6-Good İn Goodbye

2K 233 160
                                    




~5 Ay Sonra~

5 ay sandığımızdan hızlı geçmişti yine de aradaki gereksiz bilgileri vererek kafanızı doldurmak istemiyorum mesela; Hyunjin ile dansın ortasında sinirlenip su savaşına girdiğimizi bilmeseniz de olur çünkü sonunda ikimizde orayı temizlemek zorunda kalmıştık  .

Ha diyebilirsiniz *Chan hyung ve Changbin ile nasıl gidiyor?* şöyle söyleyeyim - birbirlerini yiyorlar- pazartesi beni çağırmıştı ya Chan Hyung

O gün büyük bir heyecanla ofise girmiştim oysaki fakat içeride kavga eden iki ayıyı bulmayı beklemiyordum ama Ne yapabilirdim ki ? Onların doğasında vardı.

Fakat söylemezsem yalan olur bana baya bir yardımcı oldular; Chan hyung beat ve vocal için yardım ederken ,

Changbin  ise rap için yardım ediyordu ve bir şekilde itişe kakışa olsa da eğlenerek 5 ay geçmişti oldukça keyifliydi ,

Güzel anılardı

~6.32~

VRAKK, VRAKKK* Telefonumdan ördek sesleri büyük bir gürültüyle  yükselirken masanın üstünde duran telefona uzandım. Bu sesi biraz daha dinlersem kulaklarım sevinçten dansa başlayacaktı.(!)

"Ne var Hyunjin." diye uykudan yeni kalktığımı belli eden ses tonumla açtım telefonu.

" SEÇMELERE 1 SAAT KALDI KALKSANA !!" diye kulağımda patlamıştı Hyunjin 'in sesi arkadan da Chan hyung ve Changbin  ona eşlik ediyordu.

Hızlıca telefonu kulağımdan çekip saate baktım .

"hassiktir."

"Ayıp oluyor yalnız ." dedi küfürümü duyan Changbin büyük ihtimal telefonu Hyunjin'in elinden almıştı ve duyduğum büyük hışırtı bunu doğruluyordu.

"Biz seni her zamanki kafede bekliyoruz . Acele etme sakin gel ama bokunu da çıkarma." demişti Chan hyung , telefonun sonunda mantıklı birinin eline geçmesine sevinmiştim .

"Tamamdır başkann." diyip telefonu kapattım ve hızlıca yerimden kalkmıştım yoksa gerçekten geç kalacaktım.

Hızlıca tuvalete koştum ve işimi hallettim . Üstüme beyaz yarım kolu tişört altıma ise siyah bol paça kumaş siyah bir pantolon geçirip son kere kendimi kontrol ettim . Kahverengi saçlarımı son kez aynada düzelttikten sonra kendimi dışarı atmıştım.

~40 dakika sonra~

"BRAVO KOÇUMAA!!"

Chan dışındaki iki salak kafenin önünde beni alkışlıyordu . Koşan adımlarımı yavaşlatarak yanlarına geldiğimde yüzünü saklamaya çalışan Chan hyung gördüm ve ona güldüm , Changbin ve Hyunjin'i tanımıyormuş gibi davranmak istiyordu.

"Haydi az zamanımız kaldı , daha doğrusu benim kaldı. "dedim ve sırıttım bir yandan nefesimi düzenlemeye çalışıyordum.

Chan hyung yanıma geldi ve sırtımı sıvazladı

"Canım Hanniem zaten şirket surası sakin. "dediğinde şaşırarak önüme baktığımda cidden salak olduğuma bende inandım.

Çünkü KOCA ŞİRKET ZATEN ÖNÜMDEYMİŞ.

Ağlamaklı bir sesle yere çökünce Changbin geldi ve kolumu tuttu .

"Kalk hadi daha giriş yapacağız ." dediğinde ona kafa salladım ve düzelerek yürümeye başladım 5 ay boşuna mı çalıştık LANN!! çokta yükselmeyeyim de .

"Şirket dışı gibi güzelmiş , içi dışı bir ." diyip kendi kendine gülen Changbin'e baktık onu kınarcasına .

Bu iğrenç şakadan anlamış olacaksınız ki şirkete girmiştik üstüme numara ve ismim yazan bir kağıt parçası yapıştırmışlardı ve 4 dangalak koridorda ilerliyorduk

5 dakikalık yürüyüşten sonra sonunda üstünde ''QUALIFICATIONS" yazan kapıyı görünce derin bir nefes aldım ve bizimkilere döndüm.

"Arkadaşlar ben gidiyorum , geri sağ çıkamayabilirim belki ama...

Her girişin , bir çıkışı vardır."

Dediğimde arkadaşlarım ne saçmaladığıma anlam veremeyerek bana bakıyordu , sahiden ne saçmalıyordum ben?

"Ne diyorsun amk , siktir git ." diyip beni Kapıya itmişti Hyunjin, diğerleri bile ilk kere onu onaylamıştı . Onlara kafa sallayıp kapıyı açtım ve içeri geçtim.

İçerisi olabildiğince kalabalıktı ve herkes yere oturmuş yetkili birini bekliyordu , bende boş bir yer bulup yerimi almıştım.

İçeriye 35-40 yaş aralığında bir adam girdi ve bilgisayardan bir şeyler açtı.

"Öncelikle hoş geldiniz." dediğinde büyük bir çoğunluk gürültüyle ona teşekkür etti . Adam duyduğu bağırtıyla heyecanlanarak devam etti.

Sizlere seçmelerden önce şirket kurallarından bahsetmem gerekiyor , şayet dinledikten sonra hala seçmelerde bulunmak isterseniz amenna." dedi ve slaytlara anlatmaya başladı.

*1 - İlişki yasak.

*2 -Şirket dışı kurallar

*3-Diyet

*4- Özel hayat ihlali

*5 bla bla bla,

Adam sıra sıra kuralları ve karşımıza çıkacak zorlukları anlatıyordu fakat o anlattıkça benim içim daralıyordu ,sadece konuşmanın bitmesini ve elemeye girip çıkmayı diliyordum.

~20 dakika sonra~

Adam yorulmadan hala konuşuyor ve slayttan 47. kuralı açıyordu , hakkını vermeliyim hiç yorulmuyordu ama benim kulaklarım yoruluyordu diğerleri içinde aynısını söyleyebilirdim.

Tam içimden*sikerim böyle işi* derken sonunda kurallar dur durak bulmuştu ve bitmişti herkes şimdi sırasını bekleyecekti. Bende dahil...

"21 Numara , sıra sizin!"

"21 numara?"

"Hey o sensin?" diyen birisi omzuma dokununca o tarafa doğru döndüm ve aniden sese yöneldim.

"BURDAYIMM." dedim endişeyle . Numaraları söyleyen kadının komiğine gitmiş olacak ki bana bakıp güldü .

"Birazdan içerideki kişi çıkınca gelebilirsin. "dedi ve kenara çekildi. Kadının sözleri bitince bana dokunup yardım eden çocuğa uğradı bakışlarım, sırıtarak bana bakıyordu.

"Ben Kai , Huening Kai ." adının Kai olduğunu öğrendiğim çocuk bana elini uzatmıştı , gerçeği söylemem gerekiyorsa oldukça tatlıydı .

"Bende Jisung, Han Jisung ." diyip uzanan elini tutup aynı şekilde ona sırıttım . Tam o sırada eleme odasının kapısı açılmıştı ve içeriden ağlayarak bir çocuk çıkınca şokla çocuğa bakmıştım fakat içeri girmem gerektiği için yerimden kalktım ve korkuyla içeri girdim.

İçerideki seçmenlere saygıyla eğildikten sonra yerime geçtim ve konuşmalarını bekledim hepsi sessizce benim bilgilerimin yazılı olduğu kağıda bakıyordu fakat bir anda odayı sesli konuşmalar kapladı ve aralarından orta yaşlarda olduğunu düşündüğüm bir kadın konuşmaya başladı.

"Jisung Merhaba ." dedi yalancı bir sırıtışla ve elindeki kağıda geri döndü.

"Burda 25 yaşında olduğunu görüyorum, oysaki hiç göstermiyorsun. "dedi ve alaycı bir ifade takındı .

"Fakat elindeki yetenekleri görmek isteriz." dedi ve diğer seçmenlere baktı .

"Teşekkürler . "diyip eğildikten sonra dans için kullanacağım şarkıyı yetkiliye teslim ettim.

Sakince şarkının açılmasını bekliyordum fakat ne kadar sakin olduğum tartışılırdı...

7. BÖLÜM GÜMBÜR GÜMBÜR GELİYAH
7-8 ÇOK FENA HOCAMMMM
OY+YORUM= MUTLULUWK
OKUYAN 5-4 KİŞİYE SELAMMM OLSUNNN
ÇAY FIRLATİYREM🫶🏻💕
7.03.23

You Are My Music /MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin