Sho ben o iki kişiyi bulurum dedi. Hayır dedim. Seçmeler yapalım. Ryuji (3.lerden yeşilli olan) haklı olabilirsin böylece hem seçenek artar hemde en iyi kişileri bulabiliriz.
Ertesi gün seçmelere başladık. Nerdeyse 50 kişi gelmişti. Tabi 30 u futbol nedir top nedir bilmiyor desek 20 kişi daha doğru bir tabir. 2 saat sonra çoğu kişiyi elemiştik.
-Sıradaki
Biraz şaşırmıştım. İlk defa biri kaleye geçmişti. Aslında zaten bir kalecimiz vardı ama neden yedek kalecimiz olmasın ki? Adının Aiko olduğunu öğrendiğim kaleci iyi iş çıkarıyordu. Yedek kalecimiz olabilirdi. Sho Reika hatta Erika ve Ryuji'nin şutunu bile tutmuştu. Ama bizimkini tutamamıştı. Buda iyi bir sonuçtu.
-Sıradaki
Bu seferki bir orta sağ oyuncusuydu. Kendini beğenmiş gibi dursada iyi oynuyordu. Adı Kaji'ydi. Ve 1 saat sonra 5 kişi kala son oyuncumuzu da bulduk. Myojo. Artık bir yedek kalecimiz ve iki oyuncumuz daha vardı. Artık turnuvaya katılabilecek hale gelmiştik. Myojo Ryuji kadar iyiydi ama Kaji Ozo kadar iyi oynuyordu. Hırslı olduğu belliydi. Kaji siyah saçlı ve siyah kadar köyü gözlüydü. Myojo koyu kahverengi saçlı ve yeşil gözlüydü. Aoji kahverengi saçlı ve kahverengi gözlüydü. Yarın 3 te buluşup takım halinde ilk olan ilk antrenmanımızı yapacaktık.
( Japon takımı antrenman sahası )
Tsubasa ve diğerleri antrenman yapıyor. O sırada takımın diğer as oyuncuları gelir.
Tsubasa
-Ha Misaki Hyuga selam.Misaki
-Selam TsubasaHyuga
-Artık geri döndüm 2. Elemeleri geçecez ve 1. Olucaz.Whakabayshı
-Kendine çok güveniyorsun. Belliki kendini geliştirmişsin.Hyuga
-Evet Whakabayshı hayalimizi gerçekleştirmek için bütün maçları kazanacağız.( Benzin anlatımıyla )
Sho birden bağırdı. Hey çocuklar Japonya genç takımı ilk Elemeleri geçmiş. Bu iyi oldu. Kendi içimden düşünmeye başladım Tsubasa umarım iyisindir sakatlığın geçmiştir. Devam edin ve Japonya'yı 1. Yapın ne yazıkki Türkiye genç takımı maçlara katılamıyor. O yüzden Japonya'yı destekleyeceğim.
1 hafta geçmişti bu gün ilk maçımızı oynayacaktık. 4,4,2 dizilişi ile oynuyorduk. Ben sağ kanattaydım. Top rakip takımdaydı. Hemen hızlı bir atakla topu aldım. Hızlıca rakipleri çalımlıyordum. Kaleye yaklaştığımda topu Kota'ya attım. Kota kaleye doğru ilerlemeye başladı. Önüne 3 savunma oyuncusu çıkınca hemen topu Auto'ya pasladı. Ve şut ve goooool. 1. Golümüzü atmış olduk. Maç bu tempoyla devam etti ve ilk yarıyı 5-0 tamamladık. 2. Yarıda 5 gol daha attık ve maç 10-0 bitti. Böylece bu takım ile ilk maçımı atmış oldum.
Koç Hanashima'nın yanına gittik. Harikaydınız çocuklar dedi. Bu gün bir maç daha yapacaktık. Biraz dinlendik. Koç Hanashima'nın sevgilisi bize yemek ve şu getirmişti.
2 maç daha yaptık birini. 6-0 yendik. Diğerini 5-1. O 1 golü yanlışlıkla Sho kendi kalesine atmıştı. Maç bitmişti ama herkes hâlâ Sho'ya kızma derdindeydi. 3 maç atmıştık. Geriye yarı final ve final kalmıştı. Ama bu daha Japonya elemeleriydi. Japonya elemelerini kazanan takım önce Asya sonra uluslararası elemeleri yenmeliydi. Yarı final maçını biraz zorlansakta 5-0 yenmiştik. Geriye final maçı kalmıştı. 1 haftadır maç yapıyorduk ama o kadar kazanmaya istekliydik ki hâlâ yorulmamıştık.Final maçı biraz zor geçiyordu.
Ozo ( üçüzlerden kırmızılı olan ) topu aldı ama rakip takımın oyuncuları onun üstüne koşmaya başladılar. Ben boştaydım ona seslendim. Nedense beni duymazdan gelip tek başına çalım atmaya çalıştı. Top Ozo'nun ayağından kaçtı ama neyseki Kota ( sarılı olan ) topu hemen kaptı. Ve bir gol daha attı. Durum 2-0 olmuştu. Bu arada Japon elemelerinde hiçbir özel taktik uygulamıyorduk. Üçgen sipira ters sipiral ve 8 taktiklerini Uluslararası maçlara saklıyorduk. Top bendeydi. Ama birden önüme 3 kişi geçti. Ozo tam arkamdaydı. Ona pas atmalımıydım. Arkadan ona baktığımda. Yüzünü çevirdi. Ne oluyordu buna. Takip birden bir hamle yaptı. Topu hemen geri çektim. Ve yanımdan geçip ileri koşan Auto'ya bir orta yaptım. Ve 1. Yarının son saniyelerinde 3. Golü atmış olduk.Düd,düd,düd
Koç Hanashima'nın yanına gittik. Rakip zorlayıcı ama siz onları kolayca yenebilirdiniz. Peki sizce neden zorlanıyorsunuz? Çünkü hiçbir özel taktik kullanmıyoruz koç dedi Sho. Evet ama bir sebep daha var, Ryuji sen söylemek ister misin? Ryuji ben ve Ozo'ya bakarak takım halinde oynamıyoruz dedi. Koç aynen öyle çocuklar hadi sahaya çıkın ve gerçek bir mücadele verin dedi. Haklıydı. Ozo'nun yanına giderek neden beni görmezden geliyorsun? dedim. Maçtan sonra konuşuruz Beniz diye cevap vermişti. 2. Yarıda 2 gol daha attık. Böylece 16 yaş altı takımlar turnuvası için Asya elemelerine katılıcaktık. Maç bitince Ozo yanıma geldi.
- Ben...
Evet Japon elemerini kısa tuttum çünkü asıl önemli olan Uluslararası elemeler. Diyebilirsiniz ki asıl düzen böyle işlemiyor ama Beniz Türk olduğu için ve zaten Tsubasalar Japon genç takımında olduğu için böyle yapmam gerekti. Sizce Ozo Beniz'e ne diyecek yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tsubasa & Victory Kickoff / Türk bir futbolcu kızın hikayesi
Roman pour AdolescentsTsubasa ve victory kickoff un birleşimidir. Ama ana karakter Türk bir kızdır. Türk bir futbolcu olan Beniz babası ile Japonya'ya gelir ve hikaye burda başlar.