Seungmin
Sabah ne mi oldu? Gözlerimi odadaki kahkaha sesi ile açtım. Bay Lee tam karşımda dururken gözlerimi ovuşturarak bulunduğum sıcak bedenden ayrıldım.
" Oha Chan sen ne yaptın oğlum!?"
" Sana sus uyanır dedim değil mi! Siktir git odadan."
" Çok ayıp insan kuzenini kovar mı amına koyayım?"
Yeni yeni anlıyorum neler olduğunu...uykumu neden böldün cani herif!?
Ayağa kalktığımda kendime az da olsa gelmiştim." Ah saat... Bay Chris, günaydın. Oh bay Lee size de günaydın, saat kaç? Program... bugünün programı. Şey Sehun neredesin... "
Saçlarımı karıştırırken söylediğim saçma şeyler, onları güldürürken bay Chris ayağa kalkmış;
" Gece geç uyudun. O yüzden uyandırmadım, program bugün öğleden sonra başlıyor."
Ne oha?! İnsaf!!! Hafif vicdan gördüm sanki! Yuh!
SEVİYOR AMINA KOYAYIM
HYUNJİN SİKERİM BELANI
Ben ne olduğunu anladığım an koşa koşa odadan çıkmış ve bay Lee'nin kahkalarından uzaklaşmıştım.
Oo Chan siki iyi gidiyorsun ha ! Kucakta uyutmalar falan! Yok sen geç uyudun program geç başlasın! Nerede o kuralcı Chan nerede heyyy
Lino siktir git odadan artık!
-
Duş, hazırlanma, ve aşağı inme yaklaşık yarım saatimi alsa da hızla Anna'ya yardım etmeye başladım.
" Bugün spora gitmedi biliyor musun?! Hepimiz şoktayız..."
" Ah evet gitmemiş.."
" Ve geç uyandı!"
" Hm hm.."
" Bu bir ilk yaz bunu bir kenara."
" Yazarım yazarım."
Dedikleri bana da garip gelse de şuan için umursamak istemiyorum. Anna ile birlikte kahvaltı masası adı altında üç ordu yemeğini hazırlamış ve masayı güle oynaya kurmuştuk. Neyse ki çok iyi anlaşıyoruz... Sehun yanıma gelmiş" Seungmin böyle işleri yapmak zorunda değilsin bay Chris kızabilir bırak şunları." demişti.
Pardon? İnsan olun be biraz.
" Bay Chris buna da kızmasın ama artık..alt tarafı bir kahvaltı! "
" Dinler misin biraz insanı?"
" Siz biraz insanı salar mısınız? "
" Zaten bugün programa geç başlıyoruz, bu onu oldukça sinir etmiştir bir de seni böyle görmesin kendi işinle ilgilen. "
Derin bir nefes aldığım sırada cevap verecektim ki olmadı. Aşağı inen bay Christopher şerefsizi yanımıza gelmiş " Ne bu ses? Ne yapmayı çalışıyorsunuz?" diye sormuştu.
Al işte uyandırdın uyuyan ayıyı köpek!
Sehun sıkıntılı bir nefes almış " Öncelikle günaydınlar bay Chris, ses için üzgünüm. Sadece kuralları hatırlatıyordum o kadar." diyip gülümsemişti.
Sus be adi!
Chris şerefsizi bana bakmış, bir şey demeden yerine oturmuştu.
Bugün ne yorucu olacaktır kim bilir...
Aşağı inen Lee Minho denen herif güle oynaya gelip masaya oturmuş;
" Anna! Bir kahve daha lütfen... Seungmin de bizimle yiyor." demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARES - °ChanMin°
Fanfic-" Bu eve adımını attığın an içinde bulunduğun hayat artık senin değil..benimdir." 19/02/23