Jüriler önlerindeki kağıtlara aralarında konuşarak not tutarlarken ben hala Lee Know 'a bakıyordum. Koreografiyi nasıl bildiğini hala anlamamıştım ya da bana neden yardım ettiğini . Bu düşüncelerle kafamda boğuşurken bir ses duymamla yerimde sıçradım.
"Jisung, Han Jisung!" ismimin bağırılmasıyla Jüriye döndüğümde bana hafiften sırıttı ve konuşmaya başladı.
"Öncelikle yeteneğin konusunda yalan söyleyemem aşırı yeteneklisin ,hatta o kadar yeteneklisin ki seni bir gruba alırsak hangi pozisyonda olabileceğine karar veremedik." dediğinde jüriyle ikimizde birbirimize sırıttık. Önceki jürilerden farklı olarak iyi bir insan olduğunu açıkça söyleyebilirdim.
"Sana geri dönüş yapacağımızdan emin olabilirsin." dediğinde eğilip jürilere teşekkür ederek odadan çıktım.
Derin bir nefes alarak seçme salonunun kapısını araladım sonunda bu lanet gün bitmişti fakat artık koridorda gördüğüm tüm posterlere bir tane çakmak istiyordum.
Koridorda yavaş adımlarla yürürken arkamdan gelen ayak seslerine doğru yöneldim fakat ayak sesleri tam karşımda durmuştu.
"Odama gel ." diyen tanıdık sesin yüzüne döndüğümde Lee know karşımdaydı ve yüzünde sanki sinir değil de üzüntü vardı, gözlerinde.
"Ne? "dedim şaşırarak ona. Beni odasına çağırıyordu? hem de emir vererek? .Kendisini ne sanıyor anlamıyorum.
"Ne diyecek bir şey yok , odama gel işte." dedi ve göz devirip eli cebinde yürümeye başladı. Ben ise yerimden kıpırdamıyordum.
"Lee Know sen bana emir veremezsin? "dediğim de hızla arkasını döndü ve koşarak kolumu tutup beni asansöre itti. Kapının kapanmasını beklerken sinirle yüzüme baktı.
"Bana lee know deme! "
Bana bağırdığında şaşırmıştım, bana ilk kere bağırıyordu hem de bana Lee Know deme diye .
Dolan göz yaşlarımı tutmaya çabalarken ona döndüm ve şaşıracaksınız belki ama bende sesimi yükselttim.
"Ne diyeyim? LEE MİNHO MU?!" diye bağırdığımda şaşırarak yüzüme baktı bu halimi ilk kere görüyordu .Tam konuşmama devam edecekken asansörün durması bir oldu ,Lee Know hemen bana döndü ve üstüme baktı.
"Hassiktir , üstündeki yazıyı çıkar!" dediğinde panikle üstüme baktım ve üstümde *Yeni Erkek Grup Seçmeleri* yazan kağıdı hızla söküp elimde buruşturdum. Biri görseydi facia olurdu.
Asansör durduğunda Lee know kolumdan tuttu ve dışarıya baktı , etrafın boş olduğuna kanaat getirince kolumdan tutarak hızla koşmaya başladı ve uzun bir koridorda ,kapısında * Lee Minho* yazan kapıyı açıp içeri girince direkt kapattı .
Burası hazırlanma ya da dinlenme odasıydı , içeride 2 tane odanın kenarına konumlanmış siyah koltuk , bir tane kapının yanına bulunan makyaj masası ve kapı açıldığında kör noktada kalan bir dolap vardı.
Minho kendini siyah koltuklardan birine atmış kafasını geriye doğru yatırmıştı . 5 dakikalık sessizliğin sonunda da ilk konuşan o olmuştu.
"Jisung biliyor musun , ne kadar düşündüğümü? " dediğinde kendisini koltuğa atmış Lee Know ' a şaşırarak döndüm. Ne diyordu şimdi bu?
"Neyi düşündün ?" dediğimde dalga geçercesine sırıttı ama sanki benimle değil de kendiyle dalga geçiyordu.
Bu gülümsemesi bana 19 yaşındaki anılarımızı hatırlatmıştı , o zamanları o kadar özlüyordum ki. Benimle şakalaşırken de hep böyle gülerdi gözleri kısılır ,o tatlı gülüşü yüzünü kaplardı.
"Sence ?" dedi ve ayağa kalkıp yanıma ilerledi.
"Seni düşünüyor olabilir miyim? " dedi ve bir kaç adım daha atıp ,beni makyaj masasıyla arasına aldı .
