" Ne ? Nasıl?"
Geriye yaslanmış;
" Seungmin.. busan özel davetinde Hyunjin ile şarkı söylediğin günü hatırlıyor musun?" diye sormuştu." Ne ? Ah evet ama si-"
" Oradaydım... Ve Kocaman parıldayan gözlerinin bana değdiği ilk dakikadan beri seni istiyorum. "
Yuh!
" Bay Chris.."
" Bebek gibiydin... hala öylesin, ve ben bu bebeği istiyorum. Nasıl seni buldum zannediyorsun. Hyunjin de yardımcı olmuş olabilir tabii ama.."
BİR DE İŞ BİRLİĞİ Mİ VAR OHA AMK
Ben şok ola ola onu dinlerken devam etti.
" O dakikadan beri peşindeyim. Hakkında senden çok şey biliyor hâle gelince artık yanıma gelmen gerektiği konusunda daha da emin oldum. Bu evde neden diğeriyle bir olmadığını anladın mı şimdi? Seungmin. Ben seni istiyorum, bebek gibi evin içinde dolanmanı, gülmeni, konuşmanı, yanımda olmanı istiyorum. "
Ben hâlâ mal gibi onu dinlerken dediklerini sindirmeye çalıştım.
" Bay Chris- "
" Benimle kalacak mısın? Seungmin, eğer istemiyorsan şuan gitmene izin vereceğim. Kalacak mısın? Benim bebeğim olacak mısın? "
( YAZAR NOTU: BEBEĞİM OLACAK MISIN DERKEN NEYİ KAST ETTİĞİNİ UMARIM ANLARSINIZ ÇÜNKÜ İLERİDE OKUYACAĞINIZ ŞEYLERDEN ASLA AMA!AASLA SORUMLU DEĞİLİM. BDSM'İN ANASİNİ NASİL Sİ - İZLE )
AĞLAYACAĞIM RESMEN !
ALTINDA MI?
HİÇ FARK ETMEZ!
Benden bir cevap beklerken utançla başımı eğdim.
" Bay Chris siz neler dediniz öyle, izin verin sindireyim."
Gülmüş" Ama bana cevap da ver, böyle ölmek istemiyorum." demişti. Ona baktığım sırada size yemin ediyorum ölecek gibi hissettim. Gözlerimin içine öyle güzel bakıyordu ki... Dediklerini destekleyen bakışları karşısında eridim resmen. Bebeğim olur musun dedi... Tasma taksan sesim çıkmaz diyemedim.
Sessizce geçirdiğimiz birkaç dakikanın ardından ayağa kalktım.
" Saat artık geç oluyor...izninizle."
Cevap vermemiş olmam onu şaşırttı. Fakat biraz beklemek istiyorum. Bir saat de olsa durayım. Benden hemen sonra ayağa kalktı.
" Anlaşılan peşinde koşmaya devam... Pekâlâ iyi uykular."
Başımı kaldırıp ona bakmış, hafif güldükten sonra;
" Bir sene koşmuşsunuz bir gece mi zor gelecek?" demiştim.He bok
Bu dediğime gülmüş, bana yaklaşıp burnumun ucuna minik bir öpücük bırakmıştı.
" Öyle olsun bakalım."
" İyi uykular bay Christopher.."
" Yok artık, hala böyle mi konuşacaksın?"
" Ah ne diyeyim...bay Chris, bay Christopher, bay Chan olmadı bay Christopher Bang Chan?"
" Chan... Sadece Chan veya ne istiyorsan."
Parmaklarım ucuna çıkıp kulağına yaklaştığım sırada gülmemek için kendimi zor tutarken sakince.. konuşmaya çalıştım.
" Hmm daddy? "
Bu dediğim sadece onu değil beni de transa soktu. Anında kaçtım odadan. Anında. Arkamdan seslenmiş olsa da dönmedim. Ben onu dedim! YAPTIM!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARES - °ChanMin°
Fanfiction-" Bu eve adımını attığın an içinde bulunduğun hayat artık senin değil..benimdir." 19/02/23