Bölüm-11

554 39 19
                                    

Yol boyunca konuştuğumuz için zaman hızlı geçmişti. Arabadan inip eve geçtiğimizde herkes salonda oturuyordu.

"Nerdesiniz siz ya? Sana kaç kez seslendim insan bir cevap verir."

Daha yeni oturdum ya. Hak mıydı şimdi bu azar bana. Yazık ama bana da.

"O meselede azarlama kızı ben dedim ses çıkarma diye, Alıca çıkarken korumalar hareketlenince direkt yanına gittim sonrada bir süre sakladık."

Başımı olumlu anlamda salladım. Ben bu kızı sevmediğimi söyledikçe sanki beni aksini yapmaya zorlamak istermiş gibi hareket ediyordu, fazla sinir bozucuydu.

"Gidin hadi yaa, yoruldum ben yatacağım. "

"Bizde yorulduk, benim şahsi olarak hiç eve gidicek halim yok."

Erim koltuğa iyice yayılmıştı. Temmuz da yanına Pınar'ın yanına geçip yaslandı.

"Hepimiz kalsak ya bugün? Benim de gidicek halim yok."

Aysu tatlı tatlı konuştuğunda ona baktım. Şaftı kaymış gibi duruyordu, gülmemek için kendimi zor tuttum.

"Siz bilirsiniz ama sadece 2 misafir odam var."

Diyip omuz silktim. Bakalım ne yapacaklar?

"Siz ne bok yerseniz yiyin  Pınar benimle yatıyor."

Aysu cümlesini bitirdiği gibi Pınarı yerinden kaldırıp koluna girdi. Temmuz şaşkın bir şekilde Aysu'ya baktığında Aysu sinsice gülümsedi ve iyi geceler diyelip Pınarı aldığı gibi kaçtı resmen.

"Erim kalk yürü hadi."

Mertte yerinden kalktı o da fazlasıyla yorgun duruyordu. Erim itiraz etmeden kalktı ve onlarda çıktılar.

"Sende odana git Alıca yorgunum uzanacağım hadi."

Beni yine şaşırmıştı, bu konuda sözleştiğimizi hatırlamıyorum ama yerimden kalktım.

"Eğer rahat edemezsen yanıma gelebilirsin yemem seni."

"Bence benim değil senin korkman gerekir Alıca."

Sırıtarak konuştu, şu imalı konuşmaları ne zaman bırakacak acaba?

"Acaba şu imalarını ne zaman bırakırsın?"

"hmm... Sanırım onları gerçekleştirdiğim zaman."

Sırıtarak bana bakıyordu, ona ters ters baktığımda ellerini teslim olur gibi havaya kaldırdı.

"Şaka yaptım be Alıca, sakin ol. Hem merak etme o imalarımı asla bırakmaya niyetim yok."

"İstesende gerçekleştiremezsin zaten Temmuzcum merak etme patronun kriterlerine çokta uyan birisi değilsin."

Daha cümlemi bitirir bitirmez elimi tutup beni yanına çekti.

" Anlat bakalım Alıca kriterlerini. "

" Neden ki Temmuz? Bana göre birisi mi olacaksın yoksa hm? "

Gülümseyerek sorduğum soruma güldü. Aslında kriterlerime göre fena değildi ama bunu bilmesine gerek yoktu bence.

"Neden olmasın ki Alıca? Sen tam bana göresin, seni cidden seviyorum."

Kriterleri ben uyduğuma göre gayet iyi olsa gerek. Sürekli beni cidden sevdiğini söyleyip duruyordu. Ama neyimi sevdiğini asla söylemiyordu.

"Temmuz sürekli beni sevdiğimi söyleyip duruyorsun ama neyimi bu kadar seviyorsun anlamadım."

Omuz silkti ve ağzına fermuar çekiyormuş gibi yapıp gulumsedi.

"Bunu sonra konuşuruz Alıca yorgunuz uyuyalım bence artık."

Esnedi ama oldukça yapmacık bir esnemeydi. Diğer tarafa başını koyup bacaklarını uzattı. Anlaşılan bu konu benim için gizemini koruyacaktı a bende yaseminsem bu işin peşini bırakmam. Konuyu açmaya çalışsam da yorgunum diyip diyip durdu.

" Söyle hadi yatıcam gidip."

Bıkkınlıkla söylendiğimde ses vermedi. Yerimden doğrulup ona baktığımda uyuyakaldığını gördüm sanırım cidden yorulmuştu. Koltuğu sarsmadan yavaşça kalktım ve üstüne ince bir şey örtüp başının altına yastık koyduktan sonra ışığı söndürüp odama geçtim.

...

COK MUTLUYUMMM SONUNDA BITIRDIM AGAGAGAGA ama bilin bakalim kimin icine sinmedi

umarım sevmişsinizdir
okuduğunuz için teşekkürler

blume [gxg]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin