" Günaydın"
Gün gerçekten aymıştı.
Günüm belkide 6 yıl sonra aymıştı ama bütün mükemmeliğiyle.Ellerimi saçlarına attım ve yavaşça okşadım onları,her bir telini.
"Seni görünce günüm aydı, güneşim." Dediklerimi duyduğunda yüzü en güzel halini almıştı, gülümsüyordu.
"Acıktın mı?" Sorduğum soruyla sıkıca sarıldığı bedenimden uzaklaştı ve gözlerime baktı.
"Sarılarak yiyeceksek yemeği olur." Dediğine hayır anlamında kafa salladığımda kollarını sıkılaştırıp kafasını tekrar göğüsüme koydu.
"Böyle kalmak daha cazip geldi şu an." Dediğine gülerken anın gerçekliğini bile sorgulamıştım.
Karşımda duruyordu;
Güzel gözleriyle, şişmiş yanaklarıyla ve en sevdiğim pembe dudaklarıyla."Tamam sarılarak yiyelim." Dediğimi duyan küçük beden gözlerime baktı
"Ciddi misin?" Çocuk heyecanıyla sorduğu soruya evet anlamında kafa salladığıma güldü.
"Jisung tanrım" onu kucağıma alırken o ise gülerek bana bakıyordu.
"Abartma kilolu değilim bile" değildi zaten hatta oldukça inceydi.
"Şimdi seni tezgaha ottuturuyorum ve kahvaltı hazırlıyorum"onu yavaşça tezgaha oturtuğumda sırıtarak beni izliyordu.
Hazırladığım bir kaç şeyden sonra tabakları almak için onun arkasına doğru uzandığımda dudaklarıma kaçamak bir öpücük kondurmuştu.
"Jisung!" Ona çıkıştığımda güldü ve aynı hareketi tekrar yaptı.
"Efendim sevgilim?" Ne yaptığını çok iyi biliyordu .
Gülüp üstüne eğildim ve diğerlerinden daha derin bir öpücük sundum ona.
"Bebeğim inan bana devam etmek isterim ama bu gün Go Live a seçilenler açıklanacak, şirkete gitmeliyiz" dediğime şaşıran Jisung hızla tezgahtan kalktı ve telefonunu açtı.
"Hassiktir"
"Ne oldu?" Hızla Jisung'un yanına ilerlerken o sadece telefonu bana gösteriyordu.
"Aşkım biz-
Telefonu hızla elinden çekip baktığımda yüzümde gülümsemem yayılmıştı."Katılmaya hak kazanmışız!" Jisung çığlık atarak üstüme atladığında bende onun kada sevinmiştim ,kucağımda onu döndürürken birden durdu ve hızla kucağımdan indi.
"Seungmin i aramalıyım!" Hızla telefondan bir kaç numara tuşladı ve gülümseyerek telefonu bekledi.
"Seungmin, gördün mü?"
"Biz biz seçilmişiz!" Telefonun diğer tarafından gelen çığlık sesiyle gülümsemiştim.
"Tamamdır geliyorum." Jisung heyecanla telefonu kapatıp bana döndüğünde ona gülümsedim.
"Her şey senin sayende"
"Saçmalama Jisung hepsi emeğiniz sayesinde." Dediğime karşılık Jisung'un gözünden bir yaş firar etmişti.
"Beni nasıl her zaman mutluktan ağlatmayı başarabiliyorsun" dediğine gülerek avuç içlerimle göz yaşlarını sildim.
"Peki sen nasıl her zaman beni mutlu etmeyi başarabilirsin hemde sadece bir bakışınla ,bir gülüşünle" Jisung dediğime sırıtırken birden göz yaşlarını silidi ve hızla montunu aldı.
"Benim acilen şirkete gitmem gerek, Seungmin ile uğraşmak istemiyorum" onun dediğine gülerken tamam anlamında kafa sallamıştım.
Jisung tam kapıyı açacakken yanıma koştu ve dudaklarmızı birleştirdi.
"Sahnede görüşürüz sevgilim"
&
"Jisung da geldiğine göre" çantamı hızla bırakıp dans stüdyosunda toplanmaya karar verdiğimiz grup arkadaşlarımın yanına ilerledim ve yere oturdum.
"Öncelikle aşırı mutluyum ki hepimiz öyleyiz bence" Seungmin konuşurken herkes pür dikkat onu dinliyordu.
"Sahneye çıkma şansı yakaladığımız için artık daha tempolu çalışacağız ve..."
"Performans süremiz beklediğimizden uzun geldiği için 2 üyenin birlikte solosu olacak." Hepimiz o 2 üyeyi merak ediyorduk hemde deli gibi.
"Bende düşündüm ve acelerimiz yapsın dedim." Seungmin bana baktığında ben Yeonjun'a bakmıştım şaşkınlıkla bana bakıyordu.
İkimizde çığlık atıp birbirimize sarıldığımızda diğer grup üyeleri gülüyordu.
Biz ikimiz seçildik diye diğerleri asla alınmazdı bu konuda grup olarak mükemmeldik."Şarkı seçimini size bırakıyorum ki zaten 2 haftalık bir sürecimiz var." Seungmin'in dediklerine hepimiz kafa sallarken o birden ayağa kalktı.
"Yarın çalışmalar başlıyor saat 8 de buraya gelin." Dedi ve Yeonjun ile bana döndü.
"Size iyi çalışmalar" Seungmin sırıtarak konuştuğunda bizde ona kafa sallayıp ayaklandık.
Tüm üyeler stüdyodan çıktığında bir tek Yeonjun ile biz kalmıştık.
"Şarkı için fikrin var mı?" Yeonjun omzuma kolunu atıp sorduğunda ona döndüm ve düşündüm.
"Hmm the weekend olabilir ya da PLAY WİTH FİRE!" Cümlemin sonunda heyecanla bağırdığımda Yeonjun güldü ve bilgisayardan şarkıyı açtı.
Şarkıyı dinledi ve bana döndü.
"Tamamdır bence benim de hoşuma gitti, seksi konsept oooo" son dediğine karşılık omzuna bir tane geçirdiğimde güldü.
Şarkıyı açıp kareografinin bir kaç kısmını yapmıştık zaten daha çok zamanımız vardı.
İlk önce dansı bitirecek ,boşlukları dolduracak en son da temize çekecektik."Minho ile nasıl gidiyor?" Yeonjun'un gülerek sorduğu soruya kafa salladım ve silahımı kullandım.
"Asıl sana sormalı gözlerin soobin in üstünden ayrılmıyor" dediğimi duyan Yeonjun su içerken birden öksürmeye başlayınca gülüp sırtına vurdum.
"Sen,sen çok fenasın" yeonjun gülerek bana döndüğünde bende ona gülmüştüm.
"Acıktın mı?" Sorduğum soruya kafa salladığında yerimden kalktım ve elimi uzattım.
"Bende acıktım" elinden tutup onu kaldırdığımda şirketin kafesine inmiştik.
&
"Evet çocuklar bu günlük bu kadar." Saat 8 de gelmiş olduğumuz dans stüdyosunda şu an saat 12 olmuştu ve biz sadece dans çalışmıştık.
"Ölüyorum!" Yunho nefes nefese kendini yere attığında biz de aynısını yapmıştık.
"13 gün kaldı." San küçük bir hatırlatma geçtiğinde Yeonjun hızla ona çıkıştı.
"San sağol kanka çok yardımcı oldun" San aldığı cevaba gülerken bu sefer konuşan Seungmin di.
"13 gün var ama 10 günü sadece çalışabiliriz" hepimiz sorgularcasına ona döndüğümüzde yerinde doğruldı ve bize baktı.
"3 gün sahnede çalışacakmışız ." Hepimizden şaşıran nidalar çıktığında gerçekten öldüğümüzün resmiydi bu.
"10 günde nasıl kareografi yapalım biz?" Yeonjun çıkıştığında ona kafa salladım.
"Ben mi ayarladım oğlum" Seungmin de çıkıştığında ona hak vermiştim, onun yapabileceği hiç bir şey yoktu.
O sırada aklıma gelen isimle gülümsedim.
"Ben nasıl yapacağımızı biliyorum."
ARKADASLAR HESABİN SİFRESİNİ HATİRLADİM TSKLER🖕🏻
ASİRİ SEVİNCLİYİM BU BÖLÜM İCİN 👍
BEN MUTLU OLAMIYORUM BUNLAR OLSUN BARİÖPMÜSKE💕
7.05.23
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Are My Music /MİNSUNG
Fanfiction19 yaşına gireceği gün sevgilisiyle motor kazası yapan Han Jisung 6 yıl komadaydı fakat uyandığında o yanında yoktu ... Lee Know ya da Lee Minho mu desem? çünkü sevgilisi Lee know , Han Jisung komadayken ünlü bir şarkıcı olmuştu hem de ismini deği...