Bölüm-2

982 72 37
                                    

Erimle konuşmamızın üzerinden 4 gün çoktan geçmişti. Umarım birisini bulamazdı ve bu işten yırtarım.

Önümdeki kağıtları kenara itip bilgisayarımı masaya çıkarım ve haftaya ki görevimiz araştırma yapıp plan hazırlamaya başlamıştım bile saatlerin nasıl geçtiğini anlamaz bir biçimde çalışmaya dalmışken çalan telefonum yüzünden bütün odağımın içine edilmişti.

Oflayarak telefonumu aldığımda Erim'in aradığını görünce hızlıca açtım.

"BULDUMM"

diye bağırdığında telefonu kulağımdan uzaklaştırma ihtiyacı hissettim ve hoparlöre alıp neyi bulduğunu sordum. Umarım koruma değildir.

"Koruma olması için birisini buldum ama henüz kabul etmesede teklifimizi değerlendirip en kısa sürede bize dönüş yapacaklarmış."

Sikeyim böyle işi ama. Elimle başıma masaj yaptım. Allahım sabır ver lütfen.

"Hmm derken anlamadım"

"Telefonu sekreteri olduğunu söyleyen birisi açtı. Onunla konuştuk eğer iş cazip gelirse bizzat patronu ile görüşebileceğimizi söyledi."

Umarım kabul etmezdi. Tanrım duy beni lütfen!

"Şu koruma adayımızdan bahsetsene biraz"

Erim'in hafif iç çektiğini duydum. Ah shit! Her ne söyleyecekse vereceğim tepkiden çekindiğinde hep böyle yapıyordu. Dayanamayarak söyle artık dedim.

"Şey... Kendisi bir kiralık katil olabilir"

Sesi sonlara doğru kısılmıştı ama ne duyduğumdan gayet emindim.

"NEEE?????"

diye bağırmaktan kendimi alamadım. Sesim odanın içinde yankı yapmıştı resmen.

"Ama herkesle çalışmıyor. Sırf görüşmeyi ayarlayabilmek için yaklaşık 1 saat yalvardım. Ve işinde çok iyi tam sizlik."

Elimle başıma uzun uzun masaj yaptım. Bu çocuk beni öldürmeye çalışıyor bundan artık şüphem yok.

"Ya!! sen beni deli mi etmek istiyorsun yaaa!??? Kiralık katil ne?? Daha tehlikeli biri mi yoktu??"

Gülme sesini duyduğumda sinirden saçımı başımı yolmak üzereydim.

"Yasemin hanım artık çok geç buldum bile"

Çocuğa bak ya?!! Resmen benimle dalga geçiyordu.

"Sen var ya sen, sen yarın benim yanıma geliceksin Erim Ak biz o zaman görüşücez seninle kapat telefonu işim gücüm var."

Erim gülüp görüşürüz gibi bir şeyler geveledikten sonra telefonu kapattı. Önümdeki bilgisayara yeniden dönüp işe odaklanmaya çalışsam da sinirimden çıldırmama az kalmıştı. Koruma BULMUŞTU. Üstelik bir kiralık katili bulmuştu koruma olarak. Kafayı yememe saniyeler kala masamdan hışımla kalktım ve mekana gitmek için hazırlanmaya başladım.

...

ogff içime hem sinen hemde sinmeyen bir şey oldu ama.. garip hissettim. ALOO HİKAYE YAZIYORSUN diyesim geliyor kendime

umarım beğenmişsinizdir

okuduğunuz için teşekkür ederim

blume [gxg]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin