Bölümde geçen şarki yukaridaaa dinlemenizi öneririmmm.💕
&
"Evet lütfen ortadaki çizgiye geçin."
Dans öğretmenimiz olduğunu duyduğum kadın bize geçmemiz gereken yeri söylerken dediklerine uydum ve geçtim.
Yanımda daha 10 dakika önce tanışıp gerçekten hızlıca kaynaştığım 4 grup üyesi vardı.
Kadın önümüzde yerini aldı ve sırıtarak kendini tanıtmaya başladı.
"Ben Lalisa Monabal dans eğitmeninizim,28yaşımdayım ." dediğinde ona bakıp sıcak sırıtışına karşılık verdik ,eski bir idol olduğunu biliyorduk hem de çok ünlüydü şirket onu işe almak için çok uğraşmış olmalıydı.
İçeriye çok geçmeden menajerimiz Bay Kai girmişti.
"Çocuklar selam, kendinizi tanıtmaya başlayın siz ben geliyorum." diyip telefonu açıp dışarıya çıkmıştı.
İlk konuşmaya başlayan kişi grup lideri Kim Seungmin di zaten az önce tanışmıştık çok samimi ve tatlı bir insandı.
"Merhaba ben Kim Seungmin ,23 yaşımdayım grubun lideriyim, vokalden sorumluyum 7 senedir stajerim . "diyip güler yüzüyle eğildiğinde hoca da ona gülümsemişti. Onun yanındaki Yunho'daydı sıra
"Merhaba ben Jeong Yunho ,24 yaşımdayım grupta danstan sorumluyum 6 senedir stajerim."
"Merhaba ben Choi San, 24 yaşımdayım, 6 senedir stajerim ,visual den sorumlu üye benim. dedi ve sırıttı sırada son olarak Yeonjun sonra ben vardım.
"Merhaba ben Choi Yeonjun ,22 yaşımdayım grupta her alandan sorumluyum ama ana alanım dans , 5 senedir stajerim."
Sıra bendeydi herkes bana bakıyor beni bekliyordu, hızlıca kendimi tanıtacağım sırada prova odasının kapısı açıldı ve içeriye 7 beden girdi.
Signtus üyeleri...
ve Bay Kai .
Ahhh tabi bizi tanıtıp destek isteyeceklerdi.
Onlar içeri girdiğinde Minho ile göz kontağı kurmamak için her şeyi yaptım fakat gözlerim titreyen ellerimdeydi , kendimi sakinleştirmek için 3 kere derin nefes alıp verdim .
"Ah hoş geldiniz , bizde üyelerle tanışıyorduk." Bayan Lalisa onlara bizi gösterip gülümsüyordu ve tam o sırada bana döndü.
"Sende kalmıştık değil mi?" dediği şeye karşılık yalandan gülümseyerek Bayan Lalisa 'ya döndüm ve eğildim , yapabilirdim yani... sanırım?
"B-ben Han Jisung , 25 yaşımdayım grupta her alandan sorumluyum ama ana alanım rap." dediğimde Bayan Lalisa önündeki kağıtları karıştırıp benim olduğum kağıdı açtı.
Şaşkın bir yüzle bana döndüğünde anlamıştım yine başlıyorduk.
"Oh Jisung ." dediğimde önündeki kağıda bakıp bana geri döndü.
"Stajerlik süren 1 ay gözüküyor ." dediğimde Signtus grubundan sesler yükselmişti tabi Minho dışında.
"Hemde dans, vokal, rap alanlarında ortalama en yüksek puanı alan sensin." diyip bana döndüğünde utanarak kafa sallamakla yetindim.
"Bir dans eğitmeni olarak dansını görmek isterim, mümkün mü?"bana bakıp gülen Bayan Lalisa 'ya panik olsam da güldüm ve titreyen ellerimi cebime sakladım.
"T-tabi sıkıntı değil."
Şarkıyı açmam için bilgisayarı gösterdiği yere yöneldiğimde peşimden Seungmin de geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Are My Music /MİNSUNG
Fanfic19 yaşına gireceği gün sevgilisiyle motor kazası yapan Han Jisung 6 yıl komadaydı fakat uyandığında o yanında yoktu ... Lee Know ya da Lee Minho mu desem? çünkü sevgilisi Lee know , Han Jisung komadayken ünlü bir şarkıcı olmuştu hem de ismini deği...