çok şok oldum. Bu ev miydi? Hayır değildi, ayrı bir boyut bu... Her bir yanından lüks akıyor, tam bir mafya evi... Ah Hyunjin beni nerelere soktun..
Son iki dakika kaldığını görmemin üzerine kapıda beklemeye başladım, o iki dakika iki saat gibi geçti..ay çok heyecanlıyım!!
Kapıyı çalmamın üzerine içeriden gelen tok ses hızlıca girmeme neden oldu. Oha. Tanrı.
BU NEYDİ BÖYLE!?Sanat eseri gibi bir herif.. canlıda daha da mükemmelmiş, koltuğunda oturmuş sigarasını içerken başını kaldırıp bana baktı. Ne kadar sinirli bir ifade o öyle? Ananı mı siktik?
" Ah.. ben Kim Seungmin, yeni sekreter adayı olan Kim Seungmin."
" Gel.."
Adımlarım masanın önündeki koltuğu bulunca oturdum. Bana bakmış, gözleri birkaç saniye üzerimde gezdikten sonra konuşmaya başlamıştı.
" Kim seungmin... Kendinden bahset."
Çok net konuşuyor. Tedirgin oldum...
Hızla derin bir nefes alıp söze girdiğim sırada o gözlerini üzerimden asla çekmedi." Ah , bildiğiniz üzere ben Kim Seungmin... 23 yaşındayım, iki üniversite bitirdim. Ailem başka bir şehirde , ev arkadaşım ile yaşıyorum. Güzel ve eğlenceli bir hayatım var. Ayrıca... Beni nasıl buldunuz asla bir fikrim yok."
" Bilmene de gerek yok... Öncelikle riskli bir iş olduğunu bile bile geldin sanırım, eğer istemiyorsan çıkman için otuz saniyen var. "
" Ah ne? , yok yok daha istemiyorum diyemem. Ne olduğunu bende bilmiyorum açıkçası.."
Gülümseyerek konuşmama karşılık donuk bir ifade ile geriye yaslanmış;
" Peki öyleyse, sekreterim olacaksın... İşlerimle ilgilenme konusu ve daha birçok şey. Aslında bunun için baş korumam görevli olabilirdi ama canım istemedi. Ve bu da..." Söz arasında eline aldığı mavi dosyayı önüme atmış;
" Kurallar." demişti.Sayfaları çevirdikçe şok oluyorum, canım bunlar kural değil! Kanun! Yasa! Bu ne böyle!?
" Ah , nefes almamda bir sakınca yoktur umarım?"
Gözlerini devirmiş;
" İki üç madde gözünü korkutmasın bunlar sadece yazılı olanlar, sözlüleri zamanla öğrenirsin." demişti.28 SAYFA KURAL NE ZAMANDIR BERİ İKİ ÜÇ MADDE OLARAK GEÇİYOR!?
" Bunlar kural değil ki... Siz sekreter almıyorsunuz, kendinize köle arıyorsunuz. Üzgünüm ama insan kendine olan saygısından kabul etmez işinizi!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARES - °ChanMin°
Fanfiction-" Bu eve adımını attığın an içinde bulunduğun hayat artık senin değil..benimdir." 19/02/23