20 dakikalık yürüyüşten sonra sonunda kocaman 2 katlı dans stüdyosunun önüne gelmiştim . Hyunjin beni kapıda bekliyordu , onu görünce gülümsememe engel olamıyordum.
Hyunjin ile lise arkadaşıyız Lee know , Hyunjin ve ben aynı sınıftaydık ilk olarak 3 arkadaştık ha birde Hyunjin'in sevgilisi Jeongin vardı çok tatlı çocuktu doğrusu hala sevgililer mi bilmiyorum ama öyleyse şaşırmam bağları çok iyidi.
Koşarak kapıdaki Hyunjin'in yanına gittim ve sıkıca sarıldım.
"Özlemişim seni . "dedim ona dönüp , Hyunjin bana sıcak bir şekilde sırıttı ve omzuma vurdu.
"Lan salak neden hastaneden çıktığını söylemiyorsun , bir de 1 ay olmuş hayır anlamadım ki biz neyiz burda? - "derken frenini alamayan Hyunjin'in azını kapattım.
"Oğlum bir motorun soğusun ". dedim ve onu içeri doğru itiştirip kapıdan girdik . Burayı kardeşi Yeji ile işletiyorlardı şahsen ikisi de mükemmel dansçılardı imreniyordum doğrusu.
Yeji'yi görünce ona sıcak bir şekilde sırıttım.
"Yeji senin bu abinin çenesi nasıl 6 sene geçtikten sonra bile bu kadar düşük. "dediğimde gülmeye başladı.
"Biz de çözemedik . "dedi alayla ve abisine dönüp gıcıkça dil çıkardı Hyunjin de ona . Abi kardeş ilişkileri çok tatlıydı Yeji de bizimle liseyi birlikte okumuştu ama o bizden 2 yaş küçüktü .
"Haydi yürü işimiz çok. "dedi Hyunjin beni dans odasına iterken. Ben ise onun ne için geldiğimi direk anlamasına şaşırmıştım.
"Nerden biliyorsun neden geldiğimi? " dediğimde bana aptal aptal sırıttı ve saçlarını savurdu.
"Benim , ben Hwang Hyunjin . "dediğinde ona alayla güldüm.
"Hadi yürü işim başımdan aşkın. "diyip beni ilerletti ve bilgisayara yöneldi
"Kafanda bir şarkı var mı? "dediğinde düşünür gibi etrafa baktım ve hayır anlamında kafa salladım. Hyunjin anlamış gibi kafa salladı ve bir şarkı açtı
*Motive- Ariana Grande*
Şarkıyı açtığında ayağımı ritme göre yere vurmaya başladım. İyi olduğum bir şey varsa o da ritimler ve , şarkı sözleriydi .
Hyunjin biraz önüme geçip bir kaç dans hareketi gösterdi ve 2 saat boyunca tekrar etti. Şarkının sadece temel hareketlerini yapmıştık fakat çok terlemiştik .Hyunjin yanıma yaklaştı ve omzuma vurdu.
"Bu günlük paydos , paslanmışsın biraz ama ben pas sökücüyüm koçum yine iyisin ." diyip kendini yere attı . Bu çocuğun bu egosu beni gebertecekti ama alışmıştım artık.
Yeji elinde iki su şişesiyle içeri girdi ve yanımıza oturup bize uzattı , Yeji'nin elinden aldığım suyu hızlıca mideme gönderdim ve Hyunjin'e döndüm.
"Jeongin ile hala sevgili misiniz?" dedim yattığım yerden kalkarken .Hyunjin terini silip bana döndü. Evet anlamında kafa salladı
"Jeongin isterse nişanlanacağız." dediğinde kahkaha attım.
"Niye? ,reddedildin dimi? "dedim gülerek.
"Yok neymiş yaşımız daha küçükmüş , hayatını yaşayacakmış." dedi alayla . Ben ise Yeji'ye döndüm
"Senin nasıl gidiyor işler." dediğimde buruk bir şekilde sırıttı .
"Gidiyor mu diye sorsan ya . "dediğinde ona gülmeye başladım fakat şunu fark ettim ben Hyunjin ve Yejiye gülerken benimde halim çok iç açıcı değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Are My Music /MİNSUNG
Hayran Kurgu19 yaşına gireceği gün sevgilisiyle motor kazası yapan Han Jisung 6 yıl komadaydı fakat uyandığında o yanında yoktu ... Lee Know ya da Lee Minho mu desem? çünkü sevgilisi Lee know , Han Jisung komadayken ünlü bir şarkıcı olmuştu hem de ismini deği...