Temmuz Yıldırım
Pınar telefonla dışarıya çıkmış yaklaşık bir saat sonra yanıma gelmişti.
"Sana bir iyi birde ilginç bir haberim var"
Sigaramı kül tablasında söndürüp ona doğru eğildim. Ve gülümsedim.
"İyi haberden başla erdem"
Göz devirdiğinde gülümsedim. Ona soyadı ile seslenmemden gıcık alıyordu ama bende öyle seslenmeyi severdim.
"Öncelikle senin için bir iş bulmuş olabilirim bu iyi kısmı ilginç kısmını söyleyeyim mi?"
Diye sordu öyle bir sormuştu ki esas haber orada gibiydi -ki bende öyle hissediyordum- yüzünde hınzır bir sırıtış oluştu.
"Seni işe koruma olarak istiyorlar."
Ne?? Cümlesi karşısında kendimi koltuğa bırakıp kahkahalar attım. Güzel şakaydı. Gülmem durduğunda bana boş gözlerle bakıyordu. Şakaydı değil mi?
"Şaka değil mi?"
Diye tereddüt ile sordum. Tanrı aşkına hangi deli bir kiralık katile koruma olmasını teklif edebilirdi ki?
"İlk başta bende öyle sandım ve işi kabul etmeyeceğini söyledim ama konuşan kişi oldukça ciddi olduklarını kendisinin Yasemin Alıca'nın yardımcısı olduğunu ve ne olirsa olsun teklifi değerlendirmen için fazlasıyla ısrar da bulundu"
Biraz daha güldüm. Nasıl yani diye sordum.
"Yani şöyle temmuz kiralık katil olmana rağmen seninle iş için görüşmek istiyorlar. Bende bunu düşüneceğini ve en kısa zanda dönüş yapacağımızı bildirdim."
Görüşmekten zarar gelmezdi hem o kadar çabalamışlar. Ama önce benim şu Alıcayı araştırmam lazımdı. Fikrimi pınara söyledim.
" Pekiii sana kolay gelsin benim gitmem lazım işlerim var. "
Daha ne işi diye sormama fırsat vermeden evden çıkmıştı. Bende en azından şu Yasemin Alıca'yı stalklayabilirdim. Umarım instagram hesabı falan vardır.
Telefonumu alıp instagrama girdim ve adını arattım. Karşıma 3-4 tane hesap çıkmıştı. Kullanıcı adı en alakalı olana tıkladım.
@minAlica: güller kırmızı, menekşeler mor
462 beğeni
yorumlar
>@akerim: yemin et
>@minAlica: açtırma ağzımı
>@akerim: peki abla.>@penb4: amk postun güzelliğini yazmaya geldim şahit oldugum seye bak @minAlica postun butun guzelligi kacti JDHSHDHSJSBJSDHJSHS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blume [gxg]
Fiksi Remajababasından kalan çetenin başına yeni geçmiş olan Yasemin Alıca yardımcısının aklına uyarak kendisine bir koruma arar.