....
- Ya gitmiyo gitmiyo -Seungmin
💙
" Neden beni böylesine suçluyorsun?"
Donuk bakışları beni bulunca bedeni onunla birlikte bana doğu döndü. Yüzündeki ciddi ifade bir an olsun eksilmezken hafifçe güldü.
" Neden mi? Farkındaysan bana inanmayan sendin? Ben değil."
" Sana o an nasıl inanabilirdim?!"
" Seungmin.."
Kolunu bıraktım.
" Tanrı aşkına neler yaşadığımı bilmiyor musun!? Sen çok mu suçsuzsun sanki! Rica ediyorum, senden rica ediyorum olaylara tek taraflı bakma artık! Neler yaşadım, senin yanına geldiğimden beri nelerle boğuştum?"
" Bunlar sana zor mu geldi?"
" Hayır canım! Ne zoru?! Chan cidden, saçmalıyorsun. Anlamıyor musun beni, sen... Hapis edilen, kurallara maruz bırakılan, Bebek gibi kullanılan, dışarı adımını atmasıyla tecavüz edilen, onlarca işkenceye şahitlik eden sen olsaydın! Cidden merak ediyorum ne olurdu?"
Derin bir nefes alıp koltuğuna oturdu. Sanki beni ciddiye almıyor gibiydi.
" Konuş! Neden susuyorsun?! Ne kadar sinirliydim sana! Senin yüzünden bana dokunuldu! Ne kadar kızmıştım! Sence o an verdiğim tepki normal değil miydi!?"
" Normal mi?..."
" Dalga mı geçiyorsun benimle?. Sana gerçekten inanamıyorum, olmasın tamam mı? Eğer sana güvenmediğimi düşünüyorsan olmasın. Hiçbir şey olmasın. İnan bana yirmi üç yaşıma kadar yaşamadığım ne varsa.. ne pislik varsa burada yaşadım artık dayanamıyorum! "
Eli çenesinde gezerken beni dikkatle dinledi.
" Bu kadar mı memnun değildin.??bana söyleyebilirdin."
" Sana söylemek mi!? Tanrı aşkına ne değişirdi söyle! Sana gelip hapis kalmak istemiyorum diyecektim ve sende dönüp saçlarımı okşayıp
' bebeğim dışarısı tehlikeli ' diyecektin değil mi! Çocuk değilim ben anlıyor musun!? Beni ister sev ister takıntılı ol! Bir insanın özgürlüğünü elinden alıp ondan kendini sana adamasını bekleyecek kadar aşağılık olamazsın."Şaşkın şaşkın beni dinlerken gözlerimi sıkı sıkıya kapattım.
" Sadist piç, ilaçlarına bile tamah ettim!"
" Seungmin sen-"
" Evet ben! şimdi sana garip geliyor bu konuşmalarım. Otur düşün bay Chris otur düşün, kimi hapis ettiğini, kimi yalnız bıraktığını, kimi kullandığını, kime onlarca ilaç verip etkin altında bebeğin gibi oynadığını bir düşün. Sonra bak, bunları benden başka kimse yapar mıydı? Kim senin o adi kurallarını kabul ederdi?! Anlamıyorum seni birde gelmiş güvenden bahsediyorsun! Sikmişim güvenini! Aramızdaki aşktan bile şüpheliyim şuan!.. "
Bir yere kadar beni sakince dinledi fakat o sonuncusundan sonra ifadesi tamamen değişti. Ayağa kalkıp yanıma geldiği sırada kolumu tuttu.
" Sen neler diyorsun?, hepsini yutarım. Sen olduğun için hepsine göz yumarım fakat aramızdaki aşktan bile şüpheliyim demen.?? Anlıyorum sinirlisin fakat bundan nasıl şüphe edersin!?"
" Etrafına bir bak. Kim sevdiğine bunu yapmış? "
" Ben bir senedir sana ulaşmak için ne yollar deniyorum senin bundan haberin var mı peki!? O geceden sonra peşine düştüm! Bir türlü alamadım seni yanıma, şimdi sonunda benimleydin. Fakat ettiğin laflara bir bak..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARES - °ChanMin°
Fanfiction-" Bu eve adımını attığın an içinde bulunduğun hayat artık senin değil..benimdir." 19/02/23