21-505(özel)

1.3K 140 86
                                    




MEDYA!

Bölüm özel , medya da özel hadi bakim...


"Merhaba ". ne diyeceğimi bilemez halde stüdyonun kapısından girerken gözleri parıldayarak bana bakan Chan hyung'dan kaçırıyordum gözlerimi.

"Jisung seni çok özledim. "Chan hyung bana sarıldığında gözlerim dolmuştu , ben aptaldım.

"Changbin! "Chan hyung bana bakmayan Changbin Hyung'a çıkıştığında bana baktı ve dolan gözlerini gözlerimle buluşturdu.

"Ah aptal çocuk." Changbin hyung söylenerek bana sarıldığında ikimizde ağlamaya başlamıştık Minho ise sırıtarak bizi izliyordu.

"Seninle konuşacağız ,sonra. "Changbin hyung göz yaşlarını silerek benden ayrıldığında bende göz yaşlarımı silip koltuğa, Minho'nun yanına oturmuştum.

"Nasılsınız? "Ne diyeceğimi bilemeden sorduğum soruyla Chan hyung güldü ve beni cevapladı.

"İyiyiz Jisung asıl sen nasılsın? "Nasıldım?

"İyiyim bende." Chan hyung kafa salladı ve Minho'ya baktı.

"Şey Jisung özür dilerim ama kalkmam gerek." Minho kulağıma fısıldadığında ona kafa salladım.Minho koltuktan kalkıp Chan ve Changbin hyungdan özür dileyerek dışarı çıktı fakat Chan hyung değişik davranıyordu fakat irdelemeyecektim.

"Jisung dün neyin vardı? "Ah tabi Seungmin söylemişti.

"Hyung çok bir şey yoktu-"

"Yalan söylüyor ". Changbin hyung çıkıştığında ona bakıp göz devirdim .Nasıl anlıyordu?

"Dün radyo programına katıldık". nefes aldım bu konuyu anlatmaktan sıkılmıştım.

"Program güzel ilerliyordu fakat birden radyo programı sunucusu Sehun Hyung bana bir mesaj geldiğini söyledi"

Endişeli gözleri okunuyordu istediğiniz kadar uzakta dursanız bile anlayabilirdiniz.

"Lee Know ile neler yaptığını biliyoruz hyunglarının yaptığını ödeteceğiz. -N yazıyordu"

Duydukları harfle birbirlerine bakıp iç çektiler.

"Hassiktir." Chan hyung küfür edip kafasını kaşıdığında anlamamıştım.

"Hyung N kim?"

Chan Hyung ,Changbin Hyung'a bakıp bana döndü ve derin bir iç çekti.

"Ni-ki"

Hassiktir cidden koca bir siktirdi eski okul arkadaşım aklıma gelmemişti bile. Ni-ki ile lisede çok yakın arkadaştık fakat bir zaman sonra benden para istemeye ve beni kötü alışkanlıklara zorlamaya çalışmıştı sebebi ise idol olmak istememdi. Bunu öğrenen Chan, Changbin Hyung onun azına sıçmıştı tabi.

"Ben nasıl düşünemedim? Lanet olsun." söylendiğimde Changbin Hyung bana çıkıştı.

"Saçmalama o piçin bu kadar ileri gideceğini düşünemezdin."

"Ne yapacağım?" sesim merakla çıktığında Chan hyung kafasını arkaya attı ve bu gün kaçıncı olduğunu bilmediğim derin nefesini aldı.

"Halledeceğim" Chan hyung konuştuğunda anlamamışçasına ona baktım.

"Hyung saçmalama gerek yok zaten çok uğraştı-"

"Jisung sus, halledeceğim dedim." bana çıkıştığında oturduğum koltuğa tünemiştim.

Changbin telefonuna gelen mesajla bize döndü ve konuştu.

"Kalkın kahve alalım bi , oksijen" Changbin hyung ayaklandığında bende kalmıştım Chan Hyung ise Changbin'e soru sorarcasına kaş kaldırırken Changbin Hyung ona kafa sallıyordu . Ne karıştırıyorlardı?

You Are My Music /MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin