20-I Wish You Back

1.2K 135 10
                                    



"Jisung , Lee Know ile aranda ne olduğunu kimse bilmiyor mu sanıyorsun? Geçirdiğin kazadan sonra hayatını değiştirmiş bizi unutmuş olabilirsin ama biz unutmadık. Hyunglarının bize yaptığı her şeyi ödeteceğiz size-N."

&

Ellerim titrerken Seungmin tableti hızla elimden çekmişti.

"Bu ne hyung? "Seungmin ani den Sehun hyung'a çıkıştığında Sehun hyung'un suçu bile yoktu.

"Seungmin sakin ol." Seungmin'i sakinleştirmek için sırtını okşadığımda Kai hyung hızla tableti alıp yorumu okudu ve bana döndü.

"Şaka olabilir mi? "Kai Hyung'a hayır anlamında kafa salladığımda merakla bana baktı bilmek istiyordu , en büyük hakkıydı.

"Lee Know kim?"Başım dönerken ,nefeslerim kesilirken Kai Hyung'u zar zor cevapladım.

"Hyung lütfen sonra konuşalım."Göğüs kafesimi tutarken Seungmin hızla kolumdan kavrayıp beni ayağa kaldırdı.

"Hyung özür dilerim birden ben"Sehun hyung sırıtarak karşılık verdi ona.

"Seungmin saçmalama paniklemiş olabilirsin."Seungmin tekrar özür dilerken Kai Hyung 'da diğer koluma girip beni arabaya kadar desteklediler.

"Ben arabayı alıp geliyorum."Kai Hyung endişeyle gittiğinde Seungmin hızla beni kendine çevirip sarıldığında göz yaşlarım yüzümü yakarcasına süzülüyordu gözlerimden.

"Jisung sakin ol bunu da aşacağız."

Aşacağız.. zorunda değildi ki , benimle aşmak zorunda değildi? Ben onlara yük olacaktım sadece , hayallerini alacaktım ellerinden.

"Seungmin benim yüzümden hayalleriniz , sevinciniz hepsi benim yüzümden yok olursa ne yapacağız?"

"Jisung saçmalama halledeceğiz biz bir aileyiz."
Aileyiz? benim 15 yaşından beri ailem yoktu sadece Lee Know ailem olmuştu fakat şimdi onlarda benim ailem olabilecekler miydi? Onlarda beni bırakıp giderse ne yaparım ben?

"Jisung gel otur şöyle."Kai Hyung hızla arabadan inerek beni arka koltuğa oturtup köşede bulunan su şişesini açıp bana uzattı. Ellerim titriyordu , ağlıyordum..

"H-hyung diğer üyelere benim yüzümden bir şey olmaz değil mi?"Sorduğum soruya karşılık Kai Hyung sırıtarak terden yüzüme yapışmış saçlarımı eliyle geriye attı.

"Jisung saçmalama halledeceğiz kaç kere söyleyeceğim aileyiz biz!!"Kai Hyung'un dediğine sadece kafa sallıyordum konuşamıyordum.

"Hyung ben geliyorum."Seungmin telefonundan bir kaç numara tuşlayıp bizden uzaklaştı.

"Jisung bana inan tamam mı? Her zaman yanında olacağım."Kai Hyung sanki benden onay istermiş gibi baktığında ona kafa salladım.

"Hyung bizi yurda bırakabilir misin?"Seungmin telefonunu kapatıp konuştuğunda Kai Hyung kafa sallayıp sürücü koltuğuna geçti.

Arabaya bindiğimizde Seungmin kulağıma eğildi ve fısıldadı.

"İyi misin?"

"İyiyim."
Değilim

"İstersen Kai Hyung ile bu konuyu konuşabilirsin, duyunca mutlu olacaktır."Seungmin'in gözlerine baktım benim için endişeleniyordu.

"Bilmiyorum, hazır değilim sanırım."Sesim beklediğimden güçsüz çıkarken Seungmin yavaşça kolumu okşadı.

"Hazır olana kadar liderin olarak yanında olacağımdan şüphen olmasın."Onun dediğine burukça gülerken aklımdan hala benim yüzümden onların hayatı kararacağı düşüncesi çıkmıyordu.

You Are My Music /MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin