DUYURUUU

298 12 14
                                    


öncelikle gecenin bu saatinde (saat gece 4) bildirim ile rahatsız ettiğim için üzgünüm ama yaşadığım ilhamsızlık tükenmişlik yüzünden bir kaç kelime bile yazamamaktayım sizleri boş yere beklettim.

bu duyuruyu atmamın esas nedeni kitaplarımı kaldırmayı ve belki de bir daha yazmamayı düşünmemdir. ya kaldıracağım yada öylece duracaklar ama olurda kaldırırsam bir daha yazmam gibi.

çünkü yazdığım bütün kurguları yarıda bırakıyorum ve bir daha bunu yapmak istemiyorum ama olur da yazarsam bütün hikaye bitmeden yayımlamayı düşünmüyorum.

benim için doğaçlama yazmanın tam bir hata olduğunu nihayet anladım ve bunu bırakmaya karar verdim.

muhtemelen yazma işi benlik bir şey değil.

hem kurgularımın yarım kalışı hemde  konun basitliği açısından kendimi kötü hissediyorum ama henüz kaldırıp kaldırmamaya karar vermedim ama olurda bir karara varırsam sizlere haber vereceğim.

okuduğunuz için teşekkürlerrr <3

........... 

(yenisini yazmaya üşendiğim için buradan yazacağım) 

ben bir sey yaptim👉🏻👈🏻(yeni bir sey yazdim) 

cok severek ve eglenerek yazdığım bir hikaye olfu her ne kadar şuan tamami hazir olmasada beni memnun eden bir hikaye oldu

ve dunyanin en dönek insani ödülünü alarak doğaçlama yazmayacağım dediğim yere doğaçlama bir şeyler yazıp yayinladigimi söylemem nasi ama saka gibi bence

(2 gün sonra kaldiricak muhtemelen) 

ve buralari cidden özlediğim icin yayinlama karari aldim yoksa uzuuuuuuun bir süre daha taslakta kalacaktı. 

her neyseeeeee sizleri cooooooooooooook seviyorum kendinize iyi bakinn

blume [gxg]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin