Ep 16 - " İhanet mi? " -

1.8K 228 208
                                    

Biraz kaos hepimizin hakkidir be

-Seungmin-

Ona baktığım sırada halıdaki  bakışları beni buldu.

" Chan.."

" Efendim?"

Telefonu ona uzattım. Elimden alıp baktı ve anında ayağa kalktı.

" Bunlar ne?"

" Seungmin-"

" Yaptın mı? "

" Ne!?"

" Bu kadınlar kim? Aldattın mı beni?"

Şok olmuş bir şekilde bana bakıyordu. Gözlerim doldu. Bunları gerçekten yaptı mı? Telefonu koltuğa attığı sırada  birkaç adımda bana yaklaştı.

" Sen neler diyorsun? "

" O fotoğraflar ne Chan o kadınlar kim? Hapis olduğum her an başka biriyle miydin! Bu kadar pislikce davrandın mı?!"

Bana inanamıyor gibi bakıp derin bir nefes aldı. Göz yaşlarımı silip açıklamasını bekledim.

" Ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu senin?"

Tekrar telefonu alıp ona gösterdim.

" Bana bunları açıkla! Kim bu?! Hayır kim bunlar olacaktı o kadar çok var ki tek kişi gibi bakamıyorum! "

" Eski onlar senden önceydi..."

" Hayır öyle denmedi ve gayet yeni duruyor."

Derin bir nefes daha aldı. Telefonu almış, tekrar bakıp ellerime sertçe bırakmıştı. Neden başka açıklama yapmıyor?

" Gerçekten inanıyor musun..? Seni aldatmış olabileceğime gerçekten inanıyor musun sen?"

" Görmüyor musun?!"

" Seungmin sen her gördüğüne inanıyor musun!? Eski diyorum sana! Ve sen bana inanmak yerine! Bu siktigimin geçmişine kanıp ağlıyor! Üstüne birde beni suçluyorsun!"

" Chan- "

" Sana... Sana gerçekten inanmıyorum. Hiçbir kanıt sunmayacağım. Hiçbir açıklama yapmayacağım. Bana inanmayacak kadar sevgin de yok değil mi ? Hiçbir şey demiyorum sana Seung, ağlama daha fazla. Siktir et. Sana böylesine aşıkken ihaneti düşünebilecek kadar düşmeseydin gözümden... "

Lafları yüzüme bir tokat misali inerken çekip gitti. Kalakaldım öylece. Haklıydı, evet haklıydı. Bilinmeyen bir numara beni arayıp onu kötüledi, sonrasında birkaç fotoğraf...ve ben hemencecik bu adamı suçladım. Ama çok yeni duruyordu ve ben ona karşı zaten sinirliydim. Gitti. Ona değil de bir yabancıya inandım ve gitti.

Kapıya öylece bakarken Minho ve Hyunjin ikilisi aşağı indi.

" Lan Chan nerede?! Seung ne oldu neden ağlıyorsun? "

" Bebeğim benim ne oldu yine!!?"

Koltuğa oturduğum sırada yanlarıma geçtiler.

" Anlat çabuk! "

" Biz konuşuyorduk... sonrasında biri beni aradı, kim olduğunu bilmiyorum. Chan'ın beni aldattığını söyledi, sonra fotoğraf attı. Bende bunları Chan'a gösterdim... "

" Bana da göster şunları! "

Minho şok olmuş bir ifadeyle beni dinlerken onlara da gösterdim. Hızla ayağa kalktı.

" Ulan eski bunlar! Seungmin..ah Seungmin ah ne yaptın sen?"

Hyunjin bu sefer sessiz kaldı.

" Ama ben nereden bilebilirdim?"

ARES - °ChanMin° Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin