"1,2,3 Kayıt , başla!"
&
"Hayır Jisung anlamıyorsun, daha dikkatli olmalılardı." Kai Hyung sinirle bana çıkışıyordu oysaki abartıyordu.
"Hyung altı üstü mikrofonum bozuldu sakin olur musun?"
"Olamam Jisung sizin gibi ünlü bir grup sahnedeyken bu olay yaşansaydı hakkında çıkacak manşetlerden haberin var mı?"
"Tamam ama bak hyung olmayacak." gülerek konuştuğumda Kai Hyung bana çıkışmakla yetinmişti 1 senedir bu şekilde üzerimize titriyordu.
Ha derseniz bu 1 senede neler oldu?
En son çıkardığımız şarkı "Double Knot" 1 haftada 100 milyon izlenmeyi aşarak bilboard sıralamalarında 1. oldu ve birden kendimizi yoğun bir çalışma programında bulduk.
Signtus...
İyi gidiyorlar Lee Knowsuz ne kadar iyi olabilirlerse.
Koskoca 1 sene geçti 20 Ocak...
Yarın doğum günüm .
Onu görebilecek miyim?
1 senedir neredeyse her yorulduğumda, sıkıldığımda en çokta onu özlediğimde kaçtığım yer oldu orası...
Bizim terasımız...
Kafeyle ne kadar zar zor anlaşsak da terası satın almak istedim, aldım.
Bize özel olsun istedim.
"Hyung boş ver sen onu lütfen yurda gidebilir miyiz?" Seungmin ağlarcasına konuştuğunda omzuna bir tane geçirmiştim,bana bakmamıştı bile.
"Haklısın Seungmin , ben kime konuşuyorsam."" Ben neden laf yedim şu an? Durduk yere.
Seungmin'in gıcıklığına arabaya koşarak önden bindiğimde derin bir nefes aldım, bu koltuklar çok rahattı.
"Ya! ,Jisung!" Seungmin bana bağırırken ona gülmüştüm kesin yerini kaptığım için bağırıyordu.
"Seungmin ağlama!" Seungmin sinirlenmek yerine utançla anlına vurduğunda etrafa baktım.
Tamam , rezil oldum.
"Ben özür dilerim arabaları karıştırmış olmalıyım." Tam ayağa kalkacakken arkamdaki sarışın çocuk kolumu tuttu.
"Han Jisung?"
"Huening Kai?"
"Sen başarmışsın!" ikimizde aynı ana konuştuğumuzda gülmüştük.
2 sene önce seçmelerde tanıştığım o çocuk ne kadar değişmişti.
"Biliyordum başarabileceğini." Kai gülerek konuştuğunda bende gülümsemiştim.
Biz ikimiz gülerken gözlerim beni izleyen 5 bedene ilişmişti.
"Ah sanırım gitmeliyim." Kai'ye dönüp hayal kırıklığıyla konuştuğumda kıkırdadı.
"Tabii ,numaranı alabilir miyim?"
Kafa sallayıp uzattığı telefonu aldım ve numaramı girdim.
Evet şimdi sorgu başlıyordu.
"O kim?"
"Numaranı mı verdin?!"
"Tanışıyor musunuz?"
"Han Jisung sen aptalsın."
"AY BİR SUSUN!"
Ses kalabalığı durulduğunda derin bir nefes aldım.
"Birincisi o bir idol, evet numaramı verdim ve evet tanışıyoruz." arabaya ilerlerken son kez Yeonjun'a döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Are My Music /MİNSUNG
Fanfiction19 yaşına gireceği gün sevgilisiyle motor kazası yapan Han Jisung 6 yıl komadaydı fakat uyandığında o yanında yoktu ... Lee Know ya da Lee Minho mu desem? çünkü sevgilisi Lee know , Han Jisung komadayken ünlü bir şarkıcı olmuştu hem de ismini deği...