Bölüm-22

393 32 31
                                    

Temmuz Yıldırım

Odadan çıktığımda arkamdan gelen ayak sesleriyle derin bir nefes verdim.

"Alıca sonra konuşalım mı?"

"Alıca değil Çiğdem ben"

Arkamı dönmeden bir adım daha attığımda Çiğdem kolumu tutup beni durdurmuştu.

"Ne var Çiğdem?"

"Seninle biraz konuşmak istiyorum Temmuz"

Ona dönüp aşağılar bir biçimde baktım.

"Benim seninle konuşacak bir şeyim yok"

Gözlerini kaçırıp başını hafifçe eğdi. Şaşırmadım desem yalan söylemiş olurdum. Burnu düşse eğilip almayacak olan kadın şimdi karşımda başını eğiyor, benimle konuşmaya çekiniyordu.

"Biliyorum geçmişi değiştiremem ama izin ver telafi ediyim Temmuz."

Bu benim için bardağı taşıran son damla olmuştu. Kolumu ondan kurtarıp onu kendimden uzaklaştırdım.

"Sakın Çiğdem Demir bu konuda seni ilk ve son kez uyarmak istiyorum. Sen benim için bir hiçsin bu yüzden sakın hatalarımı telafi edeceğim gibi bir şeyle bana gelme. Tanrı şahit nefesim kesilmediği sürece seni asla affetmeyeceğim."

Çıtını çıkarmıyordu. Tanıdığım Çiğdem onu ittirmeme karşılık verip beni aşağılar ve affıma ihtiyacının olmadığını kendisi gibi birinin bana böyle bir iyilik yapmasına nankörlük etmememi söylerdi.

Kesinlikle değişmişti. Gözlerimin içine bakamayışından bile belli oluyordu değiştiği. Zaman, bana yaptığı gibi onu da olgunlaştırmıştı sanırım.

"Affetme.."

Sesi kısık çıkmıştı, hala gözlerime bakamıyordu.

"Affına ihtiyacım var ama ben olsaydım bende affetmezdim."

Her saniye daha da şaşırıyorum. Ama bu onu affetmeye niyetimin olduğunu göstermezdi.

"Affetmeyeceksin madem bırak yanında olayım."

Ona 'sen mi benim yanımda olacaksın?' diyesim gelmişti. Ama sustum intikamımı kesinlikle böyle almayacaktım. Onu içten içe suçluluk ve vicdan azabı ile öldürecektim.

Nihayet başını kaldırıp bana baktığında bir an bile tereddüt etmeden onu arkamda çaresiz öylece bırakıp gittim.

instagram

@minAlica: hala kötü olduğumu düşünüyor @tolgabutacmıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@minAlica: hala kötü olduğumu düşünüyor @tolgabutacmıyor

487 beğeni
yorumlar

>@tolgabutacmıyor: kötüsün çünkü?
  >@alexx.shi: katılıyorum desem
    >@minAlica: sen sanki çok iyisin @alexx.shi?
      >@alexx.shi: en azından kahve yapabiliyorum.
         >@minAlica: zevzek

blume [gxg]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin