Final 2. Kısım

106 11 2
                                    

2. yarı başlamıştı. Kale değişikliğinin ardından maç başladı. Top bendeydi ve üstüme doğru koşan Cris'e topu kaptırma gibi bir niyetim yoktu. Tam Cris'in karşısına varınca döndüm ve Santana dönüşü yaptım. Resmen Santana'nın dönüşünü Santana'dan çok kullanıyorduk. Tsubasa ve ben. Cris ne yaptığımı anladığı için havadaki topa kafa vuruşu yaparak arkadaşına pas attı. Erika topu geri almayı başardı. Dikkatli olmalıydım. Herşeyimi ezbere biliyordu. Erika Kota'ya pas attı. Birden Kota'nın önünü kestiler. Kota geri pas yaparak Ryuji'ye pas attı. Sho birden spiral diye bağırdı. Hemen çalıştığımız gibi paylaşmaya başladık. Ama Cris bunuda ezberlemişti. Peki ama nerden biliyordu. Belki mantığını çözmüştü. Hemen kaleye koşmaya başladı. Reika durdurmaya çalıştığımız ama başarısız oldu. Tam o sırada elleri acısa dahi Tagı keleden çıktı ve topu tutmayı başardı. Hepimiz derin bir oh çekmiştik. Pekâlâ Sho'ya baktım. Kısa bir bakışmadan sonra anladı. Takımdakilerde anlamıştı. Eğer Cris atağa kalkarsa ofsayt tuzağı yapacaktık. Tagi'nin elleri kötü durumdaydı. Myojo top ile ilerliyordu. Erika'ya pas attı. Erika müthiş hızı ile rakip yarım sahaya varmıştı. Hemen Auto'ya orta açtı. Auto ortaya hemen bir vole ile karşılık verdi. Kaleci topa yetişemedi. Tam seviniyorduk ki Cris beklenildiği gibi topu kaleden çıkardı. Doğruca bizim kaleye doğru ilerliyordu. Sho şimdi diye bağırdı. Ryuji, Myojo ve Kaji Cris'i sıkıştırdılar. Cris sinirlenerek mecburen takım arkadaşına pas attı. Sonra Ryuji, Myojo ve Kaji Cris'i bırakarak diğer oyuncuları tutmaya gittiler. Auto ve Kota ilerideydi benim ayağım kötü durumdaydı ve dahası Tagi'nin eli sakattı. Bu yüzden olabildiğince Cris'i kalemizden uzak tutmalıydık. Rakip oyuncular bir türlü kalemize yaklaşamıyordu. Ve Cris Ozo tarafından markaja alınmıştı. Ozo'nun bir anlık dalgınlığından faydalanarak ileri doğru koşmaya başladı. Hemen ona orta açtılar. Sho'nun işareti ile Sho ve Reika ileri çıktı. Ve evet Cris kanmıştı. Hakem ofsayt kararı vermişti. Bu Cris'i iyice sinirlendirmişti. Oyun tekrardan başladı. Auto ileri doğru koşuyordu. Cris hemen Auto'nun önünü kesti. Henüz çalım atabilen olmamıştı. İkiside bir sağa bir sola gidiyor ama birbirlerini geçirmiyorlardı. Auto'nun zayıf noktası yani bir anlık dalgınlığı yüzden Cris topu almayı başardı. Pekala bu sefer onu durdurucaktım. Cris çok sinirli ve çok hırslı gözüküyordu. Yanına vardığımda çok sert bir omuz attı. Ayağımda hissettiğim acı ile ayakta duramayıp yere düştüm. Hakem bana omuz attığı için faul vermedi. Yere ayağımın acısı yüzünden düşmüştüm. Bir anda kulağıma gelen düdük sesi ile gözlerim doldu. Yerde öylece duruyordum. Durum eşitlenmişti. Tagi'nin elleri sakattı ve Cris çok sinirliydi bu yüzden çok sert vurmuş olmalıydı. Yerde yüz üstü uzanmış ayağımı tutmuş ve hiç hareket etmiyordum. Birden yeri yumruklamaya başladım. Son 5 dakika kalmıştı ve ben çok kötü durumdaydım. Aynı zamanda ne yaparsak yapalım Cris'i geçemiyorduk. Tagi'ye baktım yerine Aoji giriyordu. Gerçekten çok iyi mücadele etmişti son ana kadar. Tekrar kafamı yere gömdüm. Ve yere yumruk atmaya başladım. Tam umudumu kaybettiğim bir anda bir ses duydum Tsubasa'nın sesi bana ayağa kalkmamı söylüyordu. Dur bir saniye bu bir hayal değildi. Hızlıca türbinlere baktım ama... O burdaydı gerçekten burdaydı.

-Kalk Beniz kalk. Maç henüz bitmedi. Pes mi edeceksin? Yoksa bana verdiğin sözü unuttun mu?

Haklıydı. 1. Olup onun takımı ile maç yapacaktık. Ben ona bir söz vermiştim. O sözünü tutup çok zor bir takım olan Brezilya'yı Yani Santana ve onu çalıştıran eski koçu Roberto'yu yenmişti. Evet bende yapabilirdim. Ayağımın acısı azalmaya başlamıştı. Elimde hâlâ kızlar vardı. Cris'in bilmediği kozlar. Hemen ayağa kalktıp top Erika'daydı. Erika bana at diye bağırdım. Bütün takım şaşkınca bakıyordu. Ayağımın acısı umrumda değildi. Cris'ten intikamımı alacaktım. Erika sorgulamadan bana pas attı. Türbinlere baktım. Tsubasa izle diye bağırdım. Benimde özel hamlemizi var ve bu maçı biz kazanacağız diye ekledim. Tsubasa gülümsemişti. Bana doğru yaklaşmakta olan Cris'e odaklandım. Son birkaç dakika kalmıştı. Cris tam önüme geldiği anda topu havalandırdım. Ve ellerimi yere koyarak zıpladım. Cris şaşkınca ne yağtığıma bakıyordu. Tam topun indiği sırada havada taklı atarak ayağımın altı ile topa vurdum.

Top hızlıca kaleye doğru gidiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Top hızlıca kaleye doğru gidiyordu. Ama yere çok kötü bir şekilde düşmüştüm ve ayağa kalkamıyordum.
Sadece gözümü kapattım. Ve... Top direğe çarptı. Hayıııııııır. Cris topa doğru koşmaya başladı. Herşey bitti. Kaybettik. Birden duyduğum düdük sesi ile şok oldum. Ama bu Reika son anda topun kaleye girmeyeceğini anlamış ve oraya koşmuştu. Ve bir gol atmıştı. Cris bekletmeden topu aldı. Bizim kaleye doğru koşmaya başladı. Buna izin vermezdim. Ayağa kalkmaya çalıştım ama olmadı. Auto ve Kota birlik olup Cris'i tuttular. Ve maç sona erdi. Biz kazanmıştık. 1. Olmuştuk. Tsubasa'ya baktım. Sözümü tutmuştum.

Hepinize iyi tatiller

Tsubasa & Victory Kickoff / Türk bir futbolcu kızın hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin