Bölüm-7

724 50 14
                                    

Temmuz'a yaklaşık bir saat boyunca pazartesiki görevi ve yapması gerekenleri anlattıktan sonra Erimler de damlamıştı. Onlarla da her şeyin üstünden bir kez daha geçtik. Temmuz eliyle bilmem kaçıncı kere daha bir adamı gösterdiğinde kafayı yememe az kalmıştı.

"Tolga Açar. Temmuz bir daha sorarsan kafayı yerim."

Erim bana tercüman olmuş tabiri caizse temmuza adamı mala anlatır gibi anlatmıştı. Nadiren de olsa ortak çalıştığım sayılı insanlardandı. Temmuz erim ile ben mal değilim sen anlatamıyorsun diyerek kavgayı iyice büyütmüştü.

Ona yan bir bakış attığımda bana da carladı. Bu kız cidden beni mi koruyacaktı? Umarım başımı belaya sokmazdı. Erim en sonunda pes etmişti, bu defa aysu temmuza bir şeyler anlatmaya çalıştı.

Sonrasında nasıl oldu bilmiyorum ama anlaşmışa benziyorlardı. En sonunda temmuza adam akıllı anlattıktan sonra -kriz geçirmemize az kalmıştı- salona gidip dışarıdan yemek söyledik.

Yemekten sonra erim aysu ve ben kalmıştık. Mert bir kaç işini halledeceğini temmuzda geç olduğunu söyleyip gitmişlerdi. Bizde bir kaç saat oturduk sonra da ikisini de gönderip odaya geçtim.

Bugün evden dışarıya çıkmamama rağmen sıra dışı bir gün olmuştu. Hele o karı beni deli edecekti bugün. Aklıma sabah olan olay tekrar geldiğinde kendimi yüz üstü yatağa bıraktım ağzını burnunu kırasım gelmişti resmen, kafamı dağıtmak için telefonu elime aldığımda aysu arıyordu.

"Evdesin değil mi kapının önündeyim."

Dediğinde yerimden kalktım ve kapıya gittim. Kapıyı açtığımda içeriye geçti. Ne olduğunu sorduğumda bir şey demeden odama çıktı bende arkasından çıktım.

"Evde sıkıldım, seni görmeye geldim."

Dediğinde ona ciddi olup olmadığına dair bir bakış attım. Gözlerime boş boş bakınca göz devirip yatağa geçip oturdum.

Bugün fazla ters olduğumla ilgili biraz söylendi. Ardından sabahki olayı ona anlattığımda güldü.

" Oha kıza bak ya bende saf bir şey sandım"

Dediğinde göz devirip sen onu birde bana sor diye söylendim ve gece yaklaşık 2ye veya 3'e kadar sohbet ettikten sonra kendimi yastığa bıraktım.

Sabah kalktığımda aysu çoktan kalkmıştı. Bende kalkıp hazırlandım. Bugün temmuz mekana geliyordu orada buluşmak sözleşmiştik. Yarım saat sonra hazırlandığımda ayysu ile kahvaltı yapıp evden çıktık. İlk biz gelmiştik. Bugün son gündü yarın büyük gündü o yüzden epey bir çalışmamız lazımdı.

Henüz kimse yoktu bizde öylece oturuyorduk ki aysu omzumu deşer gibi dürttü.

"Ne bulduğumu tahmin edemezsin."

Aşırı yükselmesinden dolayı ne bulduğunu merak ettim ve sordum. Şaşırmış bir şekilde gülümseyip kendin gör diyerek telefonunu bana verdi.

instagram

instagram

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@alexx.shi: güzel olmuş aferin @erdem°

145 beğeni
yorumlar

>@erdem°: ne demek.

~

telefonunu aysu'ya verip hesabı kendi telefonumdan açtım. Patronu olarak yorum atsam bir şey olmazdı sanırım.

instagram

instagram

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@alexx.shi: neden insanların bana sapık muamelesi yaptığını düşünüyorum

205 beğeni
yorumlar

>@erdem°: sapık gibi milleti kestiğinden olabilir mi?

>@minAlica: Aoyunabilirsin derken dusunseydin bunu kesk|
>@minAlica: Aoyunabilirsin derk|
>@minAlica: Aoyunabi|

>@minAlica: gayet haklılar.

@alexx

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@alexx.shi: morning🤡.

376 beğeni
yorumlar

>@wowa: Gömleğin olmak serbest mi?
    >@erdem°: hayır?

>@rengoa: mommy ya
    >@minAlica: o kadar da değil ya

>@_3087612: sikse sesim cikmaz amk

>@erdem°: sil knk
    >@minAlica: bence de gözüm kanadı resmen
       >@alexx.shi: gerçekte görmeden yadırgama @minAlica

~

Gördüğüm yanıt ile telefonu kapattım ve kenara koydum. Yanaklarım cayır cayır yanıyordu resmen. Aysu da bana verdiği yanıtı görünce gülmüştü.

"Yanakların kıpkırmızı olmuş Alıca bu kadar etkilendiğini belli etmeseydin keşke."

Gelen ses ile başımı kapıya doğru çevirdiğimde temmuz kapının oraya yaslanmış bize -daha doğrusu bana- bakıyordu. Böyle vaziyetin içine sokayım.

...

ay acaba burda bitirmese miydim??? yine icime sinmedi XJSHJSBSJSBSNSBSB bunu diye diye kitabi bitiricem sanırım

umarım sevmişsinizdir

okuduğunuz için teşekkür ederim

blume [gxg]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin