27-One More Hour

853 108 80
                                    

Minho sen...sen ne yaptın?

"Hassiktir!"

Hepimiz sadece televizyona bakıyorduk.

"Merhaba ben Signtus üyesi Minho "

Derin nefes aldı.

"Bu gün burada internette paylaşılan fotoğraf hakkında konuşmak için çağırdım."

Seungmin'e baktım. 

O bile ne olduğunu anlamamıştı.

"Maxid üyesi Han Jisung ile bir ilişkimiz olduğu doğruydu, evet." 

Televizyonda birden şaşırma nidaları yükseldi.

Seungmin ve Yeonjun korkuyla bana bakıyordu. 

"Fakat lise zamanlarında yaşanmış bir ilişkiydi ve benim yüzümden bitti yani Han Jisung'u suçlamayın."

"Şimdi diyeceksiniz "neden bitti?" söyleyeyim. "

"Minho söyleme ne olursun.." ağlayarak konuştuğumda Seungmin hala şoktaydı.

"Han Jisung'un 19. yaş gününde onu dışarıya çıkartmak istedim ve motorumla onu evinden aldım fakat büyük bir kaza geçirdik." 

Ben ağlarken Seungmin bildiği için öylece duruyordu fakat Yeonjun birden endişeyle bana dönmüştü.

"Kazadan sonra Jisung 6 sene komada kaldı , benim yüzümden..." 

Gözünden bir yaş süzüldü.

"Grup arkadaşlarımın benim gibi iğrenç biriyle çalışmaya devam etmesini istemiyorum bu yüzden..."

"İstifamı veriyorum."

"Seungmin ne dedi o?" sinirle sorduğum soruyla Seungmin bana döndü.

"Jisung sakin o-"

"SEUNGMİN NE DEDİ O DİYORUM? BEN YANLIŞ DUYMUŞ OLMALIYIM DEĞİL Mİ?!!"

Kapının çalmasıyla Yeonjun hızla kapıya koştu.

"Seungmin bir şey söyle ne olur yalan olsun." ağlayarak Seungmin'in bacaklarına kapanmıştım.

"Jisung biz senin yanındayız." Bir yandan beni rahatlatmak için saçlarımı okşarken konuştu Seungmin.

Saçlarıma elleri değdiğinde daha şiddetli ağlamaya başlamıştım.

"Minho da saçlarımı severdi." Seungmin'in saçımdaki elleri birden durdu.

"Özür dilerim ben-"

"Lütfen devam et Seungmin...lütfen" Seungmin saçlarımı sevmeye devam ettiğinde durmadan ağlıyordum. 

"Seungmin bana seni bırakmayacağım demişti neden bıraktı?"

"Neden sözünü tutmadı?"

Ağlamam daha sakinleşmiş Seungmin'e cevabını kimsenin bilmediği sorular soruyordum.

"Jisung kalk artık yerden." duyduğum ses ile gözlerim tekrar doldu.

Yanıma geldi ve yavaşça omuzlarımı kavradı.

"Kendini yıpratmamalısın Minho böyle mi isterdi?" duyduğum isimle tekrar şiddetle ağlamaya başladım.

"Hayır istemezdi ,o benim üzülmemi hiç istemezdi." Bacaklarım tutmayıp kendini yere bıraktığında hıçkırmaya başladım.

"Hyung bir şey yap ,bir şey söyle lütfen. " Kai hyung yavaşça önümde eğildi ve yüzüme baktı.

"Jisung yapma böyle ne olursun."Kai hyung yalvarırcasına konuştuğunda onu duymuyordum bile.

You Are My Music /MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin