Ep 14 - " Ev"

2K 242 151
                                    

- Seungmin -

Gece ne kadar içmiş olsa da umursamadım. Bir ara odamın kapısında dakikalar boyunca konuştu. Onu dinlemek istemediğim için uyumaya çalıştım. Fakat bu bayağı bir zor olmuştu.

" Seungmin... Güzel bebeğim, hadi yanıma gel ve benimle konuş. Seni özlüyorum. Biliyorum, kızgınsın..üzgünüm. Fakat beni de anla. Korkuyorum, çok korktum.. nasıl yapayım bilmiyorum.."

Hatırladığım birkaç bir şeyi de umursamadan ayağa kalkıp elime geçen ilk kıyafetleri alıp giyindim. Odadan çıktığım sırada birkaç metre ötedeki çalışma odasına girdim fakat yoktu. Saat öğlene geliyordu bu saatte genelde çalışıyordu halbuki.  Bunları düşünürken aşağı indim.

" Günaydın Seungie!!"

" Günaydın Anna.."

Birbirimize sarılmış, ardından ayak üstü  biraz konuşmuştuk.

" Chan nerede?"

" Salonda kahve içiyor... Hiç konuştunuz mu?"

" Hayır."

" Ne yapmayı planlıyorsun.?"

" İnan bilmiyorum..."

Onu orada bırakıp içeri girdim. Bakışları elindeki telefondan ayrılmış, beni bulmuştu.

Ardından yerinde doğruldu.

" Seungmin, sonunda.."

Yanına oturduğum sırada asla uzatmadan konuya girdim.

" Evime gitmek istiyorum."

" Ne?"

Dediğim şeyden sonra elindeki kahvesini önündeki sehpaya bırakmış, ardından bana dönmüştü.

" Evime gitmek istiyorum dedim."

" Seungmin, saçmalama lütfen dün yüzünden mi?"

" Chan, konuşmak istemiyorum dünü, bana o adamı hatırlatma. Sadece Hyunjin'in yanına gitmek istiyorum o kadar."

" Bebeğim-"

" Hayır deme çünkü gitmek istiyorum. Konuşmak istemiyorum seninle."

AFERİİN BENİM BEBEĞİME TAKIR TAKIR SÖYLÜYOR AMK

LAN BİR SİKTİR GİT

Derin bir nefes aldı. Sinirlendiği belliydi, fakat sakin kalmak adına kendini tutuyordu.

" Anlıyorum. Seni bu eve hapis ettiğimi düşünüyorsun, fakat dün olanları da gördün? Başka türlü nasıl olacak.."

" Ne olacağı umrumda değil, konuşmak istemiyorum bu konuyu. Sadece birkaç gün... Hyunjin'in yanına gitmek istiyorum."

" Neden beni anlamak istemiyorsun?"

" Seni anlamak istemiyor muyum?! Asla bir özgürlüğüm yok biliyor musun! Sana bağlı yaşamamı istiyorsun! Başlarda yapabilirim sandım fakat bende bir insanım,Beni de anlaman gerek! Birdenbire bir yere hapis olup ilk çıkışta bunu yaşamak ağır geldi. Sende anla artık."

ARES - °ChanMin° Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin