Sınav haftası olduğu için atamayacak olduğumu düşünüp bugün yetiştirip attım iiyiii okumalar
💗
Seungmin
" Sehun! Yeter ama ağlatma kızı!"
Seslerini duyup aşağı indiğim sırada Sehun'u biraz yalandan pataklayıp Yewon'u kucağından aldım. İki gündür aynı şeyi yapıyor...
" Korkuyor lan senden!"
" Ulan neyimden korkuyor?! Yewon bebeğim, aşkım, izin ver biraz seveyim..."
" Hayır defol."
" Çok pissin ya!"
Onu kovduğum sırada Anna gülerek işini bırakıp bize baktı.
" Minik Yewon hanım, evi birbirine kattınız. Teşekkürler..."
Dediği şey ikimizi de güldürürken o da gülerek Sehun'un peşine takılmıştı. Yewon hâlâ kucağımda ağlarken ona bakıp yanaklarını üst üste öptüm.
" Ağlama miniğim kovdum ben onu.."
Zaten sabahtan beri Chan'ın gidişi yüzünden ağlıyordu, bir de Sehun çıktı başıma.. hiç iyi anlaşmıyorlar.
" Hannah! Yewon'u bahçeye çıkarır mısın?! Berry'i görünce susuyor!"
Hannah mutfaktan çıkıp koşa koşa yanıma gelmiş;
" Hemen hayatım! " diyip kucağımdan almıştı." Ben sütünü alıp geliyorum.."
" Tamamdır, gel bakalım miniğim. Dünyanın en iyi halası sana bakacak.. "
" Tabii canım! "
Gülerek onu bahçeye çıkardığı sırada bende mutfağa girdim.
" Anna , sütler dolapta mı? "
" Ah evet istersen ben hazırlayabilirim.."
" Sağol, yemeğinle ilgilen sen ben hallederim. "
Dolabı açıp sütlerden birini almış, mamayı da çıkarıp tezgaha bırakmıştım.
" Bay Christopher çok geç kalmaz umarım, Yewon onu istiyor gibi."
" Bilmiyorum artık.. "
" Nasıl bu kadar bağlandı inanamıyorum... "
" Bende."
Sütü hazırlayana kadar ayak üstü sohbet ettik. Yaptığı yemekleri bana zorla tattırmış, sonra gitmeme izin vermişti. Deli kız.
Bahçeye çıktığım sırada Berry ve Yewon oynuyor, Hannah bir köşede uzanıyordu." Hannah, inanamıyorum sana. "
" Ay ne oldu? "
" Gerçekten dünyanın en iyi halası olduğunu kanıtladın , Berry'e bıraktın işi yine!"
" Onu daha çok seviyor ya. Bende susmadı."
Gülerek yanlarına oturmuş, Yewon'u kucağıma almıştım. Berry etrafımızda dolanıp onu güldürüyordu.
" Yemek vakti minik prensesim.."
Ona yemek yedirmeye çalışmak yine çok zordu. Dakikalar boyunca uğraştık fakat ağzını bile açmadı, asla ama asla yemedi.
" Yewon neden böyle yapıyorsun kızım, baba evde değil. O sana yediremez anladın mı? "
Daha çok ağlamaya başlayınca sütü yanıma, çimenlere bıraktım. Şu durum beni sinir etmiyor değil cidden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARES - °ChanMin°
Fanfiction-" Bu eve adımını attığın an içinde bulunduğun hayat artık senin değil..benimdir." 19/02/23