Şirketin koridorunda gördüğüm tanıdık simayla gülümsedim.
Aramamdan 1 saat sonra direkt yanımda bitmişti.
"Hoşgeldin!" Sevinçli karşılamama gülmüş ve sarılarak karşılık vermişti.
"Hoşbuldum, seni buralarda da görmek varmış." Dediğinde gülerken karşımdaki bedeni inceledim. Saçlarını kırmızıya boyatmıştı, oldukça da yakışmıştı.
"Özledin mi beni?" Dediğine karşı gülmüştüm.
"Özledim tabiki" dediğime inanmazca alayla güldü.
"Yalancı işin düştü diye aradın değil mi?" Dediğine gülerken omzuna vurmuştum bir yandan dans stüdyosuna götürüyordum onu.
Dans stüdyosuna girdiğimizde Yeonjun bizi görünce oturduğu yerden kalkıp hemen yanımıza gelmişti.
"Merhaba ben Yeonju-
"Ah sen Yeonjun olmalısın" Yeonjun tanındığı için sevinçle kafa salladı.
"Ben Hyunjin, tanıştığımıza memnun oldum." Yeonjun keyifle kafa sallarken Hyunjin çantasını çıkartıp koltuğa koymuştu.
"Evet Jisung biraz bahsetti kısıtlı zamanınız varmış sanırım" Yeonjun heyecanla kafa sallarken onun bu haline gülüyordum.
"Biz kısıtlı zamanların insanıyız." Hyunjin güldüğünde bende sanki geçmişe gitmiş gibi sırıtmıştım bana az çektirmemişti.
"Şarkı bu mu?" Hyunjin'in sorduğu soruyla ekrana eğildim ve baktım.
"Evet" Hyunjin kafa salladı ve şarkıyı dinledi.
Yeonjun onun her hareketini hatta şarkıyı dinlerken vücudunu hareket ettirmesini bile izliyordu.
"Jisung bana temeli biraz yaptığınızı söylemişti değil mi?" Bana baktığında onu onaylarcasına kafa salladım.
"Gösterebilir misiniz?" Yeonjun kafa sallayıp heyecanla kalktığında Hyunjin gülüyordu.
Aynanın karşısına geçtiğimde bu an bana bir kaç ay önceki çalışma zamanımı hatırlatmıştı.
Hyunjin şarkıyı başlatınca elimizdekileri ona göstermiştik.
Dansımız bitince Hyunjin yanımıza geldi ve ortamızda durdu.
"Hareketleri yaparken bir az fazla stres oluyorsunuz büyük ihtimal debut sahnelerinizden daha büyük bir sahnede bulunacağınız için." Hyunjin'in dediklerine Yeonjun ile kafa sallıyorduk ,haklıydı çok stresliydik.
"Hareketleri daha sakin ve geçişli yapmayı denemelisiniz." Hyunjin şarkıyı mırıldanarak hareketleri gösterdiğinde biz onu takip ediyorduk.
Şarkının 1 dakikalık kısmının temelini ve vücut kontrolünü bize gösterdiğinde mola vermiştik bu günlük bu kadar ilerleyebilirdik. (Medyada ki Hyunjin'in mükemmel dansını 2 kişi karşılıklı yapıyor gibi düşünün.)
" Teşekkürler Hyunjin sen olmasan-" ben kendimi yere atıp söylenirken Hyunjin hemen atıldı.
"Beni boşver birazdan Jeongin gelecek hem seni de özlemiş." Duyduğumla hemen yorgunluğumu unutup doğruldum ,nasıl unutmuştum.
"Kafam o kadar meşgul ki ,lanet olsun!" Kendi anlıma bir tane geçirdiğimde Yeonjun anlamamış gibi duruyordu.
"Jeongin benim kocam." Hyunjin Yeonjun'u yanıtladığında Yeonjun sırıtmıştı fakat hala benimle alakasını anlamamıştı.
"Liseden arkadaşım" dediğidme Yeonjun 'haaa' diye anlamış bir nida çıkarmıştı.
"Ben giyinip geleyim o zaman ." Konuşarak ayağa kalktığımda Yeonjun da ayaklandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Are My Music /MİNSUNG
Fanfiction19 yaşına gireceği gün sevgilisiyle motor kazası yapan Han Jisung 6 yıl komadaydı fakat uyandığında o yanında yoktu ... Lee Know ya da Lee Minho mu desem? çünkü sevgilisi Lee know , Han Jisung komadayken ünlü bir şarkıcı olmuştu hem de ismini deği...