Yasemin Alıca
Mekana geçeli çok olmamıştı. Diğerleri ile toplanıp haftayaki iş hakkında konuşurken erim de gelmişti.
Planların eksiklerine bakıp bazı değişiklik yaptık. Erim telefonu çalınca yanımızdan dışarıya çıkmıştı. O yokken bizde planın üstünden son bir daha geçip her şeyi ayarlamıştık. 10-15 dakika sonra yanımıza geri geldi, bana konuşma fırsatı vermeden kendisi konuştu.
"Koruma adayınız sizinle görüşmek istiyormuş"
Göz devirmek üzereydim. Neden kabul edersin ki... Şu saatten sonra geri dönüşü yoktu el mecbur görüşecektik.
"Ne koruması bu ya?"
Mert'in sorusu ile önce Mert'e sonrada Erim'e dönüp hadi açıkla dercesine kaş göz yaptım.
"Tabloyu alırken vuruldu. Bende artık lafımı dinlemesi gerektiğine karar verdim."
"Kabul etmesem?"
Diye şirin şirin sordum. Şansımı denemek istedim. Başını olmuzsuz anlamda sallayarak
"Haftaya kadar bulamazsan etmem dedin ama buldum. Reddetme gibi bir lüksün yok"
İtiraz edicek olsamda beni susturdu. O katille anlaşıp beni korumamasını istesem kabul eder miydi acaba? Umarım ederdi.
"Bu arada görüşmek için gün vermemiz lazım"
Biraz düşündüm, 3 gün sonra işimiz vardı en iyisi erkenden görüşmek ve şu meseleyi çözmek.
"Bu akşam veya yarın hangisi onlara uyarsa ona göre hazırlanayım."
Aysu gerek olmadığını söyleyince Erim ile ufak bir münakaşa yaşadılar. Bence aysu haklıydı gerek yoktu ama söyledik bir kere.
Erim aysu ile kavgayı bırakıp dışarıya çıktı. Aysu ile arkasından biraz söylesekte paşa paşa görüşeceğimi ikimizde biliyorduk. Erim uzun yıllardır dostumdu hatta artık abim gibi olmuştu. İtiraz etsemde dediğini yapmak zorunda hissediyordum.
Geri içeriye girdi ve sandalyesine oturdu. Bu akşam uygun olduğunu ve görüşebileceğimizi söylemiş sekreteri.
"Adres verdin mi?"
Diye sorduğumda verdiğini ve buraya geleceklerini söyledi. Yerimden kalkıp biraz dolandım.
"Ve sen sormadan söyleyeyim 1 saat sonra gelecekmiş"
Tamda onu sormak üzereydim. Başımı olumlu anlamda salladım. Ve eve gidip hazırlanacağımı söyleyip mekandan çıktım.
Yarım saat sonra hazırlanıp geri döndüğümde mert ve aysu çoktan gitmişlerdi. Sandalyeme yeniden oturduğumda Erim telefonunu kapatıp yanıma geldi.
"Başka bir yerde görüşmek istediklerini söylediler arayıp."
Kaşlarımı çattım. Zaten bu işi zorla yapıyordum bir de resmen dalga geçiyordu.
"Şaka yaptığını umuyorum"
Dediğimde başını olumsuz anlamda sallayıp kendisi de şaşırdığını başta itiraz etmeden kabul ettiklerini sonrada yeni bir adres verdiklerini söyleyince elimi saçıma geçirdim.
Oradan bakınca oyun mu oynuyoruz gibi duruyordu?? Sinirle yerikden kalktım şu katil her kimse şimdiden sevmemiştim umarım bu durumu telafi ederdi. Ben yerim den kalktığımda Erim önden bende arkasından çıktım ve verdikleri adrese gitmek üzere arabaya bindik.
...
yine içime cok sinen bir bolum değil ama :( düzgün içime sinen bir şey yazarsam ölücekmisim gibiyim resmen
neysee
umarım sevmişsinizdir
okuduğunuz için teşekkürlerr😚🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blume [gxg]
Fiksi Remajababasından kalan çetenin başına yeni geçmiş olan Yasemin Alıca yardımcısının aklına uyarak kendisine bir koruma arar.