"Geriye kalan 2 dakikasında Signtus grubu ile birlikte sahne almak istiyoruz."
"Efendim?!" Jimin Hyung dediğimi duyduğu an içtiği suyu püskürtmüştü adeta.
"Jisung 3 dakika ne yapacaksınız? Performans sergileyebileceğiniz bir ortak şarkınız bile yok." olmadığını kim söylemişti ki ona?
"Hyung aslında var." Jimin Hyung tekrar şaşırmıştı ,yani sanırım şaşırmıştı sadece kocaman gözlerle bana bakıyordu.
"Jisung ne ara yaptınız? Nasıl yaptınız?" beklediğim sorunun gelmesiyle sırıttım ve kendimi açıklamaya başladım.
"Producer ekibiyle birlikte çalıştık, şarkıda iki grubun katkısı var." Jimin hyung güldü ne diyebilirdi ki zaten her şey hazırdı, Jimin Hyung zekiydi anlıyordu tabiki.
"Jisung zaten her şeyi hazırlamışsınız reddetmemem için, benim diyebileceğim bir şey yok." duyduğumu tam anlamamıştım grup arkadaşlarım da anlamamış olacak ki birbirimizle bakışıyorduk.
"Yani yapabilir miyiz?!" Jimin Hyung heyecanlı çıkan sesime güldü ve kafa salladı.
"Sahne sizindir."
&
Deli gibi çalışıyorduk sahne almamıza sadece 4 gün kalmıştı haliyle herkes panik halindeydi birlikte alacağımız sahne süresi 2 dakika olduğu için şarkıyı kısaltmak zorunda kalmıştık.
Uzun çalışmalar sonucunda herkes kendini yere atmıştı, herkes derken biz 1 haftadır Signtus üyeleriyle birlikte çalışıyoruz. Çalışmalar oldukça eğlenceli geçse de yorulduğumuz gerçeğini değiştirmiyordu.
"Minho olmadan sahne çok boş hissettiriyor." duyduğum sesle konuşan Soobin hyunga baktım.
Onlar hala Minho'nun döndüğünü bilmiyordu Minho söylemek istememişti, bende saygı duymuştum.
"Aslında Minho hyung-"
Yeonjun tam unutup azını açacak gibi olduğu an üstüne atlamam bir olmuştu.
"Kafes dövüşü!" bağırmamla şaşırarak bana baktı.
"Ne yapıyorsun Jisung?" Ben mi ne yapıyordum? Ne yaptığından haberi yoktu sanırım.
"Yeonjun mal mısın yoksa bilerek mi böyle davranıyorsun?" anlamamış gibiydi hoş gerçekten aptaldı.
"Ne?"
"Yeonjun keşke bıraksaydım da Minho'nun geldiğini söyleseydin, Minho seni ölesiye döverken çok eğlenirdik." dediğimle aydınlanma yaşamıştı adeta.
Gözlerim bizi izleyen Signtus üyelerine kaydığında hızla Yeonjun'un üstünden kalktım.
"Şey biz dövüşerek anlaşıyoruz , şakalaşıyoruz değil mi Yeonjun?" yanımdaki bedenden ses gelmeyince hızla Yeonjun'a omuz attım.
"Ha?Haa evet." Yeonjun'un bu haline göz devirirken gözlerimi Yeonjun'un bu haline gülen Soobin hyunga kaymıştı , bana göre onun sinir bozucu gelen halleri Soobin hyunga tatlı geliyordu.
"Hadi kalkın çalışmaya devam!" Hızla kapıyı açan dans koreografimizi hazırlayan Wooyoung sunbeanim neşesiyle yine ortama giriş yapmıştı.
Gözlerim San'ın Wooyoung sunbeanime bakıp yüzüne takındığı gülüşe takıldığında şaşırarak San'a baktım.
Üstündeki bakışları hissetmiş olacak ki o da bana bakmıştı.
"Ne iş?" Gülerek sorduğum soruyla San'ın yüzü düşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Are My Music /MİNSUNG
Fanfiction19 yaşına gireceği gün sevgilisiyle motor kazası yapan Han Jisung 6 yıl komadaydı fakat uyandığında o yanında yoktu ... Lee Know ya da Lee Minho mu desem? çünkü sevgilisi Lee know , Han Jisung komadayken ünlü bir şarkıcı olmuştu hem de ismini deği...