8.kapitola

693 49 6
                                    

Harry sešel po schodech dolů a cítil se obzvlášť spokojeně po dlouhé koupeli ve vaně a dalším skvělém honění s představami na Snapea. Byl velmi vděčný, že se už nevěnují nitrobraně; kdyby Snape viděl, jaké fantazie o něm Harry má, zabil by ho.

Fantazie byly stále názornější a intenzivnější; prakticky neexistovalo nic, co by s fantazií Snapea nedělali, a Harry téměř toužil tyto fantazie uskutečnit. Pokud byl v těchto věcech soudný, pak se Snape do jisté míry choval opětovně.

„Proč nám dáváte do večeře trávu?" Zeptal se a nakoukl Snapeovi přes rameno, zatímco muž připravoval večeři.

„Trávu," zasyčel Snape nesouhlasně. „Tohle, vy imbecile, je jedlý listí z okolních lesů.„

„Taháte mě za nos.„

Snape si povzdechl a otočil se k němu. „Jste nekultivovaný prase.„

„Jste zlej," řekl Harry a vyplázl na muže jazyk.

„Dávejte si pozor, nebo vám ho uříznu.„

Harry se zašklebil a Snape řekl: „Otevřete pusu.„

Harry bez otázek vyhověl, protože byl zvyklý slýchat tento pokyn ve svých fantaziích. Snape mu položil na jazyk jeden lístek a Harry kolem konce mužova prstu sevřel rty a velmi lehce sál.

Snapeovi se rozšířily zorničky a polštářkem prstu přejel po Harryho spodním rtu. Byl to ten nejsilnější erotický zážitek, jaký kdy Harry zažil, a byl tak tvrdý, až si myslel, že praskne.

Oba muži nadskočili, když uslyšeli klepání na okno, a Harryho tváře zalil ruměnec, když ho zalila skutečnost. Byla to sova, která čekala, až ji pustí dovnitř, Snape si odkašlal, než přistoupil k oknu.

Harry využil příležitosti, aby se dal dohromady, snažil si namluvit, že v žádném případě právě necucal Snapeův prst, zatímco Snape vypadal, že by ho mohl pozřít celého.

„To je od Brumbála," řekl Snape napjatým hlasem a zvedl dopis.

„Vážně? Co píše?" Zeptal se Harry a chtěl, aby  ta zatracená erekce okamžitě zmizela.

Snape si dopis prohlédl a ztěžka si povzdechl. „Draco se vrátil do Bradavic a prosí o útočiště.„

„Co?„ Zeptal se Harry nevěřícně.

Snape se k němu vrátil, podal mu dopis a postavil se kousek za Harryho s rukou na jeho zádech. Harry se snažil nenechat se jím příliš rozptylovat, když četl Brumbálův úhledný rukopis.

~~ Pan Malfoy dorazil den poté, co jste s Harrym odešli, těžce otřesen a na pokraji nervového kolapsu. Ukázal mi znamení na své paži a řekl, že byl naverbován na konci šestého ročníku. Vyjádřil hluboké výčitky svědomí nad tím, že se nechal dotlačit ke znamení a požádal o útočiště poté, co utekl z domova.

Přiznám se, že jsem zpočátku pochyboval o jeho motivech, ale jeho trápení bylo tak upřímné, že mu musím věřit. Zmijozel už pro něj možná není bezpečný, a proto navrhuji, abychom ho prozatím umístili do Nebelvíru a za měsíc situaci přehodnotili.

Vím, že si tě velmi váží a možná by ocenil, kdybys mu poslal uklidňující zprávu. Stejně tak bude potřebovat tvou podporu Theodor Nott, protože jsme museli jeho matku přestěhovat do bezpečného domu poté, co se podílela na pomoci při tvém útěku od Voldemorta. Zmijozel čekají těžké časy, ale vím, že to kolej zvládne, dokud bude mít v čele tebe. ~~

Bledý odraz vzpomínekKde žijí příběhy. Začni objevovat