12-Lost İn Fire

1.7K 181 72
                                    

(şarkı yukarıda hojam)

&

"Merhaba ." Producer ekibinin odasına geldiğimde tam eğilecekken Namjoon hyungdan korkup belimi düzelttim. Namjoon hyung ise gülüyordu.

"Selammm Jisung." Hongjoong'un sıcak karşılamasına gülümsediğimde Soyeon hızla yanıma gelmişti.

"Masamız burda istersen başlayabiliriz. "dediğinde kafa sallayıp masaya ilerledim.

Önümdeki bilgisayardan Hongjoong 'un *Beat yazan dosyayı açtığını gördüm tabi ya ilk önce arka müziği dinleyecektim.

"Şarkımız için konu belirlesek ilk?" dediğimde Soyeon kafa salladı.

"Değişmiş bir insan." dediğimde hepsi anlamamış gibi bana baktı.

"Nasıl yani?" Namjoon hyung'un sorduğu soruyla heyecanla kafamdakini açıklamaya başladım.

"Yani eskiden farklı olan kişilerin değişip güçlenmesi ve umursamaz olmasıyla ilgili bir şarkı." dediğimde herkes kafa salladı.

"Tuttum bunu." Hongjoong'un dediğine gülmüştüm şu an mutluydum çünkü ilk kere şarkılarımı yayınlayabilecektim.

"1. vers'i açıyorum." Soyeon'un dediğiyle önümdeki kağıt ve kalemi kavradım.

1 Saatlik yazmanın sonunda kağıdı ekibe uzattım. Hepsi şaşırarak bana döndüğünde onlara baktım şaşırmış duruyorlardı.

"Çok yavaşsın Jisung. "Hongjoong'un alayla dediği şeye güldüğümde diğerleri de gülmüştü Hongjoong kağıda dönüp bir kaç ekleme yaptı ve bana döndü

"Buna biraz ekleme yaparsak mükemmel olur. 1saatlik boşluğun var mı? ." dediğini onaylarcasına kafa salladım.

1 Saat boyunca Hongjoong ile çalışıp şarkının son halini almasını sağlamıştık .

&

HAN

All eyes on me now

If you still doubt mine

It's too pointless

We're still young and wild

We gonna find new world to be mine

YEONJUN

jidoga bureuneun got geu seomeun got

manine kkumija geop

kkeute kkumkkuneun shijak nalgaereul pyeogo

yeongweoni cheoreopsge like Peter

SAN

teojildeuthan

shimjangeul pump it up

YUNHO

pullindeuthan

jumeogeul kkwak jwieo

SEUNGMİN

ja yeollinda jinshire mun, geu apeseo

YEONJUN

busweobeoril deushi we on fire

SAN

neoneun yeogiseo meomchul tenga

geutorok weonadeon geoshi yeogie oh

SEUNGMİN

dashi doraol su eopseodo

Oh, we must going on

SAN

You Are My Music /MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin