11- Set Me Free

1.7K 202 71
                                    

"Merhaba çocuklar." Bay Kai hepimizi dans odasına çağırmış ve bir açıklama yapacağını söylemişti , hepimiz merakla ona bakarken Bay Kai konuşmaya başladı.

"Biliyorsunuz ki 2 haftayı geride bıraktık ve 2-3 hafta sonra çıkış için hazırlıklarınız başlayacak."

Bay Kai'nin dediklerine kafa sallarken derin nefes alıp konuşmaya devam etti.

"Bu süreçte daha başarılı olmanız için üst gruplardan yardım istedim ve...

Bay Kai bizi heyecanlandırmak mı istiyordu anlamıyordum fakat sonunda konuşmuştu.

"Lee Minho koçluk yapacak."

 Al işte bu olmazdı tamam mı..

"NE?!" bağırmamla herkes bana bakmıştı .

"Efendim? "Bay Kai'nin tek kaşını kaldırarak sorduğu soruya utançla sırıttım.

"Pardon biraz şaşırdım." dediğimde kafa sallayıp konuşmaya devam etti.

"Her neyse bu gün den başlayacak zaten gelir şimdi- "Bay Kai daha sözünü bitirmeden Lee Know içeriye girmişti bile.

"Ah merhaba Minho bizde senden bahsediyorduk." dediğinde Lee Know sırıtarak Bay Kai'nin yanına geçmişti.

"Siz başlayın isterseniz , benim biraz işim var." Bay Kai'nin söylediği şeye yalandan sırıtırken Bay Kai dışarıya çıkmıştı , ah lanet olsun bu adamın neden hep işi var?

Düşüncelerimi umursamayıp önümüzde duran Lee know'a döndüm.

"İlk önce size dans açısından yardım edeceğim ve şarkı kayıtlarınızda birlikte olacağız , çıkışınıza kadar birlikte olacağız. "dediklerini dinlerken her göz göze geldiğimizde göz deviriyordum fakat o sırıtmaya devam ediyordu.

"Ayrıca Jisung çıkışta producer ekibinin yanına uğrar mısın?" duyduğum ismimle hızla Lee Know'a döndüm bütün grup üyeleri bana bakarken bir şey diyemezdim tabi o yüzden kafa sallamakla yetindim.

"Bu günlük hepinizin 30 saniyelik bir dans göstermesini isteyeceğim, dans stilinize hakim olmam lazım. "dediğinde hepimiz kafa salladık fakat lee know yine bana dönmüştü.

"Jisung senin dans stilini bilmeme gerek yok zaten biliyoru-"sözünü şaşırarak yarıda kesmişti ne saçmaladığını o da anlamamıştı büyük ihtimal.

"Yok yani şey o gün dans ettiğinde yani öyle gözlemledim." kekeleyerek ve gülerek söylediği şeye herkes garipçe gülmüştü ya da gülmeye çalışmıştı. Seungmin bana baktığında şüphelenmemesi için ona güldüğümde karşılık almıştım fakat çok sıcak bir gülümseme değildi.

İlk dans gösterecek kişi Yeonjun du *Hey Mama şarkısını açıp dansı yaptığında hepimiz sonunda onu alkışlamıştık . Yeonjun enerjik bir dansçıydı , hareketleri de keskindi.

Herkesin sırası hızlıca geçtiğinde Lee Know elindeki kağıtlara bir kaç not alıp ayağa kalktı.

"Tamamdır bu günlük bu yeterli olacaktır." dedi ve kağıtlardan kafasını kaldırdı.

"Yurt odalarınıza geçebilirsiniz 2-3 hafta sonra çok yorulacaksınız o yüzden şu anlık zorlamayacağım." dedi ve sırıtıp bana döndü.

"Jisung benimle gel ,producer ekibinin yanına gideceğiz. "dediğinde kafa sallayıp grup üyelerine döndüm , Seungmin farklı bakıyordu sanki e tabi zekiydi hemde hepimizden bir şeylerden şüphelenmesine şaşmamalı.

Lee Know'un komutuyla onunla koridorda yürümeye başlamıştık aramızdaki sessizliği asansöre bindiğimizde bozmuştu.

"Producer ekibine yazdığın şarkılardan bir kaçın attım." dediğiyle şoka girmiştim ne diyordu.

You Are My Music /MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin