"OHA! "San'ın bağırtısıyla hepimiz ona dönmüştük , hızla oturduğu koltukta doğruldu ve telefonunu uzattı.
"Doğru mu görüyorum 235 Milyon mu yazıyor orada?" Dans odasının koltuğunda oturan San'ın yanına koşup hızla telefonu elinden aldım... cidden yazıyordu.
"Hadi canım. "Yunho inanmazcasına gülerken hızla yanıma gelmişti.
"Biz nasıl lan?" Kendi kendime söylenirken dans odasının kapısı açılmıştı .
"Selamm!" Seungmin'i görmemizle hepimiz ona dönmüştük.
"Seungmin-"
"Ne oldu?" Seungmin endişeyle konuşmamızı beklerken telefonu ona uzatmakla yetinmiştik.Seungmin'in gözleri fal taşı gibi açılmıştı ,bir telefona bir de bize bakıyordu.
"Siz ciddisiniz. "Bize soran gözlerle bakarken ona kafa sallamıştık hepimiz heyecanlıydık.
&
"235 MİLYON YUH!" Yeonjun elindeki telefonla birden bağırmıştı.
"Ne bağırıyorsun gerizekalı?" Haberi aldıktan sonra Yeonjun'u da çağırıp bir kafeye oturmuştuk.
"LAN BAKIN FOTOŞOK FALAN DEĞİL BU DİMİ?!"
"BAĞIRMA ! AYRICA FOTOŞOK DEĞİL O FOTOSHOP!" Seungmin sinirle çıkıştığında Yeonjun hemen susmuştu.
"Biz 1 ay da nasıl 235 Milyon izlenme kazandık.." San kendi kendine söylenirken aslında cevabını biliyordum Lee know...
"Nasılını geç de biz bu şekilde ünlüysek 2 hafta sonraki "Go Live Awards " a katılabilir miyiz acaba?"Yeonjun'un sorusuyla hepimiz ona dönmüştük umarım katılabilirdik bu bizim için önemli bir adımdı, mükemmel olurdu. Sadece bizim için değil çıkış yapan her grup için mükemmel bir başlangıcın anahtarı.
"Oylama ne zaman başlıyor?" sorduğum soruyla Yeonjun hızla telefonunun kilidini açtı.
"Yarın..." hepimiz düşünceliydik katılabilirsek delice sevinirdik bir sürü üstlerimizin karşısında kendi yeteneklerimizi gösterebilirdik fakat eğer katılamazsak bu bizi üzer miydi? evet...
"Deneyelim şansımızı." Seungmin güven verircesine konuşuyordu grup lideri olarak aslına yapması gerekeni yapıyordu.
"Nasıl yani?"Yunho'nun sorusuna karşılık onu desteklercesine istemsizce kafa sallamıştım.
"Maxid o sahnede olmak istiyor musunuz?"
"E-evet." hepimizin sesi çekinircesine çıktığında Seungmin daha çok bağırdı.
"DUYAMADIM!"
"EVET!! "Bu sefer bağırdığımızda herkesin bakışlarını üstümüzde hissedebiliyordum .
"Tamam o zaman." Seungmin ,San ve Yunho'ya döndüğünde hepimiz merakla diyeceklerini bekliyorduk.
"San ve Yunho akşam yayın açın bu yarışma için fanlarımızdan destek isteyin."
"Yeonjun akşam dans yayını açabilir misin? "Seungmin'in Yeonjun'a yönelik söylediği şeye hepimiz şaşırmıştık alakası neydi ki?
"E-evet açarım da-"
"Devamına karışma dediğimi yap devamı bende. "Seungmin en son bana döndü.
"Jisung akşam 7 de hazır ol. "
"Neden ben ne yapacağı-"
"Radyo Programına çıkmak istemiyorsun sanırım?"
Ne? Radyo Programı mı? Doğru duyuyordum değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Are My Music /MİNSUNG
Фанфик19 yaşına gireceği gün sevgilisiyle motor kazası yapan Han Jisung 6 yıl komadaydı fakat uyandığında o yanında yoktu ... Lee Know ya da Lee Minho mu desem? çünkü sevgilisi Lee know , Han Jisung komadayken ünlü bir şarkıcı olmuştu hem de ismini deği...