25-Reflections

899 107 19
                                    

"1-2 kontrol."

"Deneme ,kayıt başla!"

&

"Öndeki sağ çizgide durmalısın." Kai hyung geldi ve beni omuzlarımdan tutarak yerleştirdi.

"İşte böyle." Sol tarafımdaki Seungmin'e baktım , bana sırıtıp göz kırptığında ona aynı şekilde karşılık vermiştim.

"Tamam kamera ilk önce sağdan gelecek ondan sonra orta kamera yakınlaşacak." Kai hyung kameraların geleceği yönü anlatırken dikkatle onu dinliyorduk ,kusursuz olmalıydık.

"1-2 kontrol."

"Deneme,kayıt başla!" Kamera soldan hayır sağdan gelecekti!

"Jisung dikkatli ol ilk sağdan."Kai hyung rahatlamam için sırıtarak konuştuğunda kafa salladım. Dikkatimi vermeliydim.

"1-2 kontrol."

"Deneme, kayı-

"Jisung iyi misin?!" Karnıma giren ani ağrıyla yere çökmüştüm.

"İ-iyim" kekeleyerek konuşuyordum ,nefes alamıyordum.

Başımda hissetiğim el ile irkilmiştim.

" Jisung yanındayım." Duyduğum ses Kai hyung a ait değildi.

"Minho ... yardım et." Nefesim kesilir ,göz yaşlarım yüzüme doğru süzülürken karşımdaki bulanık görünen yüze baktım.

"Edeceğim, sevgilim." Minho güven verircesine sırıtıyordu fakat yüzündeki endişeyi okuyabilirdiniz.

Yavaşça beni kucağına aldığında yüzümi göğsüne dayadım, hıçkırarak ağlıyordum adeta.

"Ağla bebeğim rahatlarsın." Minho konuştuğunda istemsizce daha çok ağlamaya başlamıştım.

"Bir şey yok,iyisin." Minho beni kendi grubuma ait olan dinlenme odasına getirmişti, beni yavaşça koltuğa bırakıp önümde eğildi ve ellerimi tuttu.

"Bak ben burdayım ,yanındayım sevgilim." Terden yüzüme yapışmış saçlarımı çekti ve bana sırıttı.

Bu hareketi beni mayıştırıp ,ağlamamı yavaşlatırken ona sırıtmıştım.

"Jisung!" Grup üyeleri odaya daldığında Seungmin önde olmak üzere yanıma gelirken Yeonjun koşarak onu itip yanıma gelmişti.

"İyisin değil mi? Çok endişelendim lanet olsun." Yeonjun ... ağlıyordu?

"Yeonjun ağlıyor musun?" Bana baktı ve sıkıca sarıldı.

"Bir şey olacak diye çok korktum." Ağlayan yüzünü saklamak için kafasını omuzuma koyduğunda sırıtarak saçlarını okşadım.

"Bu şekilde sıkarsan grup arkadaşımızı kaybedeceğiz Yeonjun." San konuştuğunda ona bakıp güldüm.

"İyiyim görmüyor musun? Hem seninle uğraşmayı bırakıp ne yapacaktım?" Yeonjun kafasını kaldırıp güldüğünde gözlerim köşede konuşan Seungmin ve Minho ile buluştu. Ne konuşuyorlardı?

"Jisung." Seungmin onlara baktığımı görüp yanıma adımladı.

"Biz düşündükte acaba yarışmaya katılmasan mı ? Hem sağlığın daha önemli-

You Are My Music /MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin