*ring ring (koreografi ve şarkı yukarıda ektedirrr)
"Alo ."
"Nerdesin ?"
"Hyunjin ne oluyor? Saat sabahın 6'sı. "
"Of boş konuşma , 30 dakikaya burda ol."
"Aptal mısın? yol 20 dakika zaten."
"İstersen 25 dakika yapayım?"
"Off tamam . "diyip yüzüne kapatıp giyinmek için dolaba koştum . Altıma siyah bir eşofman üstüne siyah bir tişört giyip koşarak evden çıktım . Sabah sabah gerçekten Hyunjin ile kavga edemezdim daha canıma susamamıştım ayrıca ona muhtaçtım.
~ 20 dakika sonra~
"n'oldu? Sabah sabah diktin beni buraya ." derken nefes nefese kalmıştım çünkü 20 dakikalık yolu koşarak 10 dakikaya indirmiştim, kapıda duran hyunjin bana doğru yürüdü ve kolumu tuttu. Eğilen yüzüme baktı ve sırıtarak cebinden peçete çıkarıp yüzüme yapıştırdı . Ben yüzümü silerken o beni kolumdan çekerek dans odasına götürüyordu e tabi söylenerek;
"Sen böyle olursan ohoo biz yapamayız ha." dedi ve beni dans odasına sürükledi . Ben nefes nefese kendimi koltuğa atıp konuşmaya çalışıyordum.
"Oğlum 20 dakikalık yolu koşarak 10 dakikada geldim bir sus ." dediğimde bana güldü ve bilgisayara yöneldi.
"5dakikan var tuvalete gidiyorum topla kendini. dedi ve dans odasından çıktı . "Gerçekten 5 dakika sonra elinde su şişesiyle gelmişti
Elindeki su şişesini bana uzatıp hızlıca bilgisayarına yöneldi ve bilgisayardan dünkü şarkıyı açtı , beni kolumdan tutup ayağa kaldırdı artık daha iyiydim su gerçekten iyi gelmişti.
Dünkü dansa ikimizin kararıyla ara parçalar ekleyerek koreografiyi neredeyse tamamlamıştık . Tam 1 saat çalıştıktan sonra sonunda ara vermiştik dans nerdeyse bitmişti .
Dans bitince hemen kendimi yere atıp terli sırtımı soğuk zeminle buluşturduğum , bir kaç dakika böyle nefesimi düzenledikten sonra oturan Hyunjin'e döndüm.
"Yeji nerde?"
"İçeride işi var . "dedi ve kameraya baktı.
"Ne işi var gidip bir selam vereyim. "diyip ayağa kalkarken hyunjin beni kalktığım yere geri oturttu.
"Onu boş ver , bizi kameradan görüyordur belki burdan el salla. "dedi ve eliyle tavandaki kamerayı gösterdi ,ilk garibime gitse de dönüp el salladım.
Hyunjin hızlıca yerinden kalktı ve bana yaklaştı .
"Kalk hadi ,kalk . "dedi hyunjin ve mızmızlanmamı umursamadan beni kaldırdı .Hızlıca bilgisayara yönelip şarkıyı başlattı aslında dans koreografisini birlikte yapıyorduk ama çoğunluğu Hyunjin'indi ve bu sefer tek başıma yapacaktım bundan dolayı soğuk soğuk terliyordum.
Hyunjin şarkıyı başından açtı ve tempoyu sayılarla tekrar etti
-1,2,3,4 1,2,3,4 1,2,3 ,4.
Baby, tell me, what's your motive? (Motive)
Bebeğim, söyle bana, amacın nedir? (Amaç)
What's your motive?
Amacın nedenin ne?
What's your motive? (Ah)
Amacın ne? (Ah)
So tell me, what's your motive? (Motive)
Söyle bakalım, Amacın nedir? (Amaç)
What's your motive?
Amacın ne?
What's your motive? (Ah)
Amacın ne? (Ah)Dansı yine aynı yapıyordum fakat içimde bir huzursuzluk vardı , sanki izleniyormuşçasına . Hyunjin de fark etmiş olacak ki şarkıyı durdurdu ve sinirle bana döndü
"Kafandaki düşüncelerden arınır mısın?, sanki ruhunla dans ediyormuş gibi hisset. Kendin ol."
Dediği sözler bir kaç dakika duraksamama sebep oldu, gerçekten ne yapıyordum ben , ben bu değildim. Hyunjin'e baktım ve dediklerini düşündüm .
Sonunda kafamı dağıtınca Hyunjin'e kafa sallayıp şarkıyı yeniden açmasını istedim Hyunjin tereddütle bana baksa da kafa sallayıp şarkıyı açtı.
Baby, tell me, what's your motive? (Motive)
Bebeğim, söyle bana, amacın nedir? (Amaç)
What's your motive?
Amacın nedenin ne?
What's your motive? (Ah)
Amacın ne? (Ah)
So tell me, what's your motive? (Motive)
Söyle bakalım, Amacın nedir? (Amaç)
What's your motive?
Amacın ne?
What's your motive? (Ah)
Amacın ne? (Ah)I could call bullshit all from a mile away (don't say) Bir mil öteden bunun saçmalık olduğunu söylebilirim (Söylеme)
You want me if you can't keep comin' back for me
Beni istiyorsun, bana geri gelip duruyorsan
Might have to curve you if you just can't talk straight (just say)
Eğer net konuşmuyorsan seni görmezden gelebilirim (Sadece söylüyorum
Say what you mean 'cause you might get it
Ne demek istediğini söyle, çünkü belki de bunu anlayabilirsin
Dansı oldukça rahat ve kontrollü yapmaya çalışmıştım çünkü yapmazsam Hyunjin beni gerçekten öldürebilirdi ayrıca dediklerinde haklıyı neden kendim olmuyordum ki kimin ne diyeceği umurumda olmamalıydı... evet belki sosyal anksiyetem olabilirdi ama bu hiç bir şeye engel değildi değil mi? Tek istediğim Lee Know du, sadece onun yanında iyi olabilirdim .
Hyunjin bana ruhunla dans et demişti ,ben ise Lee know'u düşünüyordum çünkü Lee Know benim ruhumdu...
HADİ BAKİMMM
DİĞER BÖLÜMLER ASIIRIII HEYECANLI GÜMBÜR GÜMBÜR GELİYOR PASAMMM
OY+YORUM=YENİ BÖLÜMM
ÖPTÜMM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Are My Music /MİNSUNG
Fanfiction19 yaşına gireceği gün sevgilisiyle motor kazası yapan Han Jisung 6 yıl komadaydı fakat uyandığında o yanında yoktu ... Lee Know ya da Lee Minho mu desem? çünkü sevgilisi Lee know , Han Jisung komadayken ünlü bir şarkıcı olmuştu hem de ismini deği...