~1 Hafta sonra~Şakasız 1 haftadır hep aynı lafı duyuyordum. *Biz size döneriz* ve hepsi yaşımı görünce alaycı bir tavır takınıyordu ama bence olay yaşta olmamalıydı yetenekte olmalıydı.
1 hafta sonunda tek bir yer kalmıştı "Star Entertainment" buranın ne gibi bir özelliği olabilir diyebilirsiniz fakat burası Lee Know'un şirketiydi ayrıca burası ilk zamanlarda sokakta seçmelere üye seçmek için gezerken insanlara * Star olmak ister iseniz bizimle iletişime geçin, Star Entertainment * demesiyle ünlüydü .
Buraya tam 30 Dakika önce gelmiştim ve panikle titriyordum Hyunjin ise yanımda telefonla oynuyordu fakat ben ile Yeji önümüzdeki koca binaya bakmakla meşguldük .
Gerçekten tanrım ne kadar büyüktü burası . Üstünde kocaman bir ekranı vardı ve üstünde yine bilindik o yüz * LEE MİNHO* onu gördüğümde sinirimi engelleyemiyordum.
Artık içeri geçmem gerektiğine kanaat getirince Hyunjin ve Yejiye döndüm ve omuzlarını tuttum.
"Kardeşinize hakkınızı helal edin ."dediğimde Hyunjin elindeki telefonu kapatıp cebine koydu ve bana döndü.
"Bir şeyi de drama bağlama . "dedi ve omzumu itti ancak beklemediğim bir şekilde tam önümde konumlandı ve kolumu tuttu.
"5aydır çalışıyoruz , senin yüzünden Jeongin ile datelerimizi bile azalttık . Şimdi git ve onlara göster." dedi fakat son cümlede kolumu sıkıyordu.
"Lan! , canım acıyor dur bi." dediğimde Yeji utançla gülerek abisinin kolunu itti ve aynı gülüşle bana döndü.
"Bu aralar çok Netflix izliyor Vincenzo falan izliyordu en son , ondan böyle oldu. "diyince anlayışla ona sırıttım ve arkamı dönerek şirketin girişine ilerledim.
"Gidiyorum. "dedim ve arkamı dönüm Hyunjin'e baktım.
"Hadi göreyim seni. "dedi ve samimice sırıttı , bende gülmüştüm fakat içeri girdikçe anksiyetem artıyordu her yerde ,her yerde onun posterleri vardı onu görmenin beni bu kadar etkileyeceğini düşünmemiştim .
Titreyen ellerime engel olamıyordum ve nefesim kesiliyordu titrek nefesimi kontrol edemiyordum , bacaklarım gücünü kaybetmiş gibi kendini yere bırakınca elimle boğazımı tuttum nefes alamıyordum.
"JİSUNG! "arkamdan gelen bilindik sese doğru döndüğümde Hyunjin'i görmüştüm nefesiz kalmamdan dolayı dolan gözlerimdeki yaşların düşmesini engelleyemiyordum.
Hyunjin koşarak geldi ve sırtımı tutup bana eğildi .
"İyi misin? dedi ve bana hızlıca elindeki suyun kapağını açıp uzattı . "Büyük ihtimalle unuttuğum suyumu getirmek için gelmişti.
Ona sesizce kafa salladım ve elindeki suyu alıp içtim , daha iyi olduğumu hissetiğimde dizimin üstüne oturup göz yaşlarımı sildim ve nefesimi düzenledim.
"Kalkmama yardım eder misin? "dedim Hyunjin'e dönerek.
Hyunjin hızla doğrulup kolumdan tutu ve kalkmama yardım etti.
"İyi misin? , bak istersen girme-."
"Saçmalama Hyunjin 5 ayımı çöpe atamam ya? "dedim ve elimdeki sudan bir yudum daha alıp Hyunjin'e döndüm .
"İçeri giriyorum . "dedim tam ağzını konuşmak için açacakken ona döndüm ve ondan önce davrandım.
"İyiyim ben , sen merak etme ." dedim ve sıcak bir şekilde sırıtıp seçme odasına giriş yaptım.
İçerisi açık ara önceki girdiğim şirketlerden daha doluydu . Hızlıca bulduğum boş bir yere oturdum ve her zamanki gibi içeriye bir yetkili gelmesini bekledik artık kusacaktım gerçekten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Are My Music /MİNSUNG
Fanfiction19 yaşına gireceği gün sevgilisiyle motor kazası yapan Han Jisung 6 yıl komadaydı fakat uyandığında o yanında yoktu ... Lee Know ya da Lee Minho mu desem? çünkü sevgilisi Lee know , Han Jisung komadayken ünlü bir şarkıcı olmuştu hem de ismini deği...