16-Treat You Better

1.5K 157 63
                                    

"Neden menajerimizmiş gibi davranıyorsun?, neden bize yardım ediyorsun?..."

Seungmin'in sorusuyla hepimiz ona döndük. Lee Know sanki nutku tutulmuş gibiydi, ağızında bir şeyler geveliyordu .

"Ben yani -" Lee Know konuşmaya çalışırken hepimiz ona odaklanmıştık , Seungmin haklıydı ayrıca Bay Kai uzun süredir ortada yoktu.

"Bunu size söylemem ne kadar doğru bilmiyorum ama... Kai'nin annesi öldü ve bana güvendiği için yardım istedi. "derin bir nefes alıp verdi . Arabada sanki herkes üzgün gibiydi herkes keşke sormasaydık diye düşünüp ,pişmanlık duyuyordu ama nasıl tahmin edebilirdik ki?

Yaşadığımız 20 dakikalık sessizliğin ardından tam arabada *Treat You Better * çalmaya başlarken Şirketin önüne gelmiştik ve bu bile benim modumu düşürmeye yetmişti.

Herkes arabadan inerken sessizlik hakimdi ta ki Lee Know konuşana kadar.

"Bu gün bolca dinlenin 1 hafta sonra sizin için aramızda sır olsun ama , iğrenç yorucu zamanlar başlıyor." dediğine hepimiz gülmüştük maalesef haklıydı.

"Teşekkürler Minho Hyung." hepimiz bir ağızdan söylenirken Lee Know bize sırıtmıştı eski kendisini görmüştü sanırım bizde.

Yurtlara dağılırken asansörde Seungmin'in yüzü oldukça düşüktü.

"Seung ne oldu?" Sorduğum soruyla daldığı asansör kapısından bana döndü.

"Ha, şey acaba ben ayıp mı ettim?" pişmanlık duyuyordu Seungmin oldukça saftı buna emindim.

"Seungmin saçmalama bilemezdin sonuçta." dediğimde önümde bizi dinleyen Yeonjun kafa salladı.

Asansör geldiğimizi belli eden bir ses çıkardığında asansörden indik fakat Seungmin'in yüzü hala düşüktü, elimi omzuna atıp ona döndüm.

"Yarın Chan Hyung'un stüdyosuna gideceğim , sende gelmek ister misin?" Seungmin sorduğum soruyla hızla bana döndü, gözleri fal taşı gibi açılmıştı parlıyordu adeta.

"Ciddi misin? Yani olur , gelirim!"Onun bu ani değişimlerine gülerken karşımda benim gibi gülen bir Yeonjun vardı , demek ki Seungmin'in bu hallerini tek fark eden ben değildim.

Yurda girdiğimizde Yeonjun kendini mızmızlanarak koltuğa bıraktı ve bize döndü.

"Aşırı yoruldum daha çıkış bile yapmadık, biz bu gidişle gebe-"

"SHH." Seungmin ile aynı anda ses çıkardığımızda ikimizde birbirimize dönüp gülmüştük.

"kötü düşünme Yeonjun. "gülerek Yeonjun'a söylendiğim de o da gülerek odasına adımlamıştı , hepimiz odamıza dağılırken bende hızla dolabıma ilerleyip kıyafetlerimi değiştirmiştim .Ne kadar Yeonjun'u sustursam da ben de çok yorulmuştum, yatağa uzandığımda direkt uyumam bunun kanıtıydı.

&

Sabah kimse bağırmadan çağırmadan kalktığım için mutluydum içeriden gelen kokular ise mutluluğumu daha da katlamıştı.

"Günaydınnn. "Gözlerimi ovalayarak mutfağa girdiğimde kavga eden Seungmin ve Yeonjun hızla bana döndü.

"Günaydınnn. "aynı sıcaklıkla bana karşılık verdiklerinde tuvalete ilerledim fakat içeriden hala gelen kavga seslerine gülümsemeden edemiyordum;

"Yeonjun bi git."

"Seungmin asıl sen git, hiç bir şey yapamıyorsun ."

"Bunu bana yemek hakkında tek bildiği yumurta kırmak olan kişi mi söylüyor?"

You Are My Music /MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin