Yeni taşındığım evime baktım. Aslında beğenmiştim. Türkiye'de ki hiçbir eve benzemiyordu. Babam bu gün Pazar olduğu için okula gitmemiş taşınan eşyaların başında duruyordu. Evet babam bir beden hocasıydı. Hemen klasik siyah beyaz olan topumu aldım ve bir halı saha aramaya başladım. Şanslıydım evimizin yakınlarında bir halı saha vardı. Ve içinde futbol oynayan benim yaşıtım gibi gözüken bir gurup erkek vardı. Sessizce içeri girdim ve onları izlemeye başladım. Pekte iyi futbol oynadıkları söylenemezdi. Birden kavga etmeye başladılar. Sanırım bu bir halı saha kimin kavgasıydı. Biraz gaza gelmiş olmalıyım ki iki takımda sussun hiçbiriniz bu sahayı haketmiyor diye bağırdım. (Evet japoncam iyidir) Aralarındaki tek kız olduğum için mi? Yoksa böyle bağırdım diye mi? Bilmem bana garip garip bakmaya başladılar. Hadi dedim ve kendi topumu yere koyarak beni çalımlayın diye devam ettim. Gülmeye başladılar. Hadisenize dedim. Bir kişi gülerek yanıma koştu. Onu çok rahat bir şekilde geçtim. Bunun üzerine biraz ciddileşerek üstüme gelmeye başladılar. Tek tek hepsini koşarak geçtim. Kalenin önüne yaklaştığımda 4 kişi etrafımı sarmıştı. ( Tsubasa klasiği geliyor hazır olun ) Topu yukarı gönderdim ve 4 kişinin arasından atlayarak havada rövöşata çektim. Bunu beklemiyor olacaklarki top kaleye girip gol olduğunda kaleci yerinden bile kıpırdamamıştı. Kalenin yanına gittim ve topumu aldım. Buraya yeni taşındım eğer buralarda bir takım varsa katılmak isterim sizin bildiğiniz bir takım var mı? Diye sordum. Cevap vermediler hâlâ şoktaydılar. Peki o zaman diyerek sahadan çıktım. Biraz daha gezmeye karar verdim. Yolda yürürken bana yaklaşan bir top olduğunu fark ettim. Hemen topu göğsümle karşıladım. Bunu bana bir adam atmıştı. Selam yabancı dedi. Adam 40 yaşlarında kahverengi saçlı sportif biriydi. Demek bir futbol takımı arıyorsun az önce seni izledim güzel oynadın dedi. Eğer istersen bizim takıma girebilirsin dedi. Anlaşıldı bu adamın zaten bir takımın koçu olduğu belliydi. Yarın 10 da antrenmanımız var diyerek eli ile bir yeri işaret etti. Orada bizim kendimize özel sahamız var dedi. Normalde biz 11 kişiydik ve turnuvalara katılıyorduk ama 1 kişi sakatlandı şansa bak ki forvetti. Tamam yarın gelirim dedim ve eve doğru yürümeye başladım. Umarım iyi bir takımdır diye düşünerek eve gittim.
Bu bölüm biraz kısa diğer bölümler daha uzun olacak. Nedeni ise eğer takıma bakmaya gittiği yeri yazsaydım bölüm çok uzardı ve 2. Bölümün konusu olmazdı. Futbol hakkında hatalarım olursa lütfen yazın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tsubasa & Victory Kickoff / Türk bir futbolcu kızın hikayesi
Teen FictionTsubasa ve victory kickoff un birleşimidir. Ama ana karakter Türk bir kızdır. Türk bir futbolcu olan Beniz babası ile Japonya'ya gelir ve hikaye burda başlar.