9-Baby Im Jealous.

2K 207 267
                                    

"Tanrıya şükür , ne yaptılar sana içerde kaç saat oldu." söylenen Hyunjin'e bakıp sırıttım ve Yeji'ye döndüm.

"Yeji bu  abin beklerdi de sen beklemeseydin keşke yorulursun." dediğimde Yeji gülüyordu bende gülüyordum ta ki Hyunjin kafasını Yeji ile aramıza sokana kadar.

"Bu beklesin  demek , ayıp oluyor yalnız. "dedi ve üzüntüyle yüzüme baktı onun bu haline gülüp elimi omzuna attım .

"Şaka yaptım ,şaka ." dediğimde o da bana bakıp gülüyordu bu bok gibi geçen günü kimseye anlatmayacaktım sadece Lee know ile benim aramda sır olacaktı .

Fakat olaylar şimdi başlıyordu şirketlerden haber bekleme faslı.

&

"Senin işten ne haber?" dediğinde Changbin ona doğru döndüm ve buruklukla baktım.

"Ne haberi oğlum ya . "dediğimde Changbin güldü ve Chan'a döndü.

"Demiştim ben sana." dedi ve kendini koltukta kahkahalarla geriye attı fakat Chan ile biz onun ne yaşadığını anlayamıyorduk.

"Yaşından almamışlar yaşlı seni ."dedi ve güldü Changbin.

"Bana diyene bak dede . "dediğimde Changbin'in yüzü düştü ve bana döndü.

"Burda ki tek dedoş Chan . "dediğinde bende kahkahalara boğulmuştum bu sefer Chan 'ın yüzü düşmüştü.

Tam o sırada çalan telefonumu cebimden çıkardım ve kayıtlı olmayan numarayı her hafta arayan reklam tanıtımlarından biri sanıp açtım.

"Merhaba Han Jisung ile mi görüşüyorum?" dedi telefonun diğer ucundaki ses.

"Buyurun benim . "dedim ve kulağımı tutup yan odaya geçtim Chan ve Changbin ikilisi çok bağrışıyordu .

"Merhaba ben Star Entertainmentden Choi Jisu , müsait bir zamanda buraya gelebilir misiniz?" dediğinde şaşırarak etrafa baktım ve boş odada cirit atmaya başladım .

Kulaklarım doğru mu duyuyordu? acaba komanın etkisi falan mıydı bu?

"Tabi tabi , şimdi bile gelebilirim uygunsa." dedim ve cevabı bekledim.

"Tabii gelebilirsiniz." dediğinde teşekkürümü iletip telefonu heyecanla kapattım.

"ULAN DEDOŞLAR!" diye bağırdım hızla kapıyı açarken .Chan ve Changbin şaşırarak bana döndüklerinde ben dolaptan montumu çıkarıyordum.

"STAR ENTERTAİNMENT BENİ ÇAĞIRDI LANN!! "diyince Changbin şokla Chan 'a bakınca Chan ona ben demiştim dercesine yarım ağız sırıttı ve ayağa kalktı.

"Ben demiştim. "dedi ve koşarak yanıma gelip sarıldı Changbin bir kaç dakika yerinde şok geçirirken sonunda kalkıp yanıma geldi ve sırtıma vurdu.

-"Bravo lan !"dedi ve sarıldı . Gülerek onlara baktım ama acelem vardı

"Çıkmam gerek söz çıkınca ararım." dediğimde ikisi de kafa salladı ve beni kapıdan geçirdiler .

Zaten Chan ve Changbin'in ofisinde olduğum için şirket direk 10 dakika uzaklıktaydı . Kapıdan çıkınca hızla montumu giyidim ve çıktım Ekim ayazını yemek istemiyordum.

10 dakika içerisinde şirketin önüne gelmiştim fakat sosyal anksiyetem yüzünden ellerim delice titriyordu ,bunların olacağını bildiğimden cebimden hızlıca ilacımı çıkarıp içtim ,10 dakika içerisinde yardımı oluyordu.

"Merhaba ben Han ji-"

"Merhaba, siz Han Jisung olmalısınız." karşımda beklediğimden genç bir kız vardı benim yaşlarımda olmalıydı , telefonda duyduğum sesle eşleşince konuştuğum kişinin o olduğunu anladım.

You Are My Music /MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin