17.kapitola

767 48 6
                                    

"Hm, zajímavé," řekla Ginny, když se stáhla ze Severusovy mysli. Zamrkal, aby se zbavil lehkého oparu, a vzhlédl, když Ginny vstala a vyhrnula si rukávy.

"Zajímavé- dobře?" Zeptal se Severus, protože Ginnyiny výrazy mu vždycky připadaly těžko čitelné.

"Nejsem si jistá," řekla a zkoumavě se na něj zamračila. "Zdá se, že magie, která drží vzpomínky na místě, se rozkládá."

"No, to je dobře, ne?" Severus se odvážil s nadějí.

"Možná ne," odpověděla Ginny a Severus pocítil jistou paniku. "Magie mysli je notoricky nepředvídatelná a já se obávám, že by mohla způsobit další škody, pokud by se nadále zhoršovala."

Severus nevěděl, co na to říct; nepotřeboval se spolu se ztracenými vzpomínkami potýkat s dalšími obavami z možného poškození mozku. Připadalo mu, že neustále dělá jeden krok vpřed a dva kroky vzad.

"Pořád si myslím, že nejlepší by bylo najít toho, kdo to udělal, a donutit ho to zvrátit. Slyšel jsi něco od bystrozorů?"

"Jen pár krátkých zpráv od Kingsleyho, že vyšetřování pokračuje," řekl Severus s povzdechem. "Stejně by nemohli viníka přinutit, aby to zvrátil, ne legálně."

"Nemohli," řekla Ginny hladce, "ale já bych mohla. A udělám to. To ti slibuju."

Sakra, měla být ve Zmijozelu. Jeho kolej utrpěla velkou ztrátu, když ji zařadili do zatraceného Nebelvíru. Z celého srdce věřil, že použije všechny prostředky, aby mu pomohla, ale zajímalo ho, jak moc je zatčení ve skutečnosti pravděpodobné.

"Tati!" řekl Gabe vzrušeně, když vpadl do místnosti. "Strýček Remus a já jsme začali s vědeckým experimentem a já jsem musel napsat svou hypot... hypoté-"

"Hypotézu," řekl Severus s úsměvem, když ho Gabe objal kolem pasu. Prohrábl chlapci prsty rozcuchané vlasy a zeptal se: "Už jste pro dnešek skončili?"

"Ano, vyčerpal mě," řekl Remus s úsměvem a pozdravil svou ženu polibkem. "Třídu hlučných prváků bych bral kdykoli."

Gabe na něj vyplázl jazyk a dobromyslně se na něj usmál, pak se podíval na Severuse a řekl: "Mohli by strýček Remus a teta Gin zůstat na večeři?"

"Samozřejmě."

"Nechceme se vnucovat," řekl Remus a objal Ginny kolem ramen.

"Mluv za sebe," odtušila Ginny. "Mám za sebou den na nic, ráda nechám vařit někoho jiného."

Severus se usmál a řekl: "Půjdu to říct Harrymu." Vtiskl synovi polibek na hlavu a řekl: "Zabav na chvíli tetu a strýce, lásko."

Gabe se od něj odpojil a Severus zamířil do kuchyně, kde už Harry usilovně připravoval večeři. Přistoupil k němu, objal ho kolem pasu a ten překvapeně vydechl.

"Gin a Remus zůstanou na večeři, jestli ti to nevadí," řekl Severus a přitiskl se na manželův krk.

"Čím víc, tím líp," odpověděl Harry a přejel Severusovi rukama po pažích.

"Potřebuješ pomoct?" Nabídl se Severus, dal Harrymu řadu polibků až k uchu a lehce ho kousnul.

"Pomohlo by, kdybys mě pustil," řekl Harry se smíchem, ale neudělal žádný krok, aby se od něj dostal.

"Hm, ještě jsem se nenasytil," zašeptal Severus a začal rukama přejíždět po Harryho plochém břiše a štíhlých bocích.

Byl to už týden, co se Harry přestěhoval zpátky do jejich ložnice, a Severus si užíval každou minutu. Věděl, že to má své hranice, přes které ho Harry nepustí, ale už se nedržel zpátky a bez váhání se nechal objímat a líbat.

Bledý odraz vzpomínekKde žijí příběhy. Začni objevovat