Tolga ile yaklaşık 1-2 saat boyunca o gelmeden önce konuştuklarımızı bir kez daha tekrarlamış ardından da sonra ki gün de buluşmak için sözleşip ayrıldık.
Aslında kafa birisine benziyordu. Temmuz'un aksine fazlasıyla saygılıydı. Çantamı alıp arabadan indim. Anahtar için elimi çantama attığımda elime bir kağıt takıldı. Kağıt gül? Ne ara koymuştu acaba çantama.
Yağmur atıştırmaya başladığında hızlıca içeriye geçtim. Yapacak çok bir şeyim olmadığı için erkenden yattım.
~
Sabah hazırlanıp evden çıktım. Temmuz saolsun erkenden arayıp uykumun içine etmiş ona olan sabrımın son raddeleeinde yüzüyordu. Gerçi dün gece bıraktığı gül belki bir nebze içimi yumuşatmış olsa da hala kızgındım.
Birisi arabamın camına vurduğunda elim koltuğun yanındaki silaha gitti. Temmuz kapıyı açıp yan koltuğa oturduğunda derin bir nefes alıp silahı bıraktım.
"Günaydın Alıca"
"Yasemin Hanım de"
Dediğimi duymazdan geldi.
"Ee Açar Beyi ne zaman alıyoruz?"
Ona cevap vermeden arabayı çalıştırdım. O beni duymazdan geliyorsa bende onu duymazdan gelebilirdim.
Sessiz sedasız bir yolculuğun ardından Tolgayı da aldık. Temmuz arada bir Tolgaya ters ters bakıyordu zaten bugün her zamanki neşesi yoktu.
" Ee nereye gidelim?"
Sessizliği bozup ikisinede baktım. Temmuz omuz silkmişti, Tolga da fark etmediğini söylediğinde göz devirdim.
"Yapma gözün öyle kalır Yasemin"
Gözlerimi kısıp Tolgaya baktığımda etrafa ıslık çalarak bakıyordu. Bir kaç dakika sonra bana döndü.
"Tahmini ne zamam baş başa kalırız Yasemin?"
"Asla."
Ben cevap vermeden Temmuz oldukça net bir sesle yanıtlamıştı. Göz ucuyla ona baktım ve tolgaya döndüm.
"En kısa zamanda Açar"
"Açar?"
Şaşırmış gibi duruyordu. Açıkçası bende şaşırmıştım, Temmuz beni de kendine benzetmişti. Göz ucuyla ona bir kez daha baktığımda yüzünde hafif bir tebessüm gördüm.
Yan taraftan korna sesi duydum adamın biri camı açmış küfürler ediyordu. Umarım bana etmiyordu. Biraz daha devam ettiğimde camı açıp kafamı camdan çıkarıp bende adama küfürler yağdırıyordum ki kolumdaki el beni koltuğa geri çekti.
"Uslu dur Alıca uslu"
"Sana yapılsa ne tepki verirdin?!?!?"
Sessiz kalıp omuz silkti. Yaklaşık 1 kilometre sonra yine aynı araba önüme geçince kornaya bastım ama çekilmiyordu. Derdini öğrenmek için sağa çektiğimde adam da sağa çekti ve araçtan indi.
Yerimden kalkmak üzereyken çarpan kapı sesi ile Temmuzun oturduğu koltuğa döndüğümde kimse yoktu. Tolgayla birbirimize baktık, dışarıdan gelen bir düşme sesi ile Tolga da bende arabadan indiğimizde Temmuz elinde nerden bulduğunu bilmediğim bir topa ile adamı dövüyordu. Şaşkınlıkla onu izledim.
Tolga ise arabanın kapotuna oturmuş Temmuza tevazrat yapıyordu. En sonunda sopa adamın üstünde kırıldığında sopanın elindeki parçasını kenara attı ve yanıma geldi. Asfalt kan olmuştu ve elleri de biraz hasar almıştı.
"Eğer bana denseydi hiç bir şey yapmazdım Alıca, gidelim hadi fazla açım."
Üçümüz de arabaya geçtiğimiz de Tolga Temmuzu tebrik ediyordu ve zorda olsa Temmuzla konuşmaya çalışıyordu. Sanırım Erim "tam senlik bir koruma" derken bunu kasdediyordu.
"İş konusunda gözümde artı bir puan aldın Yıldırım"
Gülümsedi.
"Eğer her dövdüğüm adam için bir puan alacaksam her gün birini dövebilirim Alıca"
Sesi nihayet eskisi gibi çıkmaya başlamıştı. Sabahki halinden eser yoktu.
"Önündeki yerde krem var eline sür."
"Sen sürsene Alıca hmm"
Yüzünde -bunu diyeceğimi asla düşünmezdim ama- özlediğim o pis gülümsemesi oluşmuştu. Bende gülümsedim
"Kriterlerime uysaydın sadece krem sürmekle kalmazdım Yıldırım."
"Araba da aile var lütfen bunu odanıza saklayın"
Diyerek araya Togla girdi. Bir kaç saniye sessizlikten sonra Temmuz bana döndü.
"Hala kriterlerini anlatmanı bekliyorum Alıca"
"Aile diyorum ALOO"
Temmuza cevap vermeden Tolgaya gözlerimi kısarak baktım. Korumamla arama girilmesini sevmemiştim.
Tolga ve Temmuz bir süre sonra sohbet etmeye başladılar, anlaşmış gibi gözüküyorlardı. Yaklaşık yarım saat sonra gideceğimiz yere nihayet varmıştık.
...
Ölmedim arkadaslarrr
bölüm nasıldı???? benim azicik icime sindi gibi amaumarım sevmişsinizdir
okuduğunuz için teşekkür ederim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blume [gxg]
Teen Fictionbabasından kalan çetenin başına yeni geçmiş olan Yasemin Alıca yardımcısının aklına uyarak kendisine bir koruma arar.