Ondan etkileniyordum yanan yanaklarım bile bunları doğrulardı , fakat etkilenemezdim tekrar üzülmek istemiyordum , tekrar onu beklemek istemiyordum. Hızla onu kendimden uzaklaştırdım ve alayla konuşmaya başladım.
"Lee know asıl sen biliyor musun ben neyi düşündüm? "dediğimde bilmediğini belli ederek kafasını sağa sola salladığında devam ettim.
"Seni düşündüm , seni çok özledim , çok istedim ama biliyor musun? Ben gerçekten özlemiştim seni. Sen bir kere bile beni görmeye gelmemişken ben seni özlemenin acısını çektim ,6 sene sonra kalktığımda senin fotoğraflarını şehrin dört bir yanında görmeyi beklememiştim." dedim ve akan göz yaşlarımı silip devam ettim konuşmak istiyordu ama ona izin vermedim o konuşmamalıydı eğer konuşursa ben ona inanırdım ben onu özlerdim.
" Hatta şu anda bile sana Lee know mu yoksa Lee Minho mu? demeliyim bilmiyorum. Ben sadece kalktığımda yanımda , başımda ol istedim ." dedim ve göz yaşımı elimin tersiyle sildim bana göre ağlamak hatta onun karşısında ağlamak çok rezil bir şeydi bundan dolayı bakışlarımı odada gezdirdim ona bakmak istemiyordum.
"Jisung ben , gerçekten off." diyip kollarını ayağına kenetleyip oturdu odayı büyük bir sesizlik kaplamıştı ikimizde konuşamıyorduk sanki.
Çok geçmeden odanın kapısı açıldı ve içeride bir bağırtı oluştu.
"HYUNGGG!!" gelen kişi izlediğim kliplerden bildiğim kadarıyla Felix'ti. Hızını alamadan odaya girmiş ve beni görmeden Lee Know 'a koşmuştu oldukça yakın görünüyorlardı ki Felix ona sıkıca sarılmıştı.
Önümdeki manzaraya şaşırarak bakarken sinirden patlayacak dudaklarımı dişimle eziyordum .Lee Know şaşırarak bana bakınca ona gözlerimi devirmekle yetindim ve önümdeki aynada kendime sinirle bakıyordum ben çok aptaldım onu hala kıskanıyor muydum?
Birden telefonum çalınca Felix şaşırarak olduğum tarafa baktı ve Lee know'un kollarından kalktı .
Sonunda bu lanet odadan çıkabilirdim Hyunjin ilk kere bir işe yaramıştı.
Felix utançla bana dönmüş ve eğilmişti.
"Ah özür dilerim , sizi görmemişi- "derken onu dinlemeyip sadece ona baktım ve yalandan sırıtıp kapıya yöneldim ve çalan telefonumu açıp dışarı çıktım.
Evet kıskanmıştım belki fakat saçma bir şekilde üzülüyordum , Felix ile o kadar yakınlardı ki sevgili olabildiklerini düşünebilirdim.
"Efendim Hyunjin."
"Nerdesin lan sibop". diyince o lafına istemsizce sırıttım az önceki ağlamamdan sonra iyi gelmişti.
"Geliyorum hadi kapat ." diyip gülerek yüzüne kapattım . Aşağıda bundan dolayı dayak bile yiyebilirdim ama Yeji'ye güvenim tamdı korur o beni.
Asansöre doğru yürürken arkamdan gelen koşma ayak seslerine bakmadan asansöre bindim sonuçta burda ki herkesin hayat temposu hızlı herkes koşturuyordu, fakat tam o sırada birisi kolumu kavramış ve beni kendine çevirmişti.
Karşımdaki Lee Knowdu nefesini düzenlemeye çalışarak sırıttı ve gözlerime baktı.
"Sen ,sadece sen bana Lee know de. "
ALLAH ALLAH NE OLUYOR HOJAMMMM
LEE KNOW BEYYYYYY Oİİİ
TWİCE YENİ SARKI ÇIKARMIŞ 😍 KOSUP İZLEYECEĞİM ŞİMDİİİ
OY+YORUM=YB
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Are My Music /MİNSUNG
Fanfiction19 yaşına gireceği gün sevgilisiyle motor kazası yapan Han Jisung 6 yıl komadaydı fakat uyandığında o yanında yoktu ... Lee Know ya da Lee Minho mu desem? çünkü sevgilisi Lee know , Han Jisung komadayken ünlü bir şarkıcı olmuştu hem de ismini deği